חובהה קריאאהה !!

02/02/2014 975 צפיות תגובה אחת

למה כל פעם שאני רואה אותך יש לי פרפרים בבטן !? למה כל פעם שאני רואה אותך אני רק מצטערת על הרגע הזה שאני לא עומדת שם לצידך ואומרת ' אה אה זה חבר שלי !! ' בהתרגשות ..
למה ?! כי אני שמנה ,? כי אני מכוערת ,? מי ירצה אחת כמוני ,? ראיתם איך אני נראית!?
למה ?! למה !? למה !? למה דוווקא אותך אני אוהבת !?!??!?!
למה שאני רואה אותך אני משתגעת !?
דייי!!נמאאסס לי כבר !! כל פעם שאני רואה אותך אני חושבת לעצמי .. ' הוא חושב עליי?! ' 'הוא מסתכל עליי בכלל ?!' 'אני מעניינת אותו גם בתור שכנה !?' חחחחחחחחח איזה מצחיקה אני נכון !?
למה שאתה כ-ן תאהב אותי ?! למה שאתה כ-ן תסתכל עליי ? לא . אין לי ביטחון בשיט !
עד שאני מתאהבתת זה קשה זה באמת קשה עד שאני מתאהבת !! למה דווקא אתה ?! מכל הבנים למה !? לה אתה מכל הבנים שכן שלי !? אם אני יעבור לפנימייה רחוק ממך זה יעזור לי !? זה יעזור לי לשכוח אותך !? זה יעזור לי לשכוח את מה שהיה בחופש הגדול שהתחלת לרקוד כמו מטורף באמצע רחוב !?
תגגיד ליייי זה יעזוררר לייי !?!??!!? זה יעזור לי לשכוח ששהיינו מדברים !? אני ישכח שאני כל כך מפגרת שהתאהבתי בך ?;( וואאיי דיי , מה אני בכלל מנסה !? אני שווה משו ?! מישו חושב עליי ?
אני גם רוצה , אני גם רוצה מישו שיאהב אותי, מישו שישמור עליי, מישו שיחבק אותי שקר לי ועצוב לי, דיי !! לא רוצה להיות לבד ננמאס באמת שנמאס ! מה ? זה בגלל שאני לא חילונייה? זה בגלל שאני לא מתלבשת חשוף !? רק תגיד לי כבר מה !! אתה לא אוהב אותי !? אתה לא מרגיש אליי מה שאני מרגישה אלייך !? בסדר סבבה אני לאא חייבתיי אותך !! אבל רק תגיד שאני לא יפתח ציפיות …. :( החיוך הזה שאני שמה על הפרצוץ חחח נו באמת זה זיוףף נראה אותך מתמודד במצב שלי אבל .. אני רק מאחלת לך שתמשיך להיות שמח, שתמשיך לצחוק , רק אל תוריד את החיוך הזה שיש לך על הפרצוץ ..
' never say never ' לא ככה ?!


תגובות (1)

וואוו חמוד תמשיכי

02/02/2014 12:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך