Diana
אני רוצה לדעת אם זה משעשע אותך אוהבי הומואים יקרים.

חווית השירותים שלי – פרק 2 (גאה קצת פחות)

Diana 28/02/2015 4691 צפיות תגובה אחת
אני רוצה לדעת אם זה משעשע אותך אוהבי הומואים יקרים.

שכבתי במיטה כבר לבוש ליציאה עם הארי הידיד הדו מיני שלי -שחושב שזה 'קול' להיות דו מיני- מחכה שיחזור אלי מתי לצאת.
החזקתי את הגורה הסיאמית היקרה שלי מתחת לחולצה שלי, היא רעדה כמו ויברטור ועשתה קולות הנאה חתוליים כשליטפתי אותה.
כשהארי סוף סוף חזר אלי יצאתי בשקט מהבית העצום והריק שלי, ההורים היו בנסיעה של עסקים ואחותי כנראה אצל בחור אקראי.
אני צעדתי ברחובות שנראו כתומים בגלל המנורות המכוערות וחיממתי את כפות ידי בכיסי המעיל השחור שלי, עם גינס שחור ומגפיים שחורות הרגשתי כמו מלאך בלונדיני המנסה להתחזות למלאך המוות.
לא ידעתי לאן הארי רוצה ללכת הלילה אבל כבר הרגשתי האכזבה מתקרבת כי בדרך כלל היו לנו תחומי עניין שונים.
כשפגשתי אותו הוא חייך וזהר בבגדיו השחורים והאלגנטים שיחד עם שערו השחור ועיניו הירוקות נתנו לו מראה ערפדי. הבנתי את מקום הפגישה הזר הזה, הייתי ממש ליד מועדון הומואים והתחלתי להזיע ולהסס. "מה אנחנו עושים פה?" שאלתי אותו.
"חוגגים את זה שאתה אחד משלנו אחי" הוא צחקק. רציתי להעיר לו על זה שהומואים בדרך כלל לא קוראים להומואים אחרים 'אחי' אבל לא היה לי כוח.
"הכניסה בטח מגיל 18 ואני בן 17" כפות ידי התחילו להזיע מהמחשבה להיות בחדר מלא בבני אדם בעלי איבר מין גברי שברצון רב ירצו לחשוף אותו בפניי ובפני שפתיי.
"אני אכניס אותנו, הייתי פה בעבר" הקול שלו היה מלא בטחון עצמי כהרגלו והוא משך במעיל שלי לבוא איתו, רגליי נעו אחריו באי רצון.
"אני נראה בן 13 בקושי" העברתי את היד בשיער שלי, ניסיתי להרים את השיער שהסתיר את המצח שלי, כי תסרוקת האנימה שלי לא גרמה לי להראות בוגר יותר בכלל.
"למי אכפת אתה כזה מתוק כל אחד ירצה שתרד לו". פה התחלתי להסמיק נורא ואני אישית לא הייתי בחור שהתאים לו צבע אדום.
הכניסה באמת הייתה נורא פשוטה, הוא שילם מהר על שנינו והיינו בפנים.
העיניים שלי נפערו השפתיים שלי לא הצליחו להיצמד זו לזו, תפסתי בידו של הארי, הגוף שלי התחיל להתרגש ואז הכל התפוצץ לי בפנים.
רוב ההומואים היו מבוגרים מדי ומכוערים מדי, השפתיים שלי נצמדו העיניים שלי החלו להיעצם, שיחררתי את ידו של הארי ונראיתי כמו סמיילי מאוכזב מאוד.
הארי לעומתי המשיך להיות שמח, שכח ממני מיידית וכמו ארנב התחיל לקפץ מהומו להומו. הרגשתי את הקהילה הזאת דוחה אותי, התחלתי לאבד את עצמי במקום הגדול הזה.
בעמידה ביישנית בצד ניסיתי לזהות את השיר הבוקע מהמקולים, לא הרשמתי את עצמי כהומו כי לקח לי יותר מדי זמן לזהות את ביונסה.
רק עמדתי ודמיינתי בחור גבוהה, שרירי, בלונדיני ושזוף ניגש אלי וגורם לי להרים את מבטי אליו לעיניו הנעימות ושפתיו הרכות, הבנתי שאני מדמיין את בראד פיט.
במקום זה חלאה מכוערת -אבל צעירה לשם שינוי- שפך על המעיל שלי משקה אלכוהולי, התפללתי בלב שזה לא יהיה בירה כי בירה מזכיר לי פיפי.
הזעפתי פנים והורדתי בחדות את המעיל מגופי, הבחור צחק "הנסיכה הקטנה כועסת? אני מצטער".
אני לא יודע אם זה הגישה שלי, או שבאמת האווירה במועדון הייתה מחורבנת והכל במועדון הזה ניסה לדחוף אותי החוצה, אבל מצאתי את עצמי מחוץ למועדון דיי מהר כי תקפתי את החלאה בגלל המעיל הזה.
חשבתי על לעשות רשימת דברים שעלי לעשות עד גיל 30 "להתחיל מכות במועדון" כבר נעשה.
נזכרתי שהשארתי את הארי שם, סיסמתי לו שיהנה מהזיינים. הוא באמת יהנה בשונה ממני.
את כפות ידי טמנתי עמוק בכיסי המעיל ששמתי עלי שוב עקב הקור וריח היין חדר לי לאף, בנסיון כושל להיות דוגמנית מסלול הלכתי בהליכה ילדותית למדי לבית קפה שאני אוהב, מקום עם מלצר מושך, עם אוכל נהדר ומשמין אבל הוא לא נראה משמין כי הם דוחפים סלט לכל מנה אז אין רגשות אשם. האווירה במסעדה תמיד נעימה עם האורהמעומעם בה עם מוזיקה שקטה שנתנה אפשרות למחשבות להתרוצץ במוח כמו במסיבת טראנס, ולא משנה כמה אנשים יהיו במסעדה זה אף פעם לא ישמע או ירגיש כמו בחדר אוכל והשקט ישמר כאילו יש בועה מסביב לכל שולחן.
התיישבתי בשולחן שהכי בפינה, קרוב לרמקול, כפות ידי מיששו את ספת העור הכהה כאילו זה היה תחת מדהים.
נופפתי למלצר שכבר היה מזהה אותי ושילבתי את ידי על השולחן מחכה שיבוא אלי אבל בא אלי בחור אחר.
לא טרחתי ממש להסתכל עליו, הרגשתי את האנרגיות הסטרייטיות ממנו ולא רציתי להיות יותר מבואס הערב. "סנדויץ עם טונה" מלמלתי, סנדויץ אדיר עם לחם נורא משמין אבל הי, יש בפנים מלא חסה וטונה ועוד דברים ירוקים.
"ואיזה אלכוהול?" הוא שאל, השאלה גרמה לי להרים גבה ואת המבט שלי לפניו, כאן נחשפתי למלאך או נסיך, מלך השמים והעננים שעליהם דמיינתי אותנו מתזמזמים. אבל הוא עדיין היה סטרייט.
"לא אמרתי שאני רוצה אלכוהול" הקול שלי נשבר איפשהו באצמע ונשמעתי מכוער.
"פשוט אתה נראה כאילו עובר עליך משהו" הוא אמר, הטון דיבור שלו עשה לי נעים באוזניים, כבר התחלתי לתכנן שקרים להורים שאני הולך ללמוד רפואה כדי שיביאו לי צ'קים אבל בעצם אני הולך לעשות שינוי מין וסיליקון ואז לבוא למסעדה הזאת ולהביט לבחור הזה ישר בעיניים ונראה מה יקרה, אבל בטח בדיוק אז יתחילו לגדול לי זיפים.
"יצאתי מהארון לפני שבוע!" אמרתי את זה בליווי של צחוק, הצחוק שלי היה כלכך מבאס רציתי לבכות, העניים שלי באמת היו רטובות, רק חשבתי על זה שאבא שלי מפחד ממני אמא שלי מתנהגת אלי כאילו אני זר ואחותי רק צוחקת עלי עוד יותר, ואני לא מוצא את ההומו הרגיש שיגרום לי להרגיש שאני בסדר.
"אז אביא לך איזה קוקטייל, אני יצאתי מהארון לפני שנתיים שטויות" כשהוא אמר יצאתי מהארון פרצתי בעוד צחוק עצוב "כן אתה".
"אתה מזלזל באהבתי לזין ותחת ?" הוא הרים את הגבה העבה השחורה והמושלמת שלו.
"פשוט…" הבנתי שאני חסר מילים כי היה קשה לי לבטא בקול את המחשבות שלי "אתה אז הגיי הכי יפה שראיתי במציאות, באמת, עד כה חשבתי שגייז יפים ישבכל מקום חוץ מבעיר הזאת" הידיים שלי זזו יותר מדי בזמן שדיברתי.
הוא צחק, לא צחוק מובך, צחוק שאמר "אני יודע שאני לוהט".
"אז טונה" הוא הזכיר לעצמו והלך משאיר אותי חסר מילים ולא מוחמא.
התחלתי לחשוב על זה שבנאדם פוגש כנראה את האנשים הכי טובים כשהוא במצוקה. הסתכלתי עליו הולכת לבטח והולך ללקוחות אחרים שבהם התחלתי לקנא, הבחור חסר השם הזה היה בעל שיער שחור פלטינה עם בלורית אופנתית ועיניים ירוקות כשל חתול מסוכן ולמרות שפתיו היו גדולות ומדהימות הכי אהבתי בהן שהן לא גרמו לי להרגיש רע לגבי השפתיים שלי, אנחנו נשפות תאומות, נהיה זוג הומואים שיקראו להם "האלה עםה השפתיים". הבנתי שאני הולך רחוק מדי בדמיון שלי, אני בתול בן 17 שאוכל לבד בבית קפה באמצע הלילה.
הוא חזר אלי עם טונה ובירה למרות שלא ממש ביקשתי או נהגתי לשתות אלכוהול בכלל, רק לגימות קטנות מהיין של אמא והשמפנייה של הארי, החלטתי לנסות, אם הבחור הזה חושב שזה יתאים לי כנראה זה יתאים לי ואני אדיוט מושפע.
"תודה אה אממ" נתתי לו רמז לכך שיציג את עצמו הוא רק חייך והלך, נאנחתי ולגמתי מהבירה, הופתעתי לגלות שזאתי דווקא לא מזכירה לי פיפי, נגסתי בסנדויץ שגרם לי ליירר יותר מכל גבר בעולם כשהעיניים שלי מתגלגלות בתענוג בכל צורה אפשרות תפסתי אותו בוהה בי, בחיוך משועשע יותר מדי.
הוא הביא לי הספקת מפית לשנה, ובשקט ניגבתי את הפה שלי מהרוטב המדהים.
"אתה אוכל מאוד יפה, אתה גומר ככה גם?"
הוא בהחלט גרם לי להישתעל וראיתי כבר את המוות בא עם כותרות "בחור נרצח על ידי טונה כי חתיך התחיל איתו". או שהוא באמת צוחק עלי כל הזמן הזה והוא לא הומו בכלל והוא מניאק חובב נשים.
"אני אני אני" התחלתי לומר, מה אני?.
בחיוך קטן יותר, סקסי יותר וכל כך שרמנטי הוא התרחק ממני הותיר אותי לפחות קצת מוחמא, לא בטוח, אולי קצת נעלבתי.
הוא עזב ללקוחות אחרים שוב, משאיר אותי בפנטזיות שלי שכבר לא הייתי צריך לשמור בארון.


תגובות (1)

משעשע ואמיתי! להמשיך, בבקשה!! ♥

28/02/2015 16:04
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך