אאאהה שכחתי לציין שזה באמת סיפור אמיתי , רק שלא קוראים לי יוסי במציאות חחח :) באמת זה קרה לי (:

חו"ל לדוד אבי :) פרק ~4~

18/05/2012 281 צפיות אין תגובות
אאאהה שכחתי לציין שזה באמת סיפור אמיתי , רק שלא קוראים לי יוסי במציאות חחח :) באמת זה קרה לי (:

אחרי שהכרתי אותם !! דוד אבי הלך עם האופנוע ובא עם המכוננית המפוארת שלו …
עדי כזאת נדהמה וחייכה אלי …הוא לקח אותנו לבית מלון … היינו מזה עייפים …
הוא לקח אותי לחדר שלי …לסוויטה … ואז ביקשתי ממנו שעדי תהיה איתי בחדדר …
הוא הסכים … יופי … כל היום הראשון נשארנו בסוויטה …לא יודע איך אבל קמתי בבוקר ראיתי את עדי לא בחדר .. איפה היא ? מזה נדהמתי ונבהלתי .. זה בית מלון גדול היא יכולה ללכת לאיבוד …
ירדתי וחיפשתי אותה בכל מקום …לא מצאתי אותה … התחלתי לקלל … אבל מה ? שכחתי לבדוק בחדר אוכל .. חחחח צחקתי וצחקתי … ופתאום רק בכייתי …עדי הייתה בחדר אוכל .. אבל על הרצפה עם סכין בכתף ודם , מלא מלא דם … הווי שיט .. קראתתי בקוול רם .. דוווד אביייייייייייייי דוווד אבייי .. הוא לא ענה
קראנו לאמבולנס .. ואז דוד אבי הגיע וידע ושמע את הסיפור, רק רציתי לדעת מי עשה את זה.. מי דקר אותה ? לקחנו אותה לבית חולים … היא נראתה בסדר .. היא לחשה לי באוזן …זה הוא והצביעה על אחד מהטבחים ש"ראה" הכל … נכנסתי בו מכות אבל באו הרופאים והרחיקו אותי ממנו …. היא אמרה להם ולשוטרים … הוא הלך לכלא …
מאוד דאגתי לעדי אבל מצבה השתפר , כמו שלא קרה לה כלום רק קצת דם על הכתף , אחרי 3 ימים .. היא ממש החלימה ושוחררה מבית החולים … לא קרה לה כלום .. היא קפצה , צחקה , צעקה, ועשתה הכל. .. היא ממש רצתה לרדת לבריכה .. אמרתי לה עוד ייום אחד ואנחנו נרד מבטיח לך … ישלנו עוד חודש וחצי כאן בבית מלון , היום אני ואת יוצאים … אני לוקח אותך למסעדה ונסתובב בקניון ותעשי שופינג לונדוני …
היא ממש היתה שמחה .. ובאמת לקחתי אותי למסעדה ולשופינג… קנינו המון מוצרים ….
פתאום ראיתי אותה לוקח גלולות וקונדומים … צחקתי ואמרתי לה את רצינית ? והחזרתי אתזה למקום ..היא צחקה וחשבה שזה מסטיק 5
כי היה כתוב על זה X5, חחחח איזה צחוקים …היא לקחתה מסטיק בסוף ….
חזרנו לבית מלון .. היא מזה נראתה שמחה … באתי לנשק אותה …. אבל שוב … היא סירבה .. למה ? כי היא היתה אוכלת מסטיק חחחחח סתם סתם … היא זרקה והתנשקנו …. והלכנו לים … (בערב), זה כזה ממש יפה …לקחתי אותה לסירה אוטובוס כזה שיש רק בלונדון .. היא מזה נהנתה ..
ופתאום היא קפצה לים .. חחחחחחחח איזה צחוקים …. קפצתי אחריה והתנשקנו באמצע היום כשכולם מסתכלים עלינו !! :)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך