חו"ל לדוד אבי :) פרק ~5~

18/05/2012 242 צפיות אין תגובות

פרק ~5~
לא ידענו שזה אסור ? השוטרים נתנו לנו כנס חחחח אבל מה ? קטן עלינו 35$…
חזרנו לבית מלון … ישנו ZzZzZzZzZz
קמנו בבוקר … אבל הפעם עדי הייתה לידיי ישנה :) הערתי אותה …וירדנו לחדר אוכל …אכלנו ואז יצאנו ישבנו קצת ועלינו לחדר להחליף בגדים !! וירדנו לבריכה … היה מזה כיף התנשקנו .. שחינו השפרצנו … וקפצנו ! ..היא באמת הייתה שמחה אף פעם לא ראיתי את עדי ככה ..
~עבר חודש מאז שאנחנו בלונדון~…
והוו עדי מתלהבת.. אנחנו כבר חודש כאן וחודש חברים .. אז החלטתי לעשות לך הפתעה … היא אמרה לי
אני לא ידעתי על מה היא מדברת … אבל היא אמרה :" זוכר כשנתתה לי אתמול 20$?
אני :" כן!"
היא :"אז זכיתי בלוטו ב750אלף $"
אני " לא נכווןן … יאוווו עדיייי …. והתנשקנו "
אתם יודעים מה היא רצתה לעשות בהם ?
לאמץ כלב לחודש ….אבל לא בכולם .. ותרמנו קצת למסכנים ולדוד אבי נתנו קצת למלון …
~הגיע היום האחרון ….~
עדי התבאסה … אני כזה :" יאו עדי לא דיברנו עם ההורים שלנו … " התקשתי להורים שלי וראיתי שהוריה של עדי גם שם .. "(בסקייפ) :"עדייייי בוואי תראי "
ההורים שלך אצל ההורים שלי … עדי היתה מזה שמחה ….
דיברנו עם ההורים שלנו ועדי …אמרה להם שזכינו …..
וביקשה שנקבל עוד קצת זמן בבית מלון …אבל …. לא ..הורינו לא הסכימו …
טווב היא ענתה מאושרת ונישקה אותי בפתאומיות … ואמרה להורים שלנו ..:" אנחנו חברים ..,כבר חודש וחצי "
יאוו איזה אושר הורינו כבר יודעים וזה אין דאגות …
התחלנו להתארגן לטיסה שלנו בחזרה ..לארץ…
לקחנו קצת דברים מ-הדיוטי פרי- עלאק קצת ..הרבה דברים ..ועלינו לטיסה …המראנו ואנחנו כבר כמעט בארץ ….עדי רצתה מאוד שנשאר עוד בבית מלון …. אמרתי לה לא נורא השנה הבאה אני מבטיח לך שאקח אותך למלון יותר יפה ומפואר … אבל ….שתזכי בלוטו גם שם …חחחח צחקנו והתנשקנו נשיקה קטנה כזאת …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך