חו"ל לדוד אבי :) פרק ~2~

18/05/2012 614 צפיות אין תגובות

פרק~2~
הגעתי לים בדיוק ב4 ואני התחלתי לחפש את עדי (הילדה הכי כוסית בשכבה זאת ששלחה לי ההודעה)
איפה היא איפה היא !!
ופתאום ראיתי שהיא בים שוחה עם ילד! בהתחלה מזה התבאסתי אבל בסוף התברר לי שזה רק אחשלה..
אז הלכתי אליה קראתי לה והיא יצאה מהים ! ישבנו..כמה דקות של שתיקה … ממש שתיקה
אחרי זה אמרה לי אז …
אמרתי לה אזזז למה ביקשת שאבוא לים ?
היא השיבה :"כי אני רוצה לראות אותך !! אני אוהבת אותך "
ואוו !!המשפט הזה ממש ריגש אותי ונדהמתי ! אז אמרתי לה :"גמאני אוהב אותך "
ובדיוק באתי לנשק אותה …ואח שלה בא והפריע…..
הוא צחק והלך..גמאני ועדי צחקנו ואז אמרתי לה יאללה בואי לים …
ירדנו לים צחקנו שחינו והשפרצנו זה על זה ..
ובסוף החלטי לומר לה שאני טס לחו"ל לחודש לדוד שלי בלונדון למלון "ביצ' "(BEACH שזה ים או חוף)
היא נראתה מזה שמחה לא ידעתי לממה
היא אמרה לי :אתה לא תעזוב אותי לבד …גמאתה לא תישאר לבד אני הולכתת גם !
ואז היא באה להמשיך… שמתי לה יד על הפה ונישקתי אותה …התנשקנו איזה 4-5 דקות …
היא נראתה ממש שמחה … היא החזיקה ביידי ויצאנו מהים ! השעה כבר שמונה וחצי בערב….
אז אמרתי לה יאללה בואי נלך ….
היא הסכימה , לקחתי אותה הביתה ! ולפני שהיא תיכנס נישקתי אותה שוב … ואח שלה פתאום פתח את הדלת וראה אותנו מתנשקים …הוא רץ להגיד לאמא שלו .. ואנחנו לא שמנו לב בכלל ואז אמא של עדי הגיעה..אווי שייט היא ראתה אותנו מתנשקים…בטח יקרה אסון עכשיו… היא צחקה ואמרה ..: "אז אתה החבר שעדי מדברת עליו כל הזמן !" אמרתי :" אמממ' כן "
ועדי אמרה:" אמא לא זה לא הוא חחח"
שיט מזה התבאסתי ..יש לה חבר ??
הגיע היום לפני הטיסה שלי לחו"ל ונכנסתי לפייסבוק וראיתי הודעה מעדי ..לא רציתי לפתוח כי ממש נפגעתי אבל לא יוכלתי …הייתי חייב, מה היה כתוב בהודעה ?
"יוסי סתם צחקתי אין לי חבר , וגמאתה לא חבר שלי ..עדיין לא הצעתה לי חברות ואני עוד לא הסכמתי :)"
חחח צחקתי ואמרתי ונרגעתי אוקיי…חשבתי לעצמי למה שלא נעשה את זה רומנטי ..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך