חו"ל לדוד אבי :) פרק ~3~

18/05/2012 551 צפיות אין תגובות

פרק ~3~
אמרתי לעצמי .. למה שלא אעשה אתזה כזה רומנטי …אנחנו באותה טיסה לבד … אוקיי
ביקשתי מהוריי שישימו אותי בטיסה אצל המכובדים …(היינו עשירים $$$)
הם סירבו ….טווב אמרתי לא נורא …הגייע היום … והוו איזה התרגשות אדירה ..
הרגשתי שזה היום הכי טוב בחיי וזה באמת היה …. עדי הגיעה עם הוריהה ואני עם הוריי .. סוף סוף הם ידעו שאנחנו בקשר קטן כזה …הם בטח לא יגידו כלום אנחנו כבר גדולים ?? דעאא
עדי עמדה ליידי , החזקתי את ידה … והורינו הכירו …. אז החלטתי לנשק את עדי .. אבל …
לא הרגשתי בנוח כי לא כ"כ יפה …לא נשקתי …איזה התרגשות .. בודקים לנו את התיקים .. והמזוודות, ומה קרה ? עדי הביאה 2 מזוודות מלאוות …. אני 2 מזוודות אבל לא הכי מלאות …
היא עברה את המשקל ! 23 קילו המותר .. היא הגיעה ב2 המזוודות ל50 ומשהו ק"ג
אז החלטתי שאעביר קצת ממנה אלי … נו מה יקרה אנחנו באותו בית מלון .. וכאילו דאעעע דוד שלי בעל הבית מלון בטח יתן לי סוויטה …
טוב , זהו סיימנו בדיקות , איזה התרגשות , עלינו למטוס , וישבנו אחד ליד השני …עדי נראתה קצת עצובה, שאלתי אותה מה קרה ? היא לא הסכימה לענות …אמרתי לה שווב :"מקרה ?" היא ענתה לי ..:" לא יודעת הורינו לא יודעים שאנחנו בקשר .. ואנחנו לא ממש בקשר …………"!
לא נתתי לה להמשיך את המשפט והצעתי לה חברוות .. כל העצב ירד מפניה !!
היא נראתה מזה שמחה וו………. הסכימה ………..
יווהוו… אנחנו כבר באמצע הטיסה וזה … היא ישנה ZZZZZZZ……
איזה חמודה היא כשהיא ישנה :)
חחחח והווו ירדנווו סוף סוף מהמטווס …. דווד שלי בא לאסוף אותי … הוא חשב שאני לבד…לא ידע שאני עם חברה שלי אז הוא בא עם האופנוע …חיבקתי אותו וזה …אמרתי לו ..:דוד אני לא לבד ! הוא כזה נדהם… :"מזה לא לבד ? מי איתך ? ההורים ? נועם הקטן ? ?? " עניתי :" לא , חברה שלי ."
חברה שלך ? אווווו יווסיי גדללתה פתאום .. חחחח איפה היא ? תכיר לי אותה "
קראתי לה … אתם יודעים הכרה קטנה כזאתי :"עדי דוד אבי , דוד אבי עדי , וזה "


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך