להמשיך ?

חומות של אהבה הקדמה + פרק 1 (: תגיבו בבקשה בבקשה זה ממש חשוב לי ♥

10/01/2014 1529 צפיות 4 תגובות
להמשיך ?

הקדמה :
היי , אני יולי , יולי כהן (: , אני בת 19 מתל אביב , אני אחות לרן , אחי , הוא גדול ממני בשנה , יש לי אחות קטנה בת 14 קוראים לה עדי .
אי גרה בוילה דיי גדולה בתל אביב , עם בריכה , חדרים גדולים , בית דיי גדול אפשר להגיד (:
יש לי חברה הכי טובה בעולם , קוראים לה גלי , אנחנו חברות הכי טובות בעולם, יש לנו 7 שנים של חברות הכי טובה בעולם , וכן , אם אתם שואלים את עצמכן עם רבנו , אף פעם לא רבנו , ב 7 שנים האלו , אף פעם!
הידיד הכי הכי הכי טוב שלי הוא דור (: אנחנו מספרים הכל אחד לשני ואנחנו ממש מחוברים !
הקשר שלי רן הוא קשר ממש טוב !! אנחנו אחים טובים ! ואני אוהבת אותו מאוד !! כיף לי איתו אני הכי פתוחה איתו בעולם !.

האקס שלי , שון , שון לוי , היינו 4 שנים דיי יפות ביחד , נפרדנו כי היינו צריכים לקחת הפסקה אחד מהשני , אנחנו לא הקשר הכי טוב כבר שנה וחצי , זה דיי כואב , אבל מנסה להתגבר.
ההורים שלי ואני ביחסים הכי טובים בעולם !!
אני ילדה דיי מקובלת , כולם סיבי כל היום .. אני קצת מפונקת , אבל ילדה רגישה , וטובה .
תיאורים :
אני : עיניים כחולות שיער חום.
רן: שיער שאטני עייניים כחולות .
עדי: שיער חום ככה , עיניים כחולות .
אמא שלי : שיער דבש ( חום בהיר בהיר .) וענייים כחולות .
אבא שלי : עיניים כחולות שיער חום כהה.
שון: שיער שאטני עייניים דבש.
ואממ .. בעצם זהו , אתם תגלו לעיי הרבה דברים במהלך הסיפור , אני לא יגלה לכם הכל אז .. קריאה מהנה !!!!!!
************** יהיו בסיפור קצת קללות , וקצת דברים סוטים , לא ממש סוטים אל תדאגו , הסיפור מתאים לילדים בני 12 ומעלה כזה (: תהנו !! *****************************
פרק 1:
יש לנו סוג של חבורה… לי לגלי , לשון , לתום ( ילד .. ידיד טוב (: ) לירון ( שנאת חיי ) , ועומר ( סתעם איזה ילד ) , ודור .
ישבנו לנו במקום הרגיל שלנו , בפארק כזה גדול , על כיסאות בחצי עיגול ..
בשעה עשר בלילה ..
דיברנו , צחקנו ,כמו תמיד ..
הלכתי להביא לי לשתות , ואז ראיתי את שון ולירון , הילדה הזאתי היא שנאת חי , היא מתעלקת על שון רק בישביל שאני יקנא , ושון זורם איתה כי הוא רוצה שאני יקנא , למה הוא רוצה? כי אני יזמתי את הפרידה והוא לקח את זה דיי קשה , הוא התעצבן , והוא רוצה לאני יקנא בגלל זה , אז הוא מצא לו את הבחורה מושלמת לזה, לירון , שנאת חיי !!
הסתכלתי עליהם , מתעלקים אחד על השני מול העיניים שלי , אבל שמתי על זה זין , הלכתי לדור , ישבתי לו על הרגליים מול העיניים של שון , שמתי לו ידיים על הכתף ונשענתי עלייו ..
" בוא איתי להביא מים .." לחשתי לו והוא בא איתי ..
הלכנו להביא ביחד מים אני ודור .. התעלקתי עליו .. , כל שניה נצמדתי אליו , חיבקתי אותו , התקרבתי אליו..
דור חזר למקום ..
שון משך אותי ביד ..
" למה את עושה לי את זה ?! "
" את מה ?"
" מתעלקת על דור .."
" אל תזיין ת'שכל."
" אל תזייני לי את ת'שכל , למה את עושה את זה ?"
" כי אתה עושה בידיוק אותו דבר עם הזונה הזאת .."
" אני ממש לא עושה א.."
" תחסוך ! , אין לי כוח לויכוחים האלו , ביי!"
אמרתי והלכתי לדור ..
" מה יש לך ?" דור שאל , הוא קלט שאני מדואגת..
" מה ?? כלום ."
" נו דברי , משהו לא טוב עובר עליך , את בוהה בשון שעה ."
לא עניתי לו..
שון קלט שהסכלתי עליו ואז הוא הלך ללירון והתקרב אליה , היה נמאס לי , לקחתי את הדברים שלי ועפתי משם ..
" לאן זה ?" צעק עומר ..
" הביתה ." אמרתי
" למה ?"
" ככה ." אמרתי לקחתי את הדברים שלי והתחפפתי משם ..
נשכבתי על המיטה .. שמתי את הפאלאפון על שקט והייתי עם עצמי .
דפיקה בדלת .
" מי זה ?"
" אני , רן , אפשר להיכנס? ."
" כן ברור ."
רן נכנס והתיישב לידי במיטה ..
" מה ?"
" סתם .. מה עובר עלייך ? קיבלתי עכשיו אסאמס מדור שאת עצבננת קצת ולא רגועה , שאני יברר מה איתך ."
" כלום.."
" נו , תחסכי את כל התירוצים האלו להתחמק כי את יודעת שממני לא תתחמקי אז .. דברי ."
" שון"
" מה איתו ?"
" הוא ולירון מתעלקים אחד על השני שאני יקנא.. בכוונה ." אמרתי וזלגה גמעה על פניי.
" תחזירי לו באותו מטבע .."
" אני מנסה !! לא מצליחה ."
" טוב , אל תחשבי על זה , מאוחר בלילה כבר ואמא תרצח את שניננו , מחר יום חדש ,תרגעי ואל תחשבי על זה יותר , תרגעי , לילה טוב אחותי היפה "
" לילה טוב אחי החתיך ." אמרתי
האו נתן לי נשיקה בלחי ואני הלחתי לתקלח שמתי לי פיג'מה צחצחתי שיניים ולא הצלחתי להירדם .
ראיתי על הצג של הפאלאפון ' 34 הודעות מ " גליי מיי סיסטר ♥"'
התקשרתי אלייה .
" הלו סיסטר מה איתך ? "
" לא יודעת לא מצליחה להירדם ."
" גם אני, מה קרה הים התחפפת משם עצבנית ."
" סתעם שון והזונה הזאת רק רוצים שאני יקנא ."
" לירון ??"
"כן."
" אוי נו באמת אל תחשבי על זה .."
" לא יכולה .."
" תקשיבי סיס , מחר יום חדש , דברי איתי בבווקר אני יעודד אותך טוב יפה שלי ?"
" טוב נסיכתי לילה טוב אהובה ."
" לילה טוב מיי בסט ."
"צ'או."
ניתקתי את הפאלאפון ונרדמתי .
התעוררתי לצלצול הפאלאפון שלי בשש בבוקר , הייתי גמורה מעייפות ובלי לראות מה היה כתוב על הצג עניתי .
" הלו ?"
" הלו?" זה היה הקול של שון .
" שון ?!"
" תקשיבי רגע אל תנתקי יולי ."
" מה ?"
" אני חייב לדבר איתך דחוף , בבקשה , תני לי הזמדנות אחת , בבקשה .. "
נאנחתי , לא היה לי ממש חשק לראות אותו , אבל רציתי לשמוע מה יש לו להגיד , וגם ככה הוא כבר העיר אותי.
" טוב נו , מתי ?"
" עכשיו את יכולה ?"
"גם ככה אני לא ירדם יותר .. אני באה ."

ניתקתי התארגנתי .
קמתי צחצחתי שייניים שטפתי פנים , התארגנתי , שמתי חלצת בטן חצאית קצרצרה מגפי חצי שחורות פיזרתי את השיער שמתי בושם מלא צמידים וטבעת.
" בוקר טוב , למה כל כך מוקדם ?" שאלה אמא..
" אממ , אני צריכה ללכת לגלי , היא צריכה עזרה במשהו ." שיקרתי
" בשעה כאת ?"
" נו אמא .."
" טוב טוב לא מנדנדת , את תחזרי לארוחת בוקר ?"
" אממ .. לא נראה לי ."
" חבל .. טוב , תהני חיים של אמא ."
" ביי אימוש !!" אמרתי ולקחתי את האייפון.
יצאתי מהבית הגעתי לבית של שון, הוא פתח לי .
" דבר זריז ." אמרתי ונשענתי על הדלת .
" כנסי .." הוא אמר וסגר את הדלת
עלינו לחדר שלו ..
" אני מצטער על אתמול , התנהגתי כמו טיפש , הייתי מטומטם ."
" זה בסדר , גם אני הייתי מפגרת , אנחנו פשוט שנינו פגועים מהפרידה שלנו אבל עכשיו הכל טוב נכון ?"
" כן… לא.." הוא אמר בהיסוס
" למה לא ?"
" כי אני עדיין אוהב אותך " הוא אמר והתקרב אליי .
התרקחתי .
" לא, שון לא ."
" אני מצטער ."
" זה בסדר ." אמרתי ובאתי לצאת מהחדר .
שון משך בידי תפס לי בראש ונישק אותי , לא נתן לי לזוז .
זו ייתה נשיקה סוחפת , רטובה , ארוכה.
זה התגלגל לזה ששכבנו , הבגדים ירדו , הנשיקות היו מרובות .
" מה אנחנו עושים .?"
" אהבה ." הוא אמר
" לא , זה לא לעשות אהבה זה לעשות טעות , זו לא פעם ראשונה שאנחנו שוכבים ."
" גם לא פעם עשירית ." הוא אמר והעלה חיוך על פני.
" אני אני רציינת שון ."
" גם אני רציני , אני רוצה לחזור , אני מתגעגע אליך , אלינו , אני לא יכול בלעדיך קטנה שלי , יפה שלי ."
" גם אני , קטן שלי אבל … " באתי להגיד .
" ששש…." הוא אמר
התקרב אליי ונישק אותי נשיקה סוחפת .


תגובות (4)

תמשיכיייייי זה ממש יפה!!!

10/01/2014 23:42

תמשיכייייייייייי

11/01/2014 00:55

תמשיכי !!!

11/01/2014 02:57

תמשיכיי

12/01/2014 06:49
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך