STYLE GIRL
היהיהיהיהיהיההיהיי לא הייתי פה איזה מיליון שנה בערך חח מאז שלא העליתי עוד פרקים ( השמונה עשרה במאי - האא אני זוכרת את התאריך ) אני כל הזמן הייתי כותבת קטעים של הסיפור בחלקים , נגיד אני הלכתי לאיזה שהוא אירוע אז זה ישר מביא לי רעיון לעוד פרק, או שקורה לי משהו - זה ישר מקפיץ לי רעיון לפרק שלם . אז עכשיו יהיו לי מלא דברים מעניינים להעלות !! חוץ מזה, רובכם החמאתם לי שהשתפרתי בכתיבה שלי, ושאני שידרגתי את הרעיון וכן, גם אני מרגישה טוב יותר עם השינוי שעשיתי וגם הרבה יותר כיף לי לכתוב ככה :) מקווה שתהינו %$&^%*& ( נ.ב. לא לשכוח להגיב הארות \ הערות או סתם מה שבא לכם אם משעמם לכם ! :) )

חזרתייי !! מקצה לקצה *__* פרק 54 עונה 2 פרק כפול XX

STYLE GIRL 21/08/2014 1190 צפיות תגובה אחת
היהיהיהיהיהיההיהיי לא הייתי פה איזה מיליון שנה בערך חח מאז שלא העליתי עוד פרקים ( השמונה עשרה במאי - האא אני זוכרת את התאריך ) אני כל הזמן הייתי כותבת קטעים של הסיפור בחלקים , נגיד אני הלכתי לאיזה שהוא אירוע אז זה ישר מביא לי רעיון לעוד פרק, או שקורה לי משהו - זה ישר מקפיץ לי רעיון לפרק שלם . אז עכשיו יהיו לי מלא דברים מעניינים להעלות !! חוץ מזה, רובכם החמאתם לי שהשתפרתי בכתיבה שלי, ושאני שידרגתי את הרעיון וכן, גם אני מרגישה טוב יותר עם השינוי שעשיתי וגם הרבה יותר כיף לי לכתוב ככה :) מקווה שתהינו %$&^%*& ( נ.ב. לא לשכוח להגיב הארות \ הערות או סתם מה שבא לכם אם משעמם לכם ! :) )

' ג'ייד, די כבר להתגעגע אליו ! ' קול אחר אמר בי .
' תקשיבי, את עלית לי על העצבים עכשיו אז כדאי שתסתמי בזמן שאני מדברת איתך , את עכשיו מתקשרת אליו, מסבירה לו כמה מטומטמת ומפגרת את וכמה את חייה בסרטים , ומתחננת אליו שיסלח לך . מובן ? '
~~~
' הלו ?' התקשרתי לנייל בלי לחשוב פעמים .
׳ ג׳ייד, נסיכה שלי, בבקשה – אני אוהב אותך, אך ורק אותך, אני משתגע מזה שאת לא איתי, שאני לא יודע איך את, שאני לא יכול לשמוע אותך ולראות אותך מחייכת, בבקשה תאמיני לי, כבר פירטתי מה קרה, לחזור על זה ? אני יעשה כל דבר, אני אוהב אותך, את לא עונה לי בהודעות ולפעמים גם לא בטלפון – בבקשה , אל תכעסי עליי, קשה לי בלעדייך, כבר כמה ימים שאני לא מפסיק לבכות בלילות, אני אוהב אותך, ואני רוצה שכל העולם יידע שאת אהבת חיי ושאת האישה שלי ושאני בחיים לא יתקרב לאף אחת חוץ ממך, אני יודע שעכשיו אני חופר לך – אבל אני חייב לגרום לך לדעת שאני אוהב אותך וצריך אותך ושזה לא מה שאת חושבת שזה ׳ הוא אמר די מהר ובקול חנוק .
׳ נ..נייל .. אתה יודע שאני לא טובה בלדבר עם אנשים – אז תסלח לי אם פתאום אני יתחיל לדבר שטויות .. אני אוהבת אותך, אני לא יודעת מה הסיבה, אבל פשוט כואב לי כל הגוף כשאני נזכרת במה שהיה .. למרות שאני מאמינה שזה במקרה ייצא ככה .. אתה צריך לסלוח לי, לא אני לך על זה שאני ככה .. אני יודעת שקשה לך איתי ושהרבה יותר קל לך להיות עם מישהי אחרת שלא לוקחת ללב כל דבר .. אני אוהבת אותך, ואני לא מוכנה להרשות לעצמי לאבד אותך, קשה לי בלעדייך, אני מצטערת על זה שהלכתי ככה ממך .. פשוט קשה לי לשמוע בראש שלי ״ התגעגעתי אלייך, עדיף שתלכי לפני שחברה שלי תבוא ״ למישהי אחרת ׳ אמרתי ודמעות צרבו לי את העיניים יותר ממילה למילה .
היה לי גוש בגרון שהקשה עליי לדבר .
׳ אני מצטערת, אני באמת מאוד מצטערת, קשה לי עם זה, ואני מבקשת מיליון פעמים סליחה על זה שאני כ״כ קנאית ושאני רוצה אותך רק בשבילי , אני לא יכולה להרוס לך את החיים בגלל רצונות שלי, אני מרגישה כאילו אני הורסת לך את החיים, כל הזמן, אני אוהבת אותך, תסלח לי, בבקשה ׳ הדמעות נוספו לגוש בגרון .
׳ אני חייבת לנתק, אני אוהבת אותך ומצטערת מאוד, ׳ אמרתי מנגבת את הדמעות .
׳ אני פשוט לא מסוגלת לזה יותר ׳ לחשתי וניתקתי .
זרקתי את הטלפון על המיטה ונשכבתי עליה גם .
קברתי את הפנים שלי בכרית ופשוט שני זרמים של דמעות לא הפסיקו לזרום לי מהעיניים .
׳ אני לא שווה את המיטה הזאת ׳ מלמלתי בין הדמעות ונשכבתי על הרצפה .
הרגשתי כמו אידיוטית ששוכבת על הרצפה ולא מפסיקה לבכות ( טכנית זה בדיוק מה שקרה באותו רגע .. )
עצמתי את העיניים חזק .
׳ למה אני חייבת להיות כזאת מוזרה ומטומטמת ?׳ לחשתי .
סיטואציות שלי עם נייל רצו לי בראש .
׳ תסמכי עליי, הכל בסדר ׳ ראיתי אותו לוחש לי פעם אחת כשהוא יישן אצלי .
׳ תחזיקי אותי חזק ׳ הוא צחקק ביום הראשון שנפגשנו, כשהוא הרים אותי מהחדר למטבח .
׳ אני אוהבת אותך ׳
׳ אני אוהב אותך יותר ׳
׳ לא, אני יותר ׳
׳ אניאניאני ׳ הוא הוציא לי לשון .
׳ אני אוהבת אותך ׳ אמרתי בזמן שהתחבקנו בפסגה של מגדל אייפל .
׳ את אהבת חיי ׳ הוא לחש מלטף לי את הלחי באחת ההפסקות בבית ספר .
הכל התחיל לרוץ לי בראש בשניות .
׳ את הבאת את זה על עצמך, עכשיו – תשלמי ׳ אמרתי לעצמי וניגבתי את הדמעות .
הסתכלתי על השעון ושמתי לב שכבר רבע שעה אני רק בוכה .
הלכתי למקלחת ושטפתי פנים .
הסתכלתי למראה בזמן שניגבתי את הפנים .
כל הכיעור שלי התגלה לפני .
לקחתי את הבקבוק מים קרים ושתיתי לאט.
הגוש בגרון התחיל לעבור לאט .
לבשתי אוברול ג׳ינס קצר עם גופייה כחולה ושמתי את הכפכפים שלי .
למרות שאני שונאת להיות עם שיער פזור – פיזרתי אותו והוא פשוט היה נראה במראה הכי פרוע ולא מסודר .
אני שונאת את זה שרוב הבנות עושות שביל באמצע ואז השיער כאילו מחולק לשני חלקים .
זה משגע אותי, זה פשוט מכוער .
לקחתי את הטלפון שלי ואוזניות קטנות ירוקות ויצאתי .
חיברתי את האוזניות לטלפון בזמן שיצאתי מהמלון .
הלבשתי אותן על האוזניים והפעלתי את השיר " don't you worry child " .
הגברתי את הווליום לעוצמות הגבוהות .
הסטריאו התפוצץ לי באוזניים, הקצב השתלט לי על האצבעות והידיים, כל משפט העביר בי צמרמורת .
הווליום לא היה ברמה שחזקה מספיק בשביל לגרום נזק לאוזניים, הוא פשוט היה מאוד חזק .
הלכתי לחוף ים שנמצא די קרוב למלון, כמה דקות הליכה .
על החוף לא היו הרבה אנשים .
היה ליד בר / בית קפה כזה קטן על החוף כמה שורות של כיסאות נמוכים ורחבים עם שולחנות תואמים , שניהם מעץ .
היו שם כמה שמשיות סגורות מפוזרות בין הכיסאות .
לא היה שם אף אחד על הכיסאות אבל היו איזה חמש עשרה אנשים בבר בפנים .
התיישבתי על אחד הכיסאות בשורה הראשונה וקיפלתי אליי את הרגליים .
הסתכלתי על השמש הכתמתמה שהחלה לשקוע אל תוך המים הכחולים .
הורדתי את האוזניות מהאוזנים וניתקתי אותם מהטלפון .
הכנסתי אותם לכיס ונשענתי אחורה .
דמעה קטנה הרטיבה לי את הלחי .
הרוח הקלה שנשבה התחזקה לכמה שניות ונרגעה שוב .
׳ אפשר להציע לגברתי משקה ? ׳ נער עם מגש עגול ועליו כמה כוסות עם כל מיני מיצים ואייסים התקרב אליי בחיוך .


תגובות (1)

קודם כל, טוב מאוד שאת רוצה ביקורת כי יש אנשים באתר שמחכים לאנשים כמוך… אני לא ממש מכירה אותך ואין לי מושג מה את כותבת ואיך אבל ~רצית ביקורת נכון?~ שזה לא יוריד לך מהמוטיבציה כן?
לפי הפרק הזה, זה סיפור מאוד מאוד מאוד קיטשי, אני לא אוהבת קיטשי כל כך. מהפנפיקים המסויימים שקראתי הבנתי שרוב הסיפורים האלה הם ככה,
בנוסף, חזרת על המון מילים בשורה אחת ככה שלפעמים העיניים שלי התעייפו כבר ועברתי פסקה.
תחליטי מה לעשות עם הביקורת הפיצית והלא עוזרת הזאת :)
בהצלחה

21/08/2014 10:50
סיפורים נוספים שיעניינו אותך