חייה של אליס פרק 12

סופי 12/08/2012 775 צפיות 2 תגובות

אוקיי אל תהרגו אותי שלא כתבתי הרבה זמן!!! חופש וזה..
* * *
"אוקיי עכשיו אני אתן לך מנה של מורפיום.." האחות אמרה ויצאה מהחדר. אליס הביטה סביבה לפני כמה דקות היא התעוררה ועדיין הרגישה קצת מנותקת..כשהתעוררה תום החזיק בידה,ועשיו הוא ירד להביא לה מאפה עם שוקו חם. היה לה קשה לזוז למעשה.. היא לא זזה בכלל, האחות אומרת שהיא שברה כמה צלעות.. ורגל,
' יחסית למישהי שהייתה אמורה למות..חבל שאני לא יכולה להגיד אותו הדבר על הבחור שפגעת בו…' כך אמרה לה האחות כשהתעוררה..
"מה קרה עם מי שנפגע איתי בתאונה?" שאלה אליס את תום שנכנס בקושי עם שתי מאפים וכוס שוקו..
"לא יודע." הוא ענה במבט מהורהר.
"אתה משקר ?" שאלה אליס וניסתה לזוז כדי להעיף את השערה העקשנית מפניה. אבל תום הקדים אותה: "לא באמת .."
"תגיד איך זה שאף פעם לא ראיתי אותך כמעט בבית הספר?!" שאלה אליס בפה מלא..
"האמת שאני לומד כיתה מתחתייך.." אמר תום ."וכנראה ההפסקות והשיעורים לא ביחד .."
"באמת?" אליס הביטה בו." מה אם ג'ייק?"
"אה הוא בסדר..עדיין יוצא עם קרול…את יודעת.."."טוב אני חייבת ללכת להביא לך משהו?" הוא שאל וקם.
"לא זה בסדר, להתראות.." אבל הוא ראה את הצער בעייניה..
* * *
תום נכנס לביתו וראה את ג'ייק מתנשק עם קרול על הספה הוא נאנח, וצעד למטבח ורקע ברגליו בכווונה.
קרול וג'ייק האדימו שניהם .
"אה..קרול אכפת לך אני צריך לדבר עם ג'ייק" תום התיישב מול ג'ייק.
"האמת שאנחנו…".
"לא זה בסדר גם ככה התכוונתי ללכת" אומרת קרול ויוצאת.
"מה אתה רוצה?" שואל ג'ייק ומתמתח.
"זה בקשר לאליס…אתה יודע שהיא בבית חולים נכון?"
"מה?!, מתי?" ג'ייק קם.
ותום מספר לו על התאונה….
"אני לא מאמין!!" אומר ג'ייק בכעס. "מי הדביל שסימס לה? ." ואז נזכר שזה הוא.
"אני צריך ממך טובה..לא בשבילי אלא בשביל אליס.."
"אוקי?"
"אני צריך שתחזור להיות חבר שלה.." אומר תום
"מה ? למה?"
"כי היא אוהבת אותך! וקשה לה גם ככה עכשיו.."
"אוקי.. " אומר ג'ייק." אבל מה זה אכפת לך?"
"סתם…" תום עונה.
"טוב אני הולך ביי!" אומר ויוצא..
ורק כשתום שמע את דלת הכניסה נטרקת אמר :
"כי אני אוהב אותה…"


תגובות (2)

אוקייי O__O

13/08/2012 13:54

יואו איזה חמוד תום תעשי כך שתום ואליס יהיו ביחד!!!!!!!תמשיכי!!!!!!

16/08/2012 10:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך