סופי
היי פרק שני מה אתן אומרות?
הערות?
הארות?
יאללה פרק הבא בסו''פש!

חייה של אליס.. פרק 2

סופי 04/06/2012 864 צפיות 3 תגובות
היי פרק שני מה אתן אומרות?
הערות?
הארות?
יאללה פרק הבא בסו''פש!

"אני ממש לא אוהבת את התוכנית הזו!"אמרה אשלי, בעודם הולכים במסדרון בית הספר.
"למה זו תוכנית ממש טובה! " הגנה על עצמה אליס.
"לא זו לא!" ואפילו כריס יגיד לך! נכון כריס?!"
"מה?… אה כן תוכנית טובה…" אמר בעודו משחק בפלייסטישן.
אשלי נאנחה ואמרה:"באמת? למה את כל כך צריכה את זה?" שאלה ברצינות.
"אסביר לך: לך יש את הבייסבול שלך!! במילים אחרות: ספורטאית שכל הבנים מטורפים אחריה!. ואני סתם עוד אחת שאף אחד לא מכיר!" אמרה אליס בעצב.
"זה לא נכון, אפילו תראי" ובמילים אלה ניגשה אל עיתונאית הבית הספר, ג'וליה. "ג'ולי איך קוראים לבחורה הזאת פה?" שאלה.
"אליס החננה!" אמרה ג'ולי והתרחקה.
"רואה?!!!!!" צרחה עליה אליס.
"טוב אולי זאת לא הדוגמה הטובה ביותר…אבל…את עדיין חברה שלי!!" סיימה ועשתה עניי כלבלב..
"לא!" אמרה אליס נחרצות. "אני אהיה מעודדת גם אם תרצי או לא!" אמרה ונכנסה לכיתת הצרפתית…

לאחר השיעור המורה מרס, ניגשה אלייה :"שלום אליס,טוב אז ככה את תלמידה טובה, מאוד. והייתי רוצה שאת תחליפי אותי שיעור או שניים.." אמרה."אל תדאגי אני אשלם לך כפול!" הוסיפה אחרי שראתה את הבעת הפנים של אליס.
"גברת מרס אני ממש ל.." אך קטעה את דיבורה כשראתה שהמורה עושה לה עניי כלבלב. שיט לעזאזל גם המורות יודעות את הכלי נשק הזה?!." נו טוב בסדר" הסכימה לבסוף.
"וולה!" צהלה המורה..ומיד הפסיקה כשהבינה שאליס עדיין בכיתה..

"ואחד ושתיים, ואחד ושתיים ,אחד!! זה היה איום ונורא רוצו למקלחות" אמרה אנג'לה המאמנת של המעודדות.
"אהמ.. המאמנת אנג'לה……….." פתחה אליס. אך נקטעה בקולה הצרוד של אנג'לה :" עופי לאמצע המגרש ותראי לי איך את עושה סלטה משולשת!!"
אליס התייצבה במגרש, ועשתה סלטה משולשת מרשימה במיוחד.
"ועכשיו שפגט באוויר.."
אליס מיד קפצה לשפגט.
"יופי יפה מאוד…התקבלת.." אמרה ויצאה מהאולם ספורט משאירה את אליס בתדהמה….


תגובות (3)

פרק מעלף ולאליס יש כישרון חחח…(אני יודעת גם לעשות שפגט)תמשיכי!!!!!!!

05/06/2012 10:46

חחחח אהבתי ♥

05/06/2012 10:54

ממש יפה תמשיכי!!!

06/06/2012 05:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך