סופי
חח.. פרק משוגע..
אני יודעת....... תגובות..?? :)

חייה של אליס פרק 3 (מאמינות ?!)

סופי 05/06/2012 814 צפיות 7 תגובות
חח.. פרק משוגע..
אני יודעת....... תגובות..?? :)

אליס עמדה שם נטועה במקומה,עם פה פתוח.היא התקבלה!!! היא ממש לא האמינה שדבר כזה יכול לקרות..
"שכחת משהו?!" שמעה אליס קול,וכשהסתובבה מיד ראתה שזאת טינה, המושפעת של קרול הקפטנית של הקבוצה.
"דיי טינה לא יפה!" הגיחה קרול מהמקלחות."עכשיו היא חלק מאיתנו,מגיע לה הטוב ביותר!"
"אממ..תודה..א..אני חושבת" ענתה אליס,מנסה להסתיר כמה היא לחוצה…
"דרך אגב אני קרול ג'קסון, הקפטנית של הקבוצה. את בטח אליס…עצה שלי תברחי כל עוד את יכולה.." לחשה.
"מה ז'תאומרת?!" שאלה אליס
"זאת אומרת, שאם תהיי פה המאמנת אנג'לה לא תיתן לך להנות מהחיים. אבל בגלל שבחרת את באה איתנו עכשיו.."
"מה לאן?"
"או.. קודם כל תלבשי את מדיי הנבחרת,ואז נלך לספורטאים.." ציחקקה קרול, וטינה אחריה.
"בסדר, מה זה אומר 'נלך לספורטאים'?" שאלה אליס בדרכם, אחרי שלבשה את ה"מדים" של המעודדות בצבע אדום כתום לבן. חצאית כל כך קצרה עד שחשבה שכל בן בבית ספר הזה ראה לה כבר את התחתונים.
"או..פשוט אומרים להם שלום,ומאחלים הצלחה במשחק" הסבירה טינה.
כשהגיעו למגרש כל הבנים ישבו על הספסלים ושתו מים.
"היי, ג'ייק" אמרה קרול והתקרבה ונתנה לו נשיקה בלחי.."מצטערת" אמרה קרול. כשראתה את ההבעה הלא מרוצה של ג'ייק מנישיקה אחת בלחי." את מזיע ומסריח.. בנים תכירו אליס!!" אמרה והציגה אותה בפני הבנים..
הם הסתכלו עליי בהבעה בוחנת.. ואחרי בערך חצי דקה אמרו :"הייייי.." אליס שמחה שהם לא יכלו להזיל ריר..
"אוקיי אז אתם תלכו להתקלח!" פקדה עליהם קרול, כשראתה שדעתם הוסחה על אליס.
הם קמו והתחילו לצעוד לכיוון המקלחות.
לפתע אליס נזכרה שיש לה עוד שיעור בצרפתית ללמד! "מה השעה?!" שאלה לחוצה.
"עשרה לשתיים.." ענתה קרול.
"וואי חייבת לעוף נתראה באימון מחר!" פלטה אליס.

היא נכנסה לכיתה לכיתה..וכל התלמידים רעשו!
"אוייי לא….." מילמלה. "טוב שקט בבקשה שבו במקומות" צעקה.
"סליחה?!" ילדה ערסית עדיין עמדה.
"אני המורה שלכם!! אז סתמו ושבו במקום" אליס צעקה כל כך חזק שאפילו הערסית התיישבה.
"אוקיי שמות :רון,ג'ינה,נטלי,ג'ייק,רוקי", זה לא שם של כלב חשבה. "טוב אמ..דן,אלכס, ובלה בלה בלה כן בואו נתחיל בשיעור!" היא החלה לכתוב דברים על הלוח " להעתיק!" פקדה
"המורה אפשר להזמין אותך לדייט?!" צחק איזשהו בן.
"לא!!" אמרה אליס והסתובבה אל הלוח.
לבסוף נגמר השיעור.. "אתם יכולים ללכת.." נאנחה אליס


תגובות (7)

חחח תקראי את הפרק האחרון של התאהבתי בכוכב ואז תראי מה זה
פרק מושגע :V
חחחח תמשיכייי , חולה על הסיפורים שלך *~*

06/06/2012 11:22

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ממש יפה תמשיכי!!!!!!!!!!!!!

06/06/2012 11:34

טנקס!
נ.ב. דנה אם את מתכוונת לפרק הרביעי קראתי אותו באמת פרק משוגע ( אבל מהמם!)! (זורקת סכינים) חחחחחחחחחחחחחחחח………

06/06/2012 12:31

ממש יפה..תמשיכי דחוף.

06/06/2012 12:46

חחחחחח כמעט לא התעלפתי מצחוק תמשיכיי!!!!!!!!!!פרק מצחיק

07/06/2012 04:36

עאעאעא את אוהבת גלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (לא קשורה שכמוני!)

07/06/2012 05:44

בא לי שיהיה עונה 4 של גלי !!!!!!!!ומתי פרק 4????!!!!!!!!!!!!

12/06/2012 04:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך