סופי
היי סיפור שני!!

בבקשה תגובות! :)

חייה של אליס

סופי 04/06/2012 856 צפיות 5 תגובות
היי סיפור שני!!

בבקשה תגובות! :)

"אליס, קומי מתוקה את תאחרי!!". אמרה אמה של אליס (ג'ן).
"כן אמא" אליס קמה בחשק. היא ממש לא התכוונה לאחר! היא התלבשה בחצאית משבצות עד חצי הירך, וחולצה לבנה מכופתרת. פיזרה את שערה. ולבשה גרביונים שמגיעים עד הברך, עם נעלי בובה.
כן זה היה ה"סטייל" הרגיל שלה.היא אכלה חביתה, ועשרה לשמונה, הייתה בחוץ. הבית הספר די קרוב לביתה. כאשר נכנסה למסדרון בית הספר, דמיינה שכול הבית ספר שמח ומחייך לכבודה! אבל כמו תמיד…ציחקקו ולעגו לה, כמה מעודדות,וספורטאים סתומים. כשאומרים מילות גנאי כגון :'חנונית'. מזה בכלל חנונית?! מישהי עם יוזמה להצליח בחיים?!, שמתלבשת כמו בת מהבית ספר הקתולי?!, שאוהבת ללמוד?! (כמובן שלא את כל המקצועות!!). אם כך אני חנונית. הודתה בפני עצמה.
כאשר עברה על יד לוח המודעות ראתה שלט שבו הוכרזו מלך ומלכת הנשף של שנה שעברה (ספורטאי ומעודדת) כמה צפוי! היא אפילו לא הייתה צריכה להסתכל מי זה, היא ישר ידעה שזה ג'ייק אמבר ו קרול ג'קסון….

"אני ממש לא מבינה"!! אמרה אליס בכעס לחבריה שישבו איתה בשולחן הצדדי ביותר בקפיטריה, השולחן של הלא מקובלים!." איך זה שדווקא הם תמיד זוכים?! הרי יש כל כך הרבה זוגות חמודים!! כמו בריג'יט וזאק! או אדמנדה ו.."
"אחותי תרדי מזה!!" קטעה אותה אשלי. "רק המקובלים זוכים!"
"נכון" אמר כריס." זה לא כזה ביג דיל! הם זוכים בכל התהילה! ואנחנו מכינים להם את השיעורי בית" אמר בעצב, מתוך ניסיון כנראה.
"אני ממש לא מתכוונת לשבת כאן! ולהכין להם שיעורי בית, בזמן שהם מתרוצצים בחצר!. לי יש תוכנית" אמרה בכעס. ואם המילים האלה העזבה את הקפיטריה.
אשלי רק נאנחה..

"ובכן לחזור אחרי: סיוז' ריאל (האם אני אמיתי בצרפתית)." מרס המורה לצרפתית ניסתה ללמדם כמה מושגים פילוסופים.
"סיוז' ריאל" ענתה כמעט כל הכיתה..
"ביסדר הנכם יכולים לצאת" אמרה במבטא צרפתי קל. "ג'ייק, תישאר דקה"
רק כאשר כל הכיתה יצאה אמרה:" אני אצטרך להשאיר אותך שנה בצרפתית!"
"מה?! את לא יכולה לעשות לי את זה אבא שלי יהרוג אותי!!"
"אני ממש מצטערת מיסטר!!" אמרה " אם אתה רוצה ויתור תצטרך להתאמץ קצת יותר בשיעוריי!!"
" אוקיי.. בסדר" נאנח
"שבוע שלם, ללא שבתות אתה לומד אחרי בית הספר עם עוד קבוצה!" הכריזה ויצאה מהכיתה.

"הלו?" שאלה אשלי
" או היי אשלי!!"
"אליס מה קורה איתך?! יום שלם מנסה להשיג אותך!!"
"מצטערת הייתי עסוקה!"
"אוקי אז מה נסגר אם התוכנית?!"
"או…היא טובה את תאהבי אותה!" אמרה ולקחה לידיה את הרשימה למעודדות. "את ממש תאהבי אותה!"


תגובות (5)

סיפור חמוד תמשיכי!!!!!!!!!!!

04/06/2012 09:39

נשמע טוב..מחכה להמשך…

04/06/2012 09:47

תמשיכי!!

04/06/2012 09:47

תודה!! :)

04/06/2012 10:03

וואי נראלי אני יודעת מה יקרה בסיפור :)
תמשיכייי *~*

04/06/2012 12:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך