**liron**
פרק קצר... קצת נטשתי את הסיפור הזה.. להמשיך אותו בכלל?:/

חייה של ג'סי! פרק 5

**liron** 06/03/2014 1042 צפיות 8 תגובות
פרק קצר... קצת נטשתי את הסיפור הזה.. להמשיך אותו בכלל?:/

"אז… מה יש לך לספר לנו ג'סי?"
"מה יש לי לספר לכן?" שאלתי את שרלוט לא מבינה.
ישבנו במעגל במסיבת פיג'מות, או כמו שהיא כינתה את זה. "מסיבת רווקות", הייתי איתו רק שבועיים…
"איך את ודין ניפרדתם?" אמרה ולקחה ביס מהפיצה.
"אממ..למעשה, הוא נפרד ממני.." שיקרתי "סתם..הוא אמר שהוא אוהב מישהי אחרת.." אמרתי בשקט.
העברתי את מבטי בין הבנות, מקווה שהן האמינו לשקר. מבטי נעצר על אמה, שהעיפה אליי מבט לא מבין, היא לא מאמינה לי.
התעלמתי ממבטה והעברתי את מבטי אל שרלוט. החיוך שלה היה כלכך גדול שחששתי לרגע שהפה שלה עומד להיקרע.
"טוב, לא נורא. תמשיכי הלאה…זה בסך הכל שבועיים. לא קרה כלום" ניסתה דיסון לעודד.
"כן..ברור..כבר שכחתי ממנו.." אמרתי ונמנעתי מהביט באמה.

התקדמתי ברחבי המסדרון בבית הספר, אולי זה לא כזה טוב שורוניקה כבר לא איתי בחדר. מי יעיר אותי עכשיו?
לשיעור הראשון אני כבר לא אכנס, נשאר רק עוד עשר דקות.
"מה אתה לא מבין ב'אני לא רוצה'!" שמעתי את דין אומר בכעס.
כיווצתי את גבותיי והתקדמתי לקצה הלוקרים, לכיוון הקול.
דין נשען על הקיר , למולו אבא שלו, מנהל הפנימייה שלי.
"אין דבר כזה לא רוצה דין, המנהל כבר איים כמה פעמים להעיף אותך מפה" אביו אמר לו בנימת כעס.
"מדעים זה לא הצד החזק שלי, בסדר?" אמר לו דין.
לרגע החליק מידי הקלסר הגדול שהיה לי ביד, הם הסתובבו אליי. שיט.
"אממ…היי" אמרתי במבוכה.
"הנה" קפץ דין.
"ג'ס תלמד אותי, ג'ס אלופה במדעים" אמר דין והתקדם אליי במהירות.
"למעשה אני…" התחלתי להגיד אבל אביו קטע אותי.
"ג'סי,את תוכלי ללמד את דין? אני אשלם לך כמובן"
"אני…"
"בטח שהיא יכולה" קטע אותי הפעם דין. הוא העביר את ידו בשעירו הבלונדיני ואז ניצל את ההזדמנות וחיבק אותי מאחורה ואז קרץ לג'ון, אביו, ג'ון גלגל עיניים ואז צחק.
"שמעתי שלבן שלי יש חברה, לא ידעתי שזאת את ג'סי" אמר בחיוך גדול ג'ון. הוא היה קצת מופתע.. טוב נוו, מי לא?
"אתה לא מעודכן ג'ון, אני ובן שלך כבר לא ביחד" התנתקתי ממגעו של דין והבטתי עליו במבט נוקב שגרם לו להתפקע מצחוק.
"היא נפרדה ממני לפני יומיים, אבל אנחנו עדיין ידידים" אמר דין, ואמר את הקשר שלנו במילים עדינות… ממש ידידים..
"טוב, אני חוזר לפנימייה.. תודה על העזרה עם דין ג'סי…ובהצלחה, את תצטרכי את זה" אמר לי ג'ון בחיוך והלך..מתי הסכמתי לעזור לדין? לעזאזל.
דין חייך אליי חיוך מתגרה.
"ניפגש היום בערב, לאב" אמר ונישק אותי נשיקה חטופה על השפתיים והלך.
ל ע ז א ז ל .


תגובות (8)

תמשיכי ואם את לא רוצה
פשוט תהרגי את הדמות בסוף ותהפכי את זה לטרגדיה XD

06/03/2014 18:57

חחחחחח אוקיי רשמתי לפניי

06/03/2014 18:58

איפה הפרקים האחרים? פרק 4 וחמש מושלם אבל איפה השאר? פליז תמשיכי לחיות עם בנייםם חשבתי שכבר לא תחזריי

11/03/2014 00:47

    את האמת … אין לי מושג, ניסיתי להיכנס לפרקים של "לחיות עם בנים" וזה לא נותן לי-_-

    12/03/2014 21:00

גמלי יש פרקים שזה לא נותן להיכנס איזה עצבים! אני מתה על הסיפורים שלך בבקשה תמשיכי את הכלל!! משעמם לי וחסר סיפורים מושלמים כמו שלך באתר חח

13/03/2014 10:34

מה זה להמשיך? ברוררררר!

15/03/2014 22:48

תמשיכיייייייייי

07/04/2014 16:37

תמשיכייי!!
ותמשיכי גם את לחיות עם בנים! זה מושלםם♥

20/04/2014 23:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך