Lolly girl
תגיבו..:)) מחר בית ספר :(((

חייה של סופיה פרק 2 :)

Lolly girl 16/05/2013 992 צפיות 6 תגובות
תגיבו..:)) מחר בית ספר :(((

אז אמ .. קודם כל בפרק שעבר הגבתם ממש קצת ..תגיבו יותר :)
**********************************************************************************
ראיין … השם הזה צלצל לי באוזניים , אפילו השם שלו מושלם .. התהלכתי בחולמנות בחזרה לחדרי . כשעליתי לחדר הדבר הראשון שעשיתי היה להסיט את הוילון , ולצפות בו ..
אחרי שקבוצתו של ראיין ניצחה והמשחק הסתיים ניגשה אל ראיין נערה גבוהה , יפה ,שיער שחור , היא הייתה פשוט מהממת ..היא נישקה אותו בשפתיו , והוא החזיר לה נשיקה . סגרתי מיד את הוילון .. פשטתי את בגדיי ונכנסתי להתקלח , חשבתי על ראיין .. ועל כמה מטומטמת אני אם באמת חשבתי שבחור כזה יישאר ללא חברה זמן רב .יצאתי מהמקלחת לבשתי שורט , גופייה . ויצאתי לארוחת ערב . בינתיים לא היינו צריכים ללבוש את מדי הפנימייה כי עדיין לא החלה שנת הלימודים . היא מתחילה רק בעוד יומיים .. ירדתי אל חדר האוכל , ובדרך עייני פגשו את עיניו של כריסטאן (האקס הבוגדני) …
"היי .. היי סופיה חכי ! " הוא צעק לעברי , אני התעלמתי והמשכתי ללכת . "סופיה.." הוא אמר .
"מה ? מה אתה רוצה ? " צעקתי בזעם .
"סך הכל רציתי להגיד ..שאני מצטער על כל מה שהיה .. ואשמח אם נפתח דף חדש .." אמר והסתכל עליי בעיניו הירוקות .. הוא קיצץ את הפוני הבלונדיני חשבתי … זה נותן לו מראה גברי יותר ,מושך יותר . אך זה עדיין לא שינה את זה שהוא בגד בי ..
"טוב" אמרתי ביבשות .. ונכנסתי לחדר האוכל .אנה כבר הייתה שם עם כמה בנות , התיישבתי לידן.. ואז לא יכולתי יותר לעמוד במתח ושאלתי אותן אם הן יודעות מי זה ראיין ..
"ראיין ? ברור ." ענתה לי נערה שמנמנה במקצת , שלפי מה שהבנתי שמה היה לוסי ."הוא אהוב הבנות כאן ..אבל יש לו חברה .. קייט, היא מה -זה כלבה ..היא והחבורה שלה , שמו לי דבק בשמפו ..רק בגלל שדיברתי עם ראיין "
"כן … ראיתי שאת בקטע שלו .. " אמרה לי אנה . "אני מזהירה אותך היא לא תנוח עד שתצטערי על היום שבבו ראית את ראיין..היא עושה פה לכולם את המוות ."
"אז מה הוא מוצא בה ? " שאלתי והסתכלתי על ראיין וקייט הם ישבו באמצע חדר האוכל , כולם סביבם ..והם מחייכים אחד לשני , ומדי פעם מתנשקים .
"אף אחד לא ממש יודע ..אולי פשוט הוא עדיין לא מצא את הנפש התאומה שלו .." אמרה לוסי והמשיכה לאכול .
***************************************************************************************
"הלימודים מתחילים מחר .." שמעתי קול מהרמקול המותקן בחדרי ."אז בגלל זה מהיום שעת כיבוי אורות היא תשע , מי שייתפס אחריי .. תאמינו לי אני לא מקנאה בו " הקול סיכם את דבריו .
הבטתי בשעון ,עשרה לתשע עוד מעט כל האורות יכבו .. כדי שאלך להתקלח ,חשבתי לעצמי.
לפתע נשמעה דפיקה על הדלת . פתחתי אותה בלי היסוסים .. אך בפתח לא עמד אף אחד .. כאשר הבטתי למטה ראיתי מעטפה לבנה .. עלייה כתוב : "להשמיד לאחר הקריאה" . פתחתי אותה והוצאתי נייר ,עליו כתוב באותיות גדולות : "כמסורת בית ספרית אנו עושים "טבילה" מחר ב -2 בלילה . מקום מפגש המחסן הנטוש . משם יובלו כולם אל הנהר שנמצא ביער . שם תיערך השבעה ואחריה ..טבילה בעירום . -להשמיד –
טבילה בעירום ?! באמת .. חשבתי ונשכבתי לישון .


תגובות (6)

תמשיכי…
זה נשמע ממש מעניין בינתיים

16/05/2013 15:03

תמשיכי…נשמע סיפור יפה :)
מדרגת חמש ^_^
Love You All <3
lian…;)

16/05/2013 16:11

תמשיכייי

17/05/2013 01:16

תמשיכי :)

17/05/2013 01:35
LOL LOL

תמשיכייייי (:

17/05/2013 04:26

תודה :)) כבר ממשיכה ..

17/05/2013 12:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך