Lolly girl
סוריייי שהפרק לא יצא כ''כ מעניין . כתבתי אותו בשלוש בלילה . תגיבוו :)))

חייה של סופיה פרק 3 .

Lolly girl 17/05/2013 855 צפיות 5 תגובות
סוריייי שהפרק לא יצא כ''כ מעניין . כתבתי אותו בשלוש בלילה . תגיבוו :)))

התעוררתי מוקדם ביום למחרת .. לא רציתי לישון, לכן קמתי והלכתי לצחצח שיניים . יצאתי והתחלתי להתלבש .. עד שנשמעה אזעקה מהרמקול שבחדרי . רצתי ויצאתי מהחדר במהירות .. הסתכלתי מסביב על המסדרון הריק .. ולא הבנתי למה אף אחד לא יוצא .. או שכבר יצאו והשאירו אותי פה לבד ..
" תלמידים יקרים " נשמע קול מחדרי "כולכם יודעים שזוהי לא אזעקה אמיתית אלא שעון מעורר .. אך אני בכל זאת מזכירה שבשעה זו תהיו חייבים לקום כדי להספיק לאכול , ולהתארגן לבית הספר . תודה והמשך יום נעים " הקול סיים את דבריו . נכנסתי לחדרי וטרקתי בחוזקה את הדלת .
**************************************************************************
"חחחחחחח " צחקה לוסי בקול רם בחדר האוכל . "באמת חשבת שזו אזעקה אמיתית ?! את באמת מצחיקה .." אמרה בפה מלא .
" אני לא ידעתי .. זה ממש בית ספר קשוח פה .. " אמרתי כאשר התיישבנו מסביב לשולחן ."תגידו גם אתן קיבלתן את ההזמנה הזו לטבילה ? " שאלתי
"ששש …. " השתיקה אותי לוסי ."אסור לדבר על זה בקול רם .. ההנהלה יכולה לשמוע ."
"רגע זה לא חוקי ?! " לחשתי לאנה ולוסי .
"ברור שזה לא חוקי .. מה חשבת ? בבית ספר הזה יעשו שחייה לילית בערום ?! " גיחכה אנה .
" אז אתן מתכוונות לבוא ?" שאלתי אותן .
"ברור שכן .. אל תהי מצחיקה סופיה , זו מסורת " אמרה אנה . "אל תדאגי מזה ששוחים בערום .. גם ככה חושך ולא רואים אחד את השני .. " אמרה והחלה לקום .
***********************************************************************************
כל אותו היום חשבתי על השחייה הלילית.. על מה אבא היה אומר על זה . אבל אני החלטתי .. אני הולכת על זה אחרי הכל זה לא ביג דיל , זה בחושך ..
בשעה תשע היה הכיבוי אורות כמו תמיד , ואני סיכמתי עם אנה שרבע ל-2 תבוא ותעיר אותי ונלך ביחד . נשכתי על המיטה ונירדמתי …
דפיקה נשמעה על הדלת , פתחתי אותה ואנה עמדה כולה מחויכת ..
"את לא לבושה ?! כולם מחכים לנו בואי כבר .." אמרה . התלבשתי במהירות ויצאנו .
היא הובילה אותי למחסן לבן שעמד בסוף הפנימייה , שם היו כל האנשים של בית הספר שלנו . נער גבוה עמד ודיבר :"אני מזכיר לכם .. החזרה המשותפת משם היא בדיוק בשעה שלוש . קדימה בואו " אמר והחל לצעוד לשער . היו כאלה שעברו מתחתיו , היו כאלה שטיפסו מעל ..
התחלנו להתקדם .. עד שהגענו למקום כ"כ יפה .. הנהר היה שקט .. ורק הצרצרים נשמעו ברקע ..
"ה-ת-ח-ל-נ-ו !!!! " נשמעה שאגה וכולם החלו להתפשט ולהיכנס למים . בהתחלה קצת חששתי אך כשראיתי את אנה נכנסת .. פשטתי את בגדיי מעליי ונכנסתי .
המים היו קפואים , מה שהמריץ עוד יותר .. כולם צרחו וצעקו , ואני עמדתי שם וחשבתי : סופיה , מה לעזאזל את עושה כאן ?! ..
פתאום נדחפתי על ידי נערה ,.והתחלתי לאבד את השיווי משקל .. להיחנק מהמים .. הרגשתי שאני צוללת עמוק יותר , ניסיתי להתאבק .. לקרוא לעזרה אבל אף אחד לא בא לעזרתי .
חשבתי לעצמי .. זהו סופיה כאן החיים העלובים שלך נגמרים ..
לפתע הרגשתי יד מושכת אותי מעל פני המים .. ראיתי במטושטש נער .. גבוה, שרירי ..
"ראיין ? " גימגמתי , והשתעלתי .
"זה אני .." אמר וחיבק אותי . "אל תדאגי קייט , אני איתך " הוא הצמיד אותי אליו .. והרגיע אותי ..
הרגשתי כ"כ מוגנת .. כאלו צבא שלם עומד מאחורי , הרגשתי שזה הבן אדם שכל חיי הייתי צריכה ..ואני פשוט לא יכולתי להגיד לו שאני לא קייט .אלא מישהי אחרת, שכרגע הוא הציל לה את החיים ..


תגובות (5)

וואו איזה פרק?!
תמשיכי דחוףף!!!
אני מלחץ של מה יקרה
♥♥♥

17/05/2013 17:54
LOL LOL

תמשיכיייייייי

18/05/2013 03:38

מאוד מעניין.
מקווה שתמשיכי.

18/05/2013 04:41

תמשיכי

18/05/2013 12:28

ממשיכה ..

21/05/2013 11:47
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך