אהבה אחת ❤️
חמש תגובות וממשיכה :) אשמח לדירוגים

חיים במחנה קיץ פרק 22

אהבה אחת ❤️ 31/01/2014 1195 צפיות 10 תגובות
חמש תגובות וממשיכה :) אשמח לדירוגים

פרק 22
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
התעוררתי בבוקר והרגשתי נפלא. התלבשתי, שמתי את השרשרת שאלכס נתן לי,שטפתי פנים ציחצחתי שיניים והלכתי לאכול ארוחת בוקר. שיצאתי מהביתן, ראיתי את אלכס מחכה לי.״ בוקר טוב נסיכה.״ הוא אמר לי ונישק אותי.״בוקר טוב גם לך.״ אמרתי ונישקתי אותו.הלכנו ביחד לחדר אוכל והתיישבנו אחד ליד השני. עלמה ראתה שהתיישבתי ליד אלכס, והיא סמנה לי שזה בסדר אני ואלכס קבענו לשחות ביחד באגם אחרי הצהריים
שהלכתי לפעילויות שלי מישהי באה אליי. זאת היתה האויבת מספר 1 שלי, קוראים לה ריי. יש לה שיער שחור חלק, ועניים שחורות יוקדות. את יכולה לראות את הרוע שלה בעניים. כולם במחנה שונאים אותה.״ אני רואה שלמישהי יש חבר חדש. חבל שהוא איתך, את גם ככה לוזרית שאף אחד לא מסתכל עלייה.״ היא חייכה חיוך מרושע.״מה את רוצה?״ עניתי לה בכעס.״סתם אני באתי לראות איך הלוזרית הגדולה של המחנה מסתדרת.אני יכולה להתערב שתוך כמה ימים הוא יזרוק אותך או יבגוד בך.מה נעשה אף אחד לא רוצה אותך.״ עוד שנייה ואני יחטיף לה.פתאום היא ראתה את השרשרת יהלום שאלכס נתן לי.״ומזה? קמע בשביל שמישהו יואהב אותך? מצטערת אבל זה לא יקרה.״ מרוב עצבים דרכתי לה את הרגל.״אוווווו!!!!!״ היא צרחה וקפצה על רגל אחת. ״מגיע לך הרבה יותר מזה.״ אמרתי לה והלכתי משם.
אחריי הצהריים הגיע. לבשתי בגד ים, והורדתי את השרשרת שאלכס הביא לי, כי אני לא רוצה שהיא תיפול לי בזמן שאני שוחה.לקחתי מגבת ויצאתי. פגשתי את אלכס באגם. ״היי.״ אמרתי לו והבאתי לו חיבוק.״היי.מוכנה ללכת לשחות טיפה?״ הוא הסתכל עליי לרגע ואז אמר:״איפה השרשרת שלך?״ ״ השארתי אותה בביתן, אני לא רוצה שהיא תיפול״ פתאום שמעתי רעש. הסתובבתי וראיתי את אחד השיחים זזים. חשבתי שזה בטח סנאי או ארנב או משהו כזה. ״מוכנה להיכנס למים?״ אלכס שאל אותי.״ מוכנה.״ חייכתי. החזקנו ידיים וקפצנו למיים ביחד. זה היה ממש כיף. שחינו ביחד,והשפרצנו אחד על שני.פעם אחת צללנו מתחת למים. בתוך המים אלכס נישק אותי. זה היה מדהים. אחרי שגמרנו לשחות, רציתי ללכת להתקלח. אלכס נישק אותי ונפרדנו. הלכתי להתקלח,וחשבתי על הזמן שלי ושל אלכס ביחד. יצאתי מהמקלחת והתלבשתי. הלכתי לקחת את השרשרת שלי, ואז ראיתי שהיא נעלמה!!!


תגובות (10)

תמשיכי

31/01/2014 23:47

תמשיכיייייייייייייייי!

01/02/2014 00:00

מושלם תמשיכי

01/02/2014 00:26

ווואיי וואי רק לא זה!!!!! בבקשה תמשיכי!!!!

01/02/2014 00:56

המשךךךך

01/02/2014 10:03

תמשיכי

03/02/2014 06:27

ותעשי שהיא תמצא את השרשרת אצל ריי הזו וריי יותר תשנא אותה ואז היא תנסה להפריד

03/02/2014 06:29

תמשיכי למה אין עוד פרקים ?

27/08/2014 20:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך