ליליאן
העלתי המשך ,מקווה שתאהבו אותו ♥

חיים כואבים.. או שלא?! [חלק שני]

ליליאן 25/02/2012 860 צפיות 10 תגובות
העלתי המשך ,מקווה שתאהבו אותו ♥

הסתכלתי לעניו שנצצו בצורה מופלאה. "מה?" שאלתי מצחקקת ,הוא לא ענה רק המשיך להביט בי. לא הבנתי למה הוא מביט בי כך. אבל המבט שלו היה רך ,מתוק ,עדין. לא פוגע או מאיים.

"אני אוהב אותך גם" הוא אמר לאחר כמה שניות שהוא ממשיך להביט בי. חייכתי עליו חיוך מתוק וחיבקתי אותו. לא יודעת למה אמרתי לו שאני אוהבת אותו ,אף פעם לא חשבתי עליו בצורה הזאת. לא חשבתי שהוכל להרגיש עליו משהו מעבר לחברות טובה ,הרי אנחנו ידידים שנים. לא הבנתי למה הוא פיתח עלי רגשות ,ולא הבנתי גם ממתי זה ככה.

אבל עכשיו הבנתי את מה שהכחשתי מהראש והשארתי במקום מוסתר בליבי. אני אוהבת אותו ,תמיד אהבתי אני מניחה. אבל התעלמי מי זה ,לא רציתי להיפגע מי זה שהוא אוהב אותי רק כידידה.
לא רציתי להשלות את עצמי שהוא מרגיש עלי משהו מעבר לידידות. אבל הינה זה קורה ,הוא אומר לי שהוא אוהב אותי, ואני יכולה לומר זאת בקול ,בפעם הראשונה. שאני אוהבת אותו ,רק אותו אני אוהבת ותמיד אוהב. אני מניחה שכאשר מוצאים אהבה ,היא לא נעלמת בכזאת מהירות. לפחות לא מהלב ,אולי מהראש שרוצה משהו אחר וללב הוא מתנגד ובו הוא מורד משאיר אותו שבור. אבל אני מקווה שזה לא יקרה.

אני מקווה שהאהבה שלו עלי לא תתחלף בגלל מישהי אחרת. מישהי יפה יותר ,או חמודה ונחמדה יותר. אני מקווה שזה ישאר כך לנצח.

"על מה את חושבת?" הוא שאל קוטע את מחשבותי המבולבלות.
"על כמה זמן זה יחזיק" אמרתי בקול שקט ,לא יודעת למה אמרתי לו את זה. הייתי צריכה לשתוק, אני טיפשה לפעמים. למה אמרתי את זה?
"מה זאת אומרת? אנחנו נישאר ביחד לתמיד" הוא אמר לי ,העניים שלו היו כול כך מהפנטות. הצבע שלהם ,שעד עכשיו לא שמתי לב כמה שהן יפות.

"זה מה שאתה אומר עכשיו ,אבל זה לא מה שתחשוב מחר או בעתיד" אמרתי מרכינה את ראשי ומסתובבת על הים. הסתכלתי על הים ,המים היו רגועים יותר ממקודם. הגלים כבר לא התנגשו אחד בשני ובשובר הגלים הגבוה שעמדנו עליו.

"אני מבטיח לך שזה לא יהיה ככה. אני אוהב אותך כבר כול כך הרבה זמן. והייתי טיפש ולא אמרתי כלום ,פחדתי" הוא אמר לי מסובב אותי עליו. "פחדתי להרוס הכול ,פחדתי שתתרחקי ממני. ואז אני בכלל לא יראה אותך ,פחדתי לאבד אותך לגמרי.. אז העדפתי שנהיה ידידים ,חברים טובים.. אחים בדם כמו שאת קוראת לנו. כי זה עדיף על לאבד אותך לגמרי" הוא לחש ,דמעה זלגה מעניו.

"אני אוהב אותך ,ותמיד אוהב. לא משנה מה יקרה, אני פה בשבילך .גם אם לא תרצי אותי" לחש ,כמעט ולא שמעתי את קולו.

"זה בסדר אם את לא רוצה אותי ,אם זאת הייתה טעות מה שאמרת מקודם, זה בסדר רק תגידי לי" הוא אמר כשהוא עומד עם הגב עלי מסתכל על הים.


תגובות (10)

אהבתי!
מאוד!
תמשיכי!
במהירות!
נטלי:)
חיחי

25/02/2012 13:07

חחח.. אם יהיו עוד שיאהבו ,אז אני ימשיך ♥

25/02/2012 13:08

היי ליליאן שבוע טוב מתוקה
מה זאת אומרת אם יהיו עוד שיאהבו אז תמשיכי ???. את לא ממשיכה כדי שיאהבו ויגיבו את ממשיכה כי את כותבת נפלא וזה עושה לך כייף תאמיני בעצמך ותמשיכי לכתוב מבלי לשים לב לתגובות מבטיחה לך גם התגובות תגענה אך לגבייך צריך להמשיך לכתוב כי את כותבת נפלא ♥ תודה ממני בקי ♥♥♥

25/02/2012 13:28

תודה בקי ,ויש לי עוד סיפורים.. פשוט אני מפרסמת אותם במקום אחר ,אז אני ממשיכה גם בהם.ואני באמת מקווה שיאהבו את זה :) ♥

25/02/2012 22:57

בקר טוב ליליאן זכותך לפרסם בכל מקום חמודה שלי אך אנא תפרסמי גם כאן כדי שנתרגש מיופיים של הסיפורם שלך שבוע טוב ממני ♥ בקי♥

26/02/2012 00:13

חח ..אני ישמח לפרסם כאן סיפורים שלי ,אני מקווה שיקראו אותם עוד ..[=

26/02/2012 05:22

אני אקרא!!
הנה، כבר יש לך סיבה טובה לפרסם אותם באתר… :)

26/02/2012 05:37

חח.. אני שמחה לשמוע. . אבל זה סיפורים שונים ,יש פנטזיה. ויש סיפורי אהבה.
אני שולטת בסיפורי אהבה ,אני טובה בזה.. ממש מפתיע :)

ויש כול מיני ,לא יודעת. לא ניראלי שתאהבו

26/02/2012 07:31

אז תעלי כבר!!
למה את מחכה בדיוק…???!!

26/02/2012 07:38

אני יעלה פרק אחד של סיפור פנטזיה.. ונראה אם תאהבו.. כתבתי את הסיפור הזה מזמן ,ופעם הייתה לי כתיבה קצת שונה.. חח

26/02/2012 07:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך