האם האמא וסלין ימצאו אהבה חדשה? בית?

חיים לא קלים פרק ראשון!

28/05/2013 696 צפיות 8 תגובות
האם האמא וסלין ימצאו אהבה חדשה? בית?

״בוקר טוב״ אמרה אימי ״את צריכה לקום לבית ספר״ הוסיפה בחיוך. ״בוקר טוב אמא״ אמרתי והלכתי לכיוון המיקלחת כדי להתארגן. כולי בהתרגשות, היום אני הולכת לתיכון חדש, ואני דיי מפחדת מהתגובה שלהם אליי, כמו בבית ספר הקודם שהציקו לי, התעללו בי ולא היו חברים שלי. סיימתי להתארגן. לפני שיצאתי לבית הספר, אמרתי לאימי שתאחל לי בהצלחה. ״בהצלחה ביתי היקרה״ ויצאתי כולי בהתרגשות. הגעתי לבית ספר וכולם הסתכלו אליי כאילו נפלתי מהשמיים, אבל כמה בנות דווקא התחברו אליי דיי מהר. היה כיף בתיכון החדש עם הילדים שהכרתי, משום שהם לא הציקו לי, והם היו דיי חברותיים ומאוד נהנתי איתם. ניגמר הבית הספר, וכולם הלכו.
כשהגעתי הביתה ראיתי את אימי בוכה, ושאלתי ״מה קרה אמא ?״ אימי אמרה לי שאבי בגד בה. בכיתי איתה, ושאלתי תוך כדי ״מה תעשי עכשיו?״ אימי אמרה שהם יפרדו ושנעבור ביחד ללוס אנגלס אמרתי לאימי ״בסדר אמא״ בכאב רב ואמרתי לעצמי שוב פעם לעבור בית ספר חדש?. אז אמרתי לעצמי זה כבר לא חשוב לי הבית ספר, כשאימי עצובה ושבורת לב וכמובן שגם אני, כי לא הייתי מאמינה שאבי יכול לעשות דבר כזה. אני ואימי התחלנו לסדר את הדברים שלנו במיזוודות, לאחר שסימנו הלכנו ליקנות כרטיסים ואפילו לא אמרתי לאבי שלום, כי לא יכלתי להסתכל לו בעיניים, אחרי מה שהוא עשה. אני ואימי עזבנו את הבית, וניסיתי להרגיע אותה שלא תיבכה. אמרתי לה ״לא חשוב תימצאי מישהו חדש״. הגענו ללוס אנגלס אני ואימי נלון במלון שבוע עד שנימצא בית…


תגובות (8)

אעאעאע מהמם !
מחכה להמשך D:

28/05/2013 07:22

ההממשך יהיה מחחר ((:

28/05/2013 07:39

מהממם!!!
המשך דחווף…❤
מכורה לסיפור הזה D:
Love You All<3
lian…;)

28/05/2013 07:48

מחחר אניי ייעלה
ותוודה (((:

28/05/2013 08:13

מושלם, אני חושבת שאני יודעת את ההמשך..
עד שנמצא בית…..חדש : )
אהבתי מאוד. יופי שאת עושה פסיק, נקודה.
וגם לדעתי תצרפי גם שבחור שאמרת שהוא יביא את הרגשות שלו לסלין.
זה היה יפה!

מקווה שתקראי את הסיפור שלי: "אני והחבר הדמיוני שלי" יש לי עד פרק 17 : ) עוד מעט ממשיכה : )

29/05/2013 04:13

אני יקרא ואני מחכהה ((:

29/05/2013 11:42

ואוו ! זה הרבה יותר משופר מהפרק האחר!ותדעי שיש אפשרות למחוק סיפור אם את לא מרוצה…מצפה להמשך :)

29/05/2013 22:08

היוםם אני יעלה!

29/05/2013 23:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך