טולי
מקווה שאתן אוהבות :)

חיים פעם אחת- פרק 26

טולי 07/04/2014 1885 צפיות 6 תגובות
מקווה שאתן אוהבות :)

נקודת מבט דור:
אז ככה בואו נעשה סדר הכל התחיל אתמול בלילה…
אני וניקי ראינו שמשהו לא בסדר אצל תהל אבל לאף אחד לא היה אומץ לשאול על זה כולם ידעו שעם החששות שלנו אמיתיות זה יכול לשבור אותה. תהל עדינה מאוד.
אני וניקי עשינו את דרכינו חזרה לאחוזה מהטיול הלילי שלנו הטיול שבו אנחנו מדברים על הכל הטיול שבזכותו אנחנו קרובים אחד לשניה. עברנו ליד החדר של מאור והיה קול של בכי זה נשמע כמו מאור. הוא דיבר עם מישהי אני חושב שעם נוי.
"אתה אשכרה נפרדת ממנה בגלל שהיא לא יכולה לעזוב??!!!" נוי צעקה.
"היא מסכנת את עצמה בשביל כלום" מאור אמר
"ניקי החברה הכי טובה שלה אתה מבקש ממנה לבחור בינך לבין ניקי מה ציפית שהיא תבחר בך או בחברת ילדות שלה?!" נוי צעקה, אני וניקי היינו בהלם.
"הוא ביקש ממנה לוותר עליי? הוא חושב שאני מסכנת אותה?" ניקי שאלה
"הוא אידיוט. ומי שלא מוכן להסתכן בגללך לא מכיר אותך כי כל האימונים האלה שאת עושה זה גם כדי לשמור עליה ותהל יודעת שלא תעשי משהו שיכול לסכן אותה" אמרתי לה.
"היא אוהבת את מאור והיא וויתרה על האהבה שלה בגללי? אני חרא של חברה" ניקי אמרה ורצה לחדר.
"ניקי היא לא ויתרה על כלום הוא ויתר עליה והוא דביל שהוא לא רואה איזה נסיכה היא וחכמה יפה מוכשרת מצחיקה." אמרתי והתחלתי לחשוב על תהל.
"מישהו פה מאוהב בתהל?" ניקי אמרה וחייכה חיוך תחמני.
"מי? אני? ממש לא" וניסיתי להסתיר את זה.
"טוב אחי. אז אולי נשדך ביניכם?" ניקי אמרה פתאום.
"טוב תקשיבי לי ילדה שלא קשורה לחיים הרגע נפרדו ממנה ואת רוצה שאני ירצה לצאת איתה לדייט? את לא כזאת חכמה כמו שחשבתי" אמרתי בציניות אך עם טיפת רצינות.
"נוו בוא תנסה מה יכול לקרות מקסימום היא תסרב לדור אמסלם" היא אמרה בהתגרות. גם אחותי לא יכולה לפגוע לי באגו.
"אף אחת לא מסרבת למותג דור אמסלם" אמרתי גאה.
"אז אתה פחדן?" היא שאלה.
"דור פחדן דור תרנגולת!!" ניקי התחילה לצעוק ולרוץ בכל הבית.
"ניקי בואי לפה!!!" צעקתי והתחלתי לרוץ אחרייה.

נקודת מבט נתנאל:
כמה הם יכולים לריב?!?!?!?! אלוהים במה חטאתי שהם רבים כל הזמן.
ניקי התחילה לצעוק על דור שהוא פחדן ותרנגולת מה שגרם לי לצחוק.
"ניקי יפה שלי אהובתי חיים שלי מלכה שליי אני גמור מעייפות את יכולה להיות בשקט?" אמרתי ויצאתי מהחדר שלי שבקומה השנייה. מהקומה השלישית אני שומע אותם רבים וכשהם רבים כל הבית שומע אותם.
"אתה לא מבין?" ניקי אמרה כאילו גילו את הדבר הכי חשוב בעולם
"מה קרה?"
"דור מאוהב ב…" היא התחילה לומר ואז דור קפץ עלייה ולא נתן לה לדבר
"באף אחת ניקי שקט" הוא לחש צעק לה.
"חחחח לא אותי זה מעניין מאוד דורווש" אמרתי בקול מאוהב.
"באף אחת אני שייך רק לך נסיכה שלי" הוא אמר בקול מאוהב חזרה
"אייכ אח שלי וחבר שלי מאוהבים אחד בשני " ניקי אמרה ועשתה פרצוף נגעל
"מה פתאום!! חס וחלילה אני אוהב בנות" אמרתי במהירות
"אתה אוהב בנות?" ניקי שאלה
"לא כאילו אני אוהב רק אותך" ניסיתי לצאת מזה.
"אז את מי אמרת שדור אוהב?" אמרתי וניסיתי לשנות את השיחה
"הוא מאוהב ב.."
"ב…?" חזרתי אחרייה
"תהלל!!!" היא צעקה. בשנייה ירד לי החיוך מהפנים והסתכלתי על דור ושחיפש דרך לברוח.
"אבל זה בסדר כי כמו שאני ואתה יחד אז הוא יכול להיות עם תהל נכון נתנאל?" תהל שאלה או יותר נכון רמזה לי את התשובה הנכונה
"כן " אמרתי באנחה. דור חזר לנשום וניקי התחילה לקפוץ בכל הקומה ואז ירדה לקומה למטה לכניסה.
"תשמור על אחותי ברור?"
"מה אתה דואג אחי כמו על העיינים שלי" דור אמר וירדנו אחריי ניקי.

נקודת מבט ניקי:
אחרי השיחה עם דור ונתנאל הייתי מאושרת לפני כמה שנים לתהלוש היה משהו גדול לדור אבל הוא היה סטוציונר כל התקופה האחרונה עם נוי אביאל נתנאל ומאור גרם לדור להבין שכשהוא יהיה מאוהב באמת לא יאמינו לו מה שגרם לו לשנות גישה ודרך ולהפסיק להיות כזה.
ירדתי למטה וראיתי את תהל רואה דימדומים… רוב הבנות רואות הטיטאניק כשרע להן אני ותהל רואות דמדומים. היא אכלה גלידה וניל עוגיות (אמרתי אנחנו שונות מרוב הבנות) והייתה בשקט פשוט התיישבתי לידה ועשיתי לה לק סידרתי את שיערה ולבסוף חיבקתי אותה בלי לומר מילה השתיקה אמרה הכל.

נקודת מבט תהל:
אחרי אתמול בבית הערב שלי ושל ניקי. קמנו להתאמן היינו בחדר כושר באימונים. ניקי התאמנה ואני הצטלמתי לאינסטגרם.
הלכנו לחדר של אבא שלה וכמובן הכרנו את אלירן ושני שירה איך קוראים לה? אה כן שיר.. אני וניקי לא ממש מתחברות לבנות כאלה כמוה.
אני וניקי התחלנו לחזור לכיוון החדרים שלנו. אבל אז יד עצרה אותי.
"את רוצה לצאת איתי לדייט?" דור חזר על השאלה שלו שוב.
"כן אני אשמח" אמרתי בחיוך
"אווקי מחר בשמונה תהיי יפה כמו תמיד" נתן לי נשיקה על הלחי והלך.
אז מחר אני הולכת לדייט.
יום למחרת אני וניקי הלכנו לקניות זמן איכות אבל לא רק גם לקנות בגדים לדייט שלי עם דור <3
אני מתרגשת בטירוף…!!
לפי מה שרוזי סיפרה לי (אחת העוזרות בבית) שיר ומאור יוצאים לדייט היום גם.
רוזי בת 19 היא קצת יותר גדולה ממני ומניקי היא הבת של ציפי. התחברנו אליה ממש מהר היא חמודה ויש לה טעם טוב בבגדים בבנים ועצות מעולות.
לקראת הערב אני וניקי חזרנו וקראנו לרוזי לחדר שלי.
הן איפרו אותי שחור מעושן אבל לא חזק מאוד שמתי שמלה לא ארוכה ולא קצרה ונעלי בובה. עשיתי קוקו אסוף שבסוף שלו יש בייביליס בקיצור הייתי מושלמת. אחרי זה רוזי נתנה לי עצות וניקי הלכה לעזור לדור להתארגן היא רצתה שנתלבש מותאם חח כדי שנהיה חמודים <3
"נו כבר תהל כמה זמן???" רוזי וניקי צעקו לי מהכניסה כנראה שדור למטה. השפרצתי על צווארי בושם וירדתי למטה.
"וואו" דור אמר ונתנאל סגר לו את הפה חח
"תיזהר שלא יכנסו לך זבובים ואל תשכח זאת אחותי" נתנאל אמר לדור
"מאור תנקה את הריר שנוזל לך" ניקי אמרה למאור שעמד בצד ראו שכאב לו אבל בדיוק כמו שהוא התגבר עליי אני צריכה להתגבר עליו נכון?
"את מדהימה" דור אמר כשהוא מחבק אותי. החום גוף שלו גרם לי פרפרים בבטן משהו לא מהעולם הזה גם עם מאור זה לא קרה.
"גם אתה מושלם" אמרתי בחיוך מבוייש מכל הסיטואציה. בכל זאת אח שלי החברה הכי טובה שלי האקס שלי וחברה טובה שלי באותו חדר די פדיחה..
"נזוז?" דור שאל, הנהנתי בראשי ויצאנו
"היי!!" ניקי צעקה שנייה לפני שיצאנו מהדלת הסתובבנו אליה
"זה יהיה ערב מהסרטים ששניכם לא תשכחו מילה של ניקול אמסלם" היא אמרה וקרצה לדור. חייכנו אליה ויצאנו.

נקודת מבט נתנאל:
אחרי שתהל ודור הלכו למקום הרומנטי שניקי ודור מצאו לפני כמה ימים החלטתי לקחת את ניקי למקום המיוחד שלי. הים. המקום היחיד שמרגיע גם אותי וגם את ניקי. הפעם הראשונה שנפגשנו הייתה בגן שעשועים שליד ניסיתי להתחיל איתה ואז דור התעצבן שנייה לפני שרבנו מכות ניקי ותהל עצרו אותנו ומאז אי אפשר להפריד בינינו. מי היה מאמין שזה קרה בגיל ד'?! חחחח
"אז נסיכתי את מוכנה?" שאלתי את ניקי כשהיא ירדה למטה.
"כן אני מוכנה" היא אמרה וחייכה
"אני מקווה שאת לא מצפה למשהו מפואר כי אני לא הנסיך על הסוס הלבן" אמרתי טיפה מאוכזב בכל זאת אביאל קנה לה דברים מפוארים ואני לוקח לים.
"אני לא צריכה פאר כסף ותכשיטים יקרים אני צריכה אהבה אמיתית זה מה שהופך אותך לנסיך שלי" היא אמרה ונישקה אותי נשיקה עדינה. אין אני התמכרתי אלייה!!!

נקודת מבט אביאל:
הם התנשקו.. כאב לי כמו שלא כאב לי בחיים הרגשתי כאילו חלק ממני מת. כאילו הוציאו לי את האיבר הכי חשוב.. את הלב..
ואותו שום דבר לא ירפה ולא יציל חוץ ממנה מאהובתי האחת שלי!!
אני האהבה האמיתית שלך ולא זה שאת נמצאת עכשיו בזרועותיו זה אני!!!!

נקודת מבט של ניקי:
"וואוו אתה זוכר את המקום הזה?" שאלתי את נתנאל בפליאה.
"אפשר לשכוח?" הוא אמר. רצתי לנדנדות ונתנאל אחריי. הוא לקח אותי למקום שהכרתי אותו ואת תהל… הוא פשוט הדבר הכי מושלם שיש!!!


תגובות (6)

תמשיכיייייייייייי
אני ישמח אם תקראי את הסיפור שלי!♥

07/04/2014 13:44

    חחח נסיכה שלי אני כבר קוראת את הסיפור שלך מהפרק הראשון <3

    08/04/2014 17:31

היי , אני קוראת חדשה ואני רוצה לקרוא את הסיפור שלך אבל כשאני נכנסת לפרק 1 כתוב לי פרק 10 וכשאני נכנסת לפרקים אחרים זה מופיע בסדר מבולגן. יש פרקים שהעלת אותם פעמיים.
ויש פרקים שכתוב לי "הגעת לתוכן שאינו קיים"

07/04/2014 14:28

מה עושים ??

07/04/2014 14:28

    כשנכנסים מהמחשב יש את הכל מסודר ואם עדיין את לא מצליחה להכיכנס לפרקים אני יכולה לרשום לך אותם בקצרה או משהו..
    אבל אל תדאגי ליתר ביטחון שלחתי למנהל או מנהלת האתר הודעה על כך שלא רואים תמיד שיבדקו ויסדרו את הבעיה באתר כי בגלל השינויים כנראה זה נהרס טיפה..

    07/04/2014 18:42

אה….טוב!♥♥♥♥

08/04/2014 17:33
12 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך