חיים פעם אחת- פרק 37

טולי 20/04/2014 1675 צפיות 3 תגובות

נקודת מבט של ניקי:
שיר ירדה למטה אחרי רבע שעה בבכי והיסטריה.
למרבה הפלא דניאל שאל אותה מה יש לה והיא בכתה חזק יותר והסתכלה על אביאל.
\"הכל באשמתך. אתה אשם בהכל. אני שונאת אותך\" שיר צעקה על אביאל. אני ואביאל לא הבנו מה קורה. למען האמת אף אחד לא הבין.
\"מה עובר עלייך ילדה? התחרפנת?\" אביאל שאל.
\"יופי עכשיו תצחק אבל כשתגלה אתה תבכה! איך יכולת? אני בת 17 עוד מעט אני לא רוצה לגדל תינוק\" שיר צעקה בבכי והתחילה להרביץ לאביאל בחזה. ראו שזה לא הזיז לו… רגע היא אמרה תינוק?

נקודת מבט אביאל:
\"אני לא רוצה לגדל תינוק\" שיר צעקה, נעמדתי והיא החלה להרביץ לי בחזה, זה לא הזיז לי אבל המשפט הזה הדהד לי בראש..
תינוק ממני? ועוד שהוא שלי ושלה?!
מתי? איך? איפה? למה?
\"תינוק? של מי?\" שאלתי בתקווה לא לשמוע שהוא שייך לי.
\"שלנו חתיכת מפגר!!\" היא צעקה. הסתכלתי על ניקי שהייתה בהלם.
למה עד שאנחנו ביחד מנסים להפריד בינינו? מה אלוהים אנחנו ברוגז ולא ידעתי? אתה נהנה לצחוק עליי?
\"שיר תנשמי הכל בסדר אל תפחדי וגם עם את בהריון אפשר לעשות הפלה\" ניקי אמרה אחרי כמה דקות של שקט.
\"ניקי למה את מתכוונת?\" שאלתי. כלומר היא אמורה לכעוס עליי נכון? אבל לא היא מבינה.. מנסה להבין.
\"אתה אמרת שתלחם עלינו וזוג זה אומר שנים הכל הדדי אז אני לא מוותרת עלייך. שיר עד חודש שלישי אפשר לעשות הפלה והכל יהיה בסדר. אנחנו נתמוך בך\" היא אמרה.
כפרה אני על היפה הזאת!!! אין חיים שלי הילדה הזאת!! מה הייתי עושה בלעדייה??
\"די כבר לשקר! די עם השקרים המזדיינים האלה\" אלירן צעק ורתח כולו.
\"שקרים..? של מי..?\" ניקי שאלה את אלירן.
\"של שיר השקר של התינוק והשקר של דניאל\" אלירן אמר.

נקודת מבט אלירן:
*לילה לפני*
מתפקידי לעשות בקומה של הבנות סיבובים. מתפקידי של שומר הראש של ניקי. כמו בכל לילה עשיתי את הסיבוב לפני שאני עף לישון. בהתחלה הכל היה רגיל למדי, שקט ורגוע אבל אז שמעתי את דניאל ושיר.. כמו חטטן הקשבתי.
שמעתי הכל על ההתערבות של דניאל והחבר המזדיין שלו ועל התוכנית של שיר.
האמת היה לי משהו לניקי אבל עבר לי וגם ככה עוד חודש אני חוזר לאילת אז למה להתחיל משהו?!
הקשבתי להכל, מישהו אחר יחשוב שאני חרא אח כי שיר אחותי ואני הורס לה את הסיכוי עם אביאל.
אבל
1. שיר לא באמת אחותי היא שנאה אותי ואני אותה תמיד, מגיל קטן.
2. ניקי ממש חמודה וגם אביאל ואני חברים אז עם ידעו שידעתי אני יצא חרא חבר.
3. והכי חשוב ניקי הבוסית שלי וידידה טובה אסור לי לאכזב אותה אני חייב לשמור עליה.
סיימתי את הסיבוב והלכתי לישון יום למחרת הכל היה רגיל דניאל המשיך עם השקרים ושיר סתמה אז סתמתי גם.
הכרנו את אמא של דור וניקי ואז שיר עלתה למעלה מה שאומר שההצגה שלה מתחילה.
היא ירדה למטה ובכתה צעקה על אביאל. אביאל וניקי היו בהלם אבל ניקי לא וויתרה על אביאל להפך שיחקה אותה תומכת. שזה הכי לא ברור מאליו.
אבל לא יכולתי לשמור את זה וצעקתי על שיר להפסיק על השקרים.
ניקי לא הבינה כלום בהתחלה אבל אחרי שהתחלתי סיפרתי להם הכל על ההתערבות על השקר של התינוק הכל.

נקודת מבט ניקי:
אלירן סיפר לכולם הכל, על ההתערבות של דניאל לגרום לי להתאהב בו ולזרוק אותי, על התוכנית של שיר עם התינוק וכל זה בשביל להפריד ביני לבין אביאל..
כאב לי, אבל לא יכולתי להראות את זה חיבקתי את אביאל חזק.
\"בבקשה אל תפרדי ממני, אל תעזבי אותי\" אביאל לחש לי בחיבוק.
\"אפילו לא חשבתי על זה\" אמרתי לו. התנתקתי מהחיבוק ונישקתי אותו.

נקודת מבט אביאל:
נישקתי את ניקי.. סוף סוף כולם יודעים את האמת אז עכשיו לא יהיה אפשר להפריד בינינו נכון? יודעים למה? כי ניקי שלי ורק שלי!!!

נקודת מבט נתנאל:
אחרי הדרמה של אביאל, ניקי, התינוק של שיר, ההתערבות.. החלטתי לנקות את הראש ובערב הלכתי למועדון.
נכנסתי למועדון בשעה 23:00 כל העיינים היו עליי.. אחח אני מת על זה! אני תמיד מרכז העיניינים.
ריח של אלכוהול סיגריות מילאו את המקום אבל לא הזיז לי כל כך.
בחנתי את הבנות שהיו במקום.. כרגיל.. זונות בלבוש מינימלי.. חוץ מאחת.. שהייתה מוכרת לי… אני יודע מאיפה אני מכיר אותה זאת לין!!!
התקדמתי לעברה והנחתי את ידי על הכתף שלה היא נבהלה בהתחלה עד שראתה אותי ונרגעה.
\"לין ממצב? או סוף סוף לין הישנה תודה לאל\" אמרתי והתיישבתי לידה היא גיחכה אבל חזרה לפרצוף רציני מהר מאוד.
\"לין מה יש? קרה משהו?\" שאלתי כשראיתי שהיא מסתכלת לצדדים כמו פרנואידית.
\"אפשר לדבר במקום אחר?\" היא שאלה ואני הנהנתי והלכתי אחרייה..


תגובות (3)

אהההההה אהובתייי מושלםםם תמשיכיייייי!!
אני חולהה עלייך ועל הכתיבה שלך. תמשיכי עכשיו!!

21/04/2014 00:08

נסיכה שליי אוהבת מלא!!♥

21/04/2014 00:13

ישששששששששששששששששששש לא הצליח להם נהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייי

21/04/2014 16:48
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך