טולי
ממש סליחה עם הוא לא יצא יפה.. אבל הייתי חייבת לנסות לשנות את האווירה.. טיפה.. אבל אני יעלה כמה שיותר למרות הכל... ויש לי שאלה וזה די מוזר לשאול עכשיו אבל עדיין.. הייתן רוצות עוד עונה?

חיים פעם אחת- פרק 57

טולי 03/05/2014 1681 צפיות 7 תגובות
ממש סליחה עם הוא לא יצא יפה.. אבל הייתי חייבת לנסות לשנות את האווירה.. טיפה.. אבל אני יעלה כמה שיותר למרות הכל... ויש לי שאלה וזה די מוזר לשאול עכשיו אבל עדיין.. הייתן רוצות עוד עונה?

נקודת מבט ניקי:
באמצע הלילה התעוררתי ופתחתי את הלפטופ הורוד שלי.. תהל שלחה לי מייל כי רק ככה הסכמתי לדבר איתה.. היא אמרה שברוך אמר שהוא לא יכול לגרש את לינוי ואמא שלה אבל שאני ודור נחזור.. הוא פאקינג חושב שהוא במצב של להחליט או לתת לי פקודות?! יש לי שומר ראש בלי רצוני! יש עליי אבטחה, יש כל מה שהוא רוצה ועכשיו לחזור לגור איתם?!! אין מצב בחיים!!
יצאתי החוצה והתקשרתי להזמין מונית. תוך 20 דקות היא הגיעה התיקים והמזוודה שלי היו מוכנים מהערב.. הכנסתי אותם לבאגז של המונית ונסעתי לבית שסבתא השאירה לנו ליתר ביטחון הוא קרוב לים, והוא נוח, והכי חשוב אף אחד לא יחשוב שאני נמצאת שם.
אחרי שעתיים נסיעה הגעתי,
נכנסתי לבית, הכל היה אבק וחושך.. חושך מצרים..
פתחתי את כל החלונות והתריסים נכנסתי למקלחת החלפתי לקצר והתחלתי לנקות את הבית.
החלפתי מצעים, שטפתי את הכלים ליתר ביטחון, עשיתי אבק ושטפתי. אחרי שעה סיימתי לנקות הכל.
הלכתי למטבח להכין לי לאכול.. ולמרבה הפלא.. אין כלום.
הכל יש אבל אוכל? אין!
נכנסתי להחליף בגדים ויצאתי לקנות אוכל בעיר.
ת\'אמת? הסתבכתי רצח אבל יצאתי מזה בסופו של דבר.
קניתי פסטה גבינה, ירקות ושתייה.
אחרי חצי שעה בעיר הגעתי לבית והכנסתי את כל הדברים למקרר.
שמעתי מישהו בדלת אחרי כמה זמן אז לקחתי את אחת המנורות הורודות והלכתי לדלת הכניסה.. על החיים ועל המוות..

נקודת מבט אביאל:
\"מה זאת אומרת היא לא פה?\" שאלתי מנסה לעכל את זה.. היא נעלמה.. ברחה..
\"היא כנראה עזבה בלילה..\" דור אמר בראש מושפל.. הוא התקשר לכל מקום אפשרי היא פשוט נעלמה. ברוך הכריז עלייה כעל נעדרת.. במשטרה מחפשים אחרייה.. החיילים שלו.. כולם!!
\"מה עושים?\" מאור שאל
\"עכשיו נחזור הבייתה, היא בטח תדבר עם נוי ותהל דרך המייל כמו תמיד.. ואז נדע\" דור אמר אחרי כמה דקות.
\"יאללה הבייתה\" אמרתי ויצאנו החוצה.
הגענו הבייתה אחרי שעה ומשהו.. מאור ודור היו רעבים.. מילה שעם הם לא היו בריב בגלל ששניהם מאוהבים בתהל, הם היו החברים הכי טובים
תורן ניחם את נוי, נתנאל היה עם לין ותהל. וכולם ישבו בסלון.
תהל בכתה עד שהיא קלטה את דור.
\"דור.. דור!\" תהל צעקה ורצה לחבק את דור. הוא חיבק אותה והרים אותה באוויר.
\"התגעגעתי אלייך… בחיים אל תשעה את זה שוב ילד מטומטם שכמוך!\" תהל צעקה והרביצה לדור.. למרות שלא הזיז לו כל כך.
\"איפה ניקי?\" לין שאלה אחרי כמה דקות. שתקנו.
\"איפה ניקי? דור איפה ניקי?!\" תהל צעקה ונכנסה לשיגעון.
תהל וניקי היו קרובות כמו אחיות.. הן לא היו מסתירות כלום. הן תמיד היו יחד.
ועכשיו אין תהל וניקי.. ניקי נעלמה.. מי יגיד לה את זה?
\"תהל.. ניקי לא כאן.. היא ברחה או נחטפה אנחנו לא יודעים עדיין..\" דור אמר בלחש אבל מספיק חזק שישמעו אותו. תהל נראתה שבורה כאילו הרגו חצי ממנה. היא נהפכה לחיוורת.
נתנאל רץ לקרוא לציפי ודור הושיב אותה על הספה.
\"ניקי.. עם יקרה לה משהו זה אשמת לינוי.. אני יהרוג אותך שמעת אותי חתיכת כלבה\" תהל צעקה ברחבי הבית.
\"די תהל שבי תשתי\" לין אמרה והושיטה לתהל את הכוס מים. הסתכלתי עליה ברחמים.. למרות שגם עליי מסתכלים ככה.. אני שבור לחתיכות.. עד שחשבתי שמצאתי אותה היא נעלמה.. אם הייתי מוצא אותה אתמול היא הייתה פה.. לידי..
\"נמצאה גופה בצפון.. נערה בת 17 בערך נרצחה אמש בצפון.. כעת אין עדיין קצה חוט. אך החקירה החלה והיא בעיצומה לפי דבריו של מפקד ביטחון הצפון\" נשמע לפתע קולה של השדרנית מהחדשות. התפללתי שזאת לא ניקי..
תהל התחילה לבכות וכך גם נוי ולין.
דור נתחיל לקלוט את הנאמר.. ונתנאל לא האמין הוא התחיל לצחוק על מנת להכחיש את זה.
מאור הניח את ידו על שלי אבל לא הסכמתי לקבל את זה שזאת היא.. היא לא מתה! היא חיה!! אני יודע!
היא חיה נכון?


תגובות (7)

חייםשליי אין דבר כזה לא יפה אצלך כל מה שאתה כותבת מושלם,אני שמחה שבחרת לשנות אווירה ולהמשיך לכתוב למרות הכל,אבל גם אם היית לוקחת הפסקה קצרה הייתי מבינה אותך. וברור שאני רוצה עוד עונה תמשיכיי3>

03/05/2014 00:24

אממ…אני בן ואני כן רוצה עוד עונה!!
אחמאחמ אני תולעת ^^

03/05/2014 00:59

    חחחחחח התולעת הכי יפה אבר!!

    03/05/2014 15:38

אהבהשלי כל פרק אצלך יוצא מושלםםם וכןןןןן אני ממש רוצה עונה 2 תמשיכייי

03/05/2014 10:28

תמשיכיייייייייייייייייי מיד ואווווווווווווווו עשית מהדמות שלי מפלצת אבל לא נורא ומה קרה לניקי אני לא מאמינה שהי תמות אין מצב!!!
תמשיכי עכשיווווווווווו

03/05/2014 11:37

קודם כל זה מושלםם ברצינות.
דבר שני טוב שאת כותבת, זה משחרר ונותן הרגשה טובה.
דבר שלישי ברור שאנחנו רוצים עוד עונה.
והיא לא מתה!!
ואני אוהבת אותךך

03/05/2014 11:59

ברור שעוד עונה! ותמשיכייייי

03/05/2014 15:35
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך