<: מעניין ?

חיים רק פעם אחת-פרק 4

08/07/2012 840 צפיות 5 תגובות
<: מעניין ?

אחרי כמה דקות היא הסכימה אבל בתנאיי שאני באה לבקר "חח נו ברור אמא" אמרתי והבאתי לה נשיקה.
הלכתי לבנים "שמענו…" מתחתי את זה "אמא שלי.. אמ.. הסכיייייימה" קפצתי ברוב שימחה..
הם חייכו חיוכים מטופשים ושמחים אמרתי להם:"טוב אני יצטרף אליכם בסוף הטיסה אני יהיה עם אמא שלי את הזמן הזה"
"טוב אבל כשיוצאים מהמטוס את באה אלינו או שלא תנסעי איתנו" נייל אמר לי והלך להביא לעצמו משהו.
חזרתי לאמא שלי דיברנו …
אחרי המון המון זמן סוף סוף נחתנו נפרדתי מאמא שלי בנשיקות וחיבוקים "תשמרי על עצך בובה יפה שלי"
"גם את אמא יקרה שלי" לקחתי את המזווודות נייל הנסיך הזה עזר לי. נכנסנו ללימוזינה והגענו לבית מלון..
הייה לנו "חדר" ענקי שהתחלק לעוד חדרים סוג של בית.
התחלקנו לזוגות בעזרת הגרלה אני יצאתי על נייל *~* כל כך שמחתי הוא עזר לי להכניס את הדברים שלי לחדר סידרתי את הבגדים סיימתי התרסקתי על המיטה שלי נייל גם סיים וכמעט התרסק עליי למזלי זזתי הוא נשקב ליידי.
הדלקנו את הטלויזיה ובידיוק היו חדושת. "היום תאונת דרכים של לימוזינה נדפקה ברכבת, הרכבת איבדה שליטה ירדה מהפסים ופגעה בלימוזינה נהרגים 30 ובינהם עולה חדשה …"
הם אמרו את השם של אמא שלי הדמעות פשוט לא הפסיקו הרגשתי רע עם עצמי למה עזבתי אותה חשבתי.
בכיתי ובכיתי נייל חיבק אותי הסתכלתי עליו גם לו ירדו דמעות. "נייל למה אתה בוכה?" שאלתי אותו בוכה
"אמרתי לך כבר אני לא עומד בבכי של בנות יפות וחמודות כמוך." "נסיך שלי" אמרתי בעברית שהוא לא יבין
"מה אמרת?" "כלום כלום"..
בכיתי כל כך הרבה שבסוף נרדמתי..
התעוררתי בבוקר ונייל לא היה בחדר, התארגנתי ויצאתי כולם חיקו לי בסלון.
הארי התחיל לדבר "טוב אז חברה מחר יש לנו הופעה, ואת נטע באה איתנו.." "ברור" אמרתי והתיישבתי על הספה.. "והיום מתחילים לעבוד על אלבום חדש"
כולם התחילו לחייך כולם התפזרו בחדרים התיישבו וכל אחד התחיל לכתוב שיר.
"נייל תביא לי לראות"
"לא זאת הפתעה!!"
"טוב אז ביי אני הולכת לטייל"
"ביוש"
יצאתי מה- "בית" חיכיתי למעלית, המעלית נפתחה ואני רואהה את…
"ג'סטייייןןןןן" צעקתי נכנסתי למעלית והבאתי לו חיבוק
"היי" הוא אמר מחייך
"היי אני נטע ואני מעריצה גדולה שלך" דפקתי חיוך מטופש בדיוק כמו שהכרתי את וואן די.
"מה את עושה פע?" "אני גם פע בסיבוב הופעות שמעתי שגם וואן די פע"
"כע אני באתי איתם.." השפלתי מבט "ומה עם המשפחה שלך?" הוא שאל
"אין לי…אמא שלי מתה אתמול בתאונת דרכים" אמרתי ודימעה זלגה "אויי אל תבכי סליחה.."
הוא ניגב לי את הדמעות..
ירדנו ביחד אכלנוו זה היה החלום שלי לאכול עם מפורסם דיברנו צחקנו.. יצאנו לטיול בעיר,
ראינו סרט, חזרנו לקראת הערב "תודה על היום הנפלא" "תודה גם לך שעשית לי חברה"
עליתי לחדר כולם נרדמו, נכנסתי לחדר שלי ושל נייל. הוא נרדם על המיטה החלטתי גם ללכת לישון..


תגובות (5)

היית צריכה לעשות את הפרק שהיא בוכה על אמא שלה , איזה מהר היא
שככה אותה !!!

08/07/2012 18:12

היית צריכה לעשות את הפרק שהיא בוכה על אמא שלה , איזה מהר היא
שככה אותה !!!

08/07/2012 18:12

היית צריכה לעשות את הפרק שהיא בוכה על אמא שלה , איזה מהר היא
שככה אותה !!!

08/07/2012 18:12

אוופסי !?
כאילוו לא רציניי

08/07/2012 18:12

איןן לך לבב? מה הרגת את אמא שלהההה
והכל קרה מהר מידי

03/06/2014 16:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך