להמשיך?

חיים רק פעם אחת-פרק 5

09/07/2012 1017 צפיות 2 תגובות
להמשיך?

בבוקר התעוררתי הקמתי את כולם על הרגליים בעזרת שירים חיחי איזה נחמדה אני חשבתי.
"בנים קומו ישלכם היום הופעה את עוד צריכים להתאמן על כל השירים."
לבשתי שימלה כחולה ונעלי בובה על פפיון ירדתי לאכול עד שהם מתארגנים, ג'סטים היה שם.
"בוקר טוב נטע" "בוא טוב ג'ס" התיישבתי ליידו הזמנתי אוכל, "ישלך היום הופעה?"
"כן למה?" כי גם לוואן די יש.." "כן אני יודעה אנחנו בהופעה משוטפת" "יאיי" אמרתי בשימחה.
טוב ביוששים ג'סטין עפתי לחדר" "ביי" הוא המשיך לאכול השמן הזה..
הם שרו את וואט מייק יו ביוטיפול "זה השיר האהוב עלי" אמרתי להם והתיישבתי לייד נייל "טוב אז אנחנו נקדיש לך אותו בהופעה" אמר זיין בשם כולם "אני אומר שהשיר מוקדש" קפץ נייל ומחא כפיים.
צחקקתי לעצמי.. הגיע הערב באה לקחה אותנו לימוזינה,
ג'סטין גם היה שם, ההופעה התחילה את השיר "שלי" הם השאירו לסוף..
זה היה מדהים פשוטמפציץ מחאתי להם כפיים.
זהו הם גמרו גם ג'ס גמר "וואו הייתם מדהימים" חיבקתי את כולם ובאתי לג'סטין "גם אתה הייתה מדהים" והחבאתי לו חיבוק..
חזרנו למלון הלכנו לחדר אוכל התיישבנו החלטתי לצרף את ג'סטין אלינו "ג'סטין בוא תצטרף" אמרתי הוא היה בצד לבד , עלה לו חיוך על הפנים הוא התייישב איתנו וואן די לא נראו שמחים במיוחד..
הם התחילו להציק לו הם שמו לו מלח לכוס קולה והוא שתה את זה מסכן.. הם הביאו לו סוכר לסלט במקום מלח..
"דייי למה אתם עושים לו אתזה?? הוא גם בן אדם"
ג'סטין הסתכל עלי המום "מה עשינו לו?!" הם אמרו בכל אחד
"אתם חושבים שאני עיוורת או מה?"
"עם את כל כך אוהבת אותו אז לכי ותהייי איתו" הם קמו והלכו נייל הסתכל עלי במבט סליחה והלך..
התחלתי לבכות לא ידעתי מה לעשות… "בואי תשני אצלי היום" ג'ס בא וחיבק אותי.. עליתי לחדר שלי דפקתי לואי פתח את הדלת הביא לי שקית וסגר בשקית הייתה פיז'מה ובגדים.. הלכתי לג'סטין
דפקתי על הדלת "מי שם?"
"נטע" אמרתי בעצב הוא פתח את הדלת נכנסתי הרגשתי בבית התחלתי להתנחל,
הוא הכין לנו תה והלך להתקלח יצאתי לסיבוב במסדרון על הדלת לייד החדר של ג'ס היה תלוי דף
היה רשום שם שיר זה היה שיר אהבה… למטה היה רשום באהבה נייל ♥ סיבבתי את הדף היה רשום שם מחכה לך למטה..
נכנסתי לדירה "ג'ס אני יורדת למטה עוד מעט אני חוזרת.." צעקתי וטרקתי את הדלת..
ירדתי למטה נייל היה שם קפצתי עליו וחיבקתי אותו "אני אוהב אותך" הוא אמר לי והסתכל ךי עמוק לתוך העייניים. התקרבנו לאט לאט והתנשקנו זה היה מדהים.. התרחקתי ממנו "נייל אבל אני ילדה פשוטה אתה צריך להיות עם מפורסמת"
"למה?" הוא שאל המום "זה לא משנהאני אוהב אותך זה מה שצריך" "גמני אוהבת אותך"
הוא הביא לי חיבוק חם ואוהב, לא רציתי שהוא יעזוב אותי..
"אמ..ההבנים עדיין כועסים קצת.."
"אבל על מה?" הסתכלתי עליו די עצובה
"לא יודעת.." הוא השפפיל את מבטו
"טוב אני יעביר את הלילה אצל ג'סטין" אמרתי הבאתי לו נשיקה קצרה בפה
"לילה טוב ניילצ'וק"
"לילה טוב נטצ'וק"
עליתי לג'סטין הוא חיכה לי "רווצה ליילה לבן?" הוא התחיל לקפוץ על המיטה..
הסתכלתי המומה.."חח אוקעי.."
עליתי על המיטה והתחלנו לקפוץ בייחד זה היה כיף.. בא נגיד שדיי שחכתי מנייל.
"יאלה בואי נראה סרט" "יאלה" הסכמתי בשמחה
"תבחרי מפחיד מצחיק רומנטי"
"ברור שמפחיד ואחר כך מפחיד" ההוא הדליק והלך להביא פופקורן אחרי 5 דקות הוא חזר עם צלחת גדולה מפוצצת.
היו מלא דברים מפחיידים מאוד פחדתי ג'סטין חיבק אותי לא סירבתי ישבנו ככה ביחד מחובקים..
בסוף נכנעתי "ג'סטין בוא נחליף סרט זה מפחיד מידי"
"בשבילך הכל" הוא חייך חיוך קטן וחמוד, הוא הדליק כל הלילה צחקנו היה כל כך מצחיק, לסבוף נרדמנו אני על הרגליים של ג'ס והא על המיטה..
בבוקר התעוררתי לפניו נזכרתי בנייל אספתי את הדברים שלי ויצאתי. "לאן את הולכת?" שאל ג'סטין בשקט
לא עניתי לו ופשוט הלכתי עליתי לחדר נייל פתח לי…


תגובות (2)

העלילה מתפתחת יותר מידי במהירות ..תאטי ..

09/07/2012 04:16

היי אלכסנדרה – אוהבת את הכתיבה שלך מאד מאד ♥

09/07/2012 11:13
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך