חיים של נסיכה \ פרק 5

05/07/2013 1039 צפיות 6 תגובות

פרק 5-
נקודת מבט היילי-
"היילי.. למה תום היה אצלך בחדר?" שאלה אותי אימי "אני ותום דיברנו" אמרתי לה "הוא יותר מדי בחדר שלך היילי.." אמרה לי "את תחליטי כמה זמן הוא יהיה אצלי?!" שאלתי בכעס "לא היילי.. פשוט אתם לא אחים בדם ובגלל הקרבה היתרה הזו יכול לקרות ביניכם משהו" אמרה לי אמא 'זה כבר קרה' חשבתי "משהו?" שאלתי אותה "משהו מיני" אמרה לי "סליחה?!" הייתי בהלם. "טוב אמא.. אל תדאגי ביני לבין תום אין שום דבר. אנחנו לומדים ביחד ומבלים ביחד זה הכל, כמו אחים רגילים" שיקרתי. "עכשיו אני רגועה.. פשוט רצו שמועות בארמון בין המשרתים שאתם מתנשקים" אמרה לי אמא שלי כמעט התעלפתי שם "אמא.." מלמלתי "אני ותום לא ביחד וזהו!" אמרתי לה "זה מה שרצית להגיד לי?" שאלתי "אהה.. לא.. " היא מלמלה "סבא וסבתא באו לביקור" היא חייכה אליי "סבא וסבתא?" חייכתי. אני מתה עליהם. אבל הם לא אוהבים את אלכסה ותום הם כמעט ולא מדברים איתם. הם אומרים שהם לא הנכדים שלהם ולכן אין סיכוי שהם גם ירגישו אליההם משהו. בכלל, הם התנגדו לנישואים השניים של אמא שלי. הם לא אהבו את תומס בכלל. "היילייי!!!" צרחה סבתא שלי ורצתי אליה הייתי עדיין בפיג'מה אבל לא היה לי אכפת. "סבתאא" צרחתי . סבתא שלי אישה מגניבה כל כך. היא רק בת 51. גם היא ילדה את אמא שלי ממש מוקדם, בגיל 17. לפני שלוש שנים בערך הם עזבו את המלוכה. סבא שלי הלך לשוט בכל העולם. סבתא שלי הגשימה את החלום שלה והפכה להיות שחקנית.
—————–
יצאתי מהשירותים שלי לבושה בבגדי בית ספר וראיתי את סבתא שלי מתעסקת בפלאפון הנייד שלי. "סבתא? מה את עושה?" מלמלתי "קיבלת הודעה.." אמרה לי והסתכלה עליי במבט מוזר. "איזה הודעה?" שאלתי וליבי התחיל לפעום במהרה. "מתום" אמרה לי עוד שנייה התעלפתי מרוב שלחץ הדם שלי ירד. "מה?!" הסתובבתי בבהלה "פתחת אותה?" שאלתי "אהה את לא יכולה לפתוח את הפלאפון" פתאום חשבתי "יש לו קוד" אמרתי. "תאריך היום הולדת שלך " אמרה לי והסתובבתי במהירות. "את פתחת את ההודעה סבתא?" כמעט נחנקתי "למה את כל כך בלחץ?" היא שאלה אותי "אני אקריא לך אותה.." אמרה לי סבתא והתחילה לקרוא את ההודעה "היילי, שמעתי שסבא וסבתא שלך באים ושאת הולכת איתם לסיבוב קניות, תהני היום.". התחלתי לנשום רגיל שוב. לא היה רשום שם משהו מפליל זה טוב. ואז שמעתי דפיקה בדלת. הלכתי לפתוח אותה וראיתי את תום עומד בפתח "היי.." מלמלתי "עכשיו ראיתי את ההודעה ששלחת לי.. סבתא שלי הקריאה לי אותה" אמרתי ואז הוא קלט שהיא שם. "היי" הוא חייך אליה "היי תום.. איך גדלת" היא אמרה לו וחייך חיוך קטן "לא ראית אותי הרבה זמן" הוא חייך. "כן בפעם האחרונה שראיתי אותך היית בן 12, תראה איזה גבר אתה עכשיו. כזה חתיך.. יש לך חברה?" היא שאלה וכמעט נחנקתי הסתכלתי עליו במבט המום "לא.." מלמל תום והסמיק "אויש.. אתה כזה חמוד. איך אף אחת עוד לא תפסה אותך?" סבתא שלי שאלה. 'אני תפסתי' חשבתי והסתכלתי עליו. מיד הורדתי את מבטי. היא צודקת. הוא מתייפה מיום ליום. אני לא יכולה להסתכל עליו יותר, אחרת אני אקפוץ עליו ואנשק אותו. "טוב.. תומי" מלמלתי ונעמדתי מולו הייתה שתיקה של כמה שניות. שבה בהינו אחד בשני כל כך רצינו להתנשק אבל לא יכולנו. "טוב כדאי שאני אזוז" הוא מלמל והסתכל עליי "ביי" חייך לסבתא שלי "ביי היילי" הוא אמר לי ויצא מהדלת. סגרתי את הדלת אחריו והסתובבתי. נשענתי עם הגב לדלת וראיתי את סבתא שלי מסתכלת עליי במבט מוזר. "מה?" שאלתי אותה "איך תום מנשק היילי?" היא שאלה אותי "מה?" מלמלתי "מאיפה אני יודעת.." מלמלתי היא המשיכה להסתכל עליי באותו מבט מוזר. "ראיתי על הפנים שלכם שאתם מאוהבים. מה קורה איתך היילי? זה אח שלך לכל הרוחות!" אמרה לי וסימנה לי לבוא להתיישב לידה. "זה לא נכון למה כולם אומרים את זה?" שאלתי והתיישבתי לידה. "אנחנו לא אחים בדם סבתא, אנחנו אחים חורגים אנחנו יכולים להיות ביחד" אמרתי לה "היילי מותק. זה לא כזה פשוט. את תיהי חייבת להתחתן בעוד כמה שנים" "אני אתחתן עם תום" אמרתי לה "היילי.. לצערי זה לא אפשרי. כל האנשים בממלכות השכנות יפסיקו לעשות איתנו עסקאות. אנחנו נגווע ברעב" אמרה לי "היילי.. אתם חייבים להבין שביום הולדתך ה-17. מציגים את הארוס שלך." אמרה לי "אחרי זה.. אתם לא תוכלו להיות ביחד" אמרה לי "זה עוד חצי שנה" מלמלתי והסתכלתי עליה. "אני לא אוכל להתחתן עם תום בחיים?" שאלתי אותה "אלא עם כן תיכנסי להריון לפני יום הולדתך ה-17. יש חוק שמחייב את האבא של הילד להתחתן" אמרה לי וישר חייכתי "היילי, בבקשה תיזהרי. אלה חוקים נוקשים שאם את לא מצליחה לעבור את החוקים את תיהי חייבת להתחתן עם הארוס שלך". אמרה לי סבתא "אני לא רוצה" מלמלתי "אני אוהבת את תום" אמרתי לה ודמעות עלו בעיניי. "אני יודעת מותק. היא מלמלה. "אני אשתדל לעזור לך" "מה תעשי?" "אני אדבר עם אמא שלך" "את תגידי לה שאני ותום יחד?!" כמעט התעלפתי. "לא אל תדאגי" אמרה לי "עכשיו לכי לבית הספר" אמרה והסתכלה עליי "לא אמרת שאת לוקחת אותי לשופינג?" "לא אמרת שאת רוצה להיות עם תום?" שאלה אותי חזרה וחייכתי "תודה" אמרתי ויצאתי מהחדר במהירות.

נקודת מבט סבתא של היילי:
ילדה מסכנה. מצפים ממנה לכל כך הרבה והיא רק ילדה. היא רוצה להיות עם תום, אהבת חייה אבל היא לא מבינה איך זה נראה מבחוץ. שהנסיכה מתחתנת עם אח שלה. שאני חושבת על זה יש לי מחנק בגרון. גם לאמא שלה קרה אותו דבר . אביה של היילי היה הבן דוד החורג של אימה של היילי. והם התחתנו בגלל שהיא נכנסה להריון לפני גיל 17, שוב בגלל אותו חוק מטופש. ואז אביה של היילי עזב ואיתו הסוד הגדול שמוסתר מהיילי כבר שנים.


תגובות (6)

מדהים תמשיכייי

05/07/2013 07:32

תמשיכי

05/07/2013 12:27

מהמממממממם תמשיכי!!!!!!!!!!!

06/07/2013 09:06

עאעאעאעאעאעאעאעאעאע מושלםםם תמשיכיייי

06/07/2013 13:43

עאעאעאעאעאעאעאעאעאע מושלםםם תמשיכיייי

06/07/2013 13:43

תמשיכיי בבקשה

06/07/2013 14:20
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך