פרק 6!. סורי על הדיליי המטורף פשוט אני עובדת וזה הרבה יותר קשה להעלות פרקים. תגיבו!! :)

חיים של נסיכה \ פרק 6

07/07/2013 984 צפיות 7 תגובות
פרק 6!. סורי על הדיליי המטורף פשוט אני עובדת וזה הרבה יותר קשה להעלות פרקים. תגיבו!! :)

פרק 6-
"תומי" מלמלתי והסתכלתי עליו "מה את עושה כאן?" הוא שאל עמדתי ליד שירותי הבנים וחיכיתי לו. "אני חייבת לנשק אותך.." לחשתי וליטפתי את שיערו "היילי, לא כאן" הוא אמר והתרחק ממני. "תומי.." מלמלתי "אני אוהבת אותך" לחשתי. הוא הסתובב ונכנס לתוך שירותי הבנים עמדתי בחוץ שתי דקות. הוא יצא תפס בידי הסתכל שאין אף אחד במסדרון ומשך אותי לתוך השירותים. "מה אתה עושה?" שאלתי והסתכלתי עליו הוא נעל את הדלת עם המפתח ככה שאין סיכוי שמישהו יכנס. הוא בדק את כל התאים כולם היו ריקים. הוא תפס אותי הושיב אותי ליד הכיור ונישק אותי. התנשקנו ככה שתי דקות עד שקלטתי שיש מצלמה. "תום" אמרתי והרחקתי אותו ממני. "יש מצלמה" אמרתי והצבעתי על המצלמה . הוא הוריד אותי מהשיש ודחף אותי לתא שירותים אחד. "בתאים אין מצלמות" הוא הסביר לי. הוא הוריד את הקרש והתיישב על השירותים הוא הושיב אותי עליו והתנשקנו. "סבתא שלי יודעת שאנחנו ביחד" אמרתי לו כשנישק את צווארי. הוא התרחק ממני. "לא סיפרתי לה תום. היא הבינה לבד. לפי המבטים שלנו. אנחנו חייבים להיזהר יותר שאנחנו בבית. אם סבתא שלי הבינה גם אמא שלי תבין. נראלי שאמא שלי יודעת אבל מכחישה. תומי, זה הופך להיות יותר קשה מיום ליום" אמרתי לו הוא חיבק אותי חזק ואז שמענו את הצלצול של סיום ההפסקה. קמתי מתום ושנינו עמדנו בתוך התא. הוא חיבק אותי כמה שניות ואז פתח את הדלת של התא ויצאנו החוצה הוא פתח גם את הדלת של השירותים והציץ החוצה. אף אחד לא היה במסדרון. יצאנו במהירות הוא נישק אותי נשיקה קטנה על השפתיים והלך לכיוון הלוקרים אני הלכתי לכיוון השני.
————————
"היילי מתבקשת להגיע למשרד המנהלת" הודיעו ברמקולים. כולם הסתכלו עליי. איזה מביך. מזל שתום לא נמצא בשיעור הזה איתי. לקחתי את דבריי ויצאתי מהכיתה. 'מעניין מה היא רוצה ' חשבתי פתחתי את הדלת וראיתי את תום יושב שם ולידו סבתא שלי. "מה קורה כאן?" שאלתי שראיתי את עיניו האדומות של תום. "תשבי נסיכה" אמרה לי המנהלת אף אחד בבית הספר הזה לעולם לא קרא לי נסיכה. התיישבתי על כיסא ליד סבתא שלי והיא הסתכלה עליי במבט כועס לא הבנתי מה היא רוצה ואז קלטתי. המצלמה. "בהפסקה תום והיילי נכנסו לשירותים של הבנים וקיימו יחסים" אמרה המנהלת כמעט נחנקתי הסתכלתי על תום בהלם. "זה לא נכון" אמרתי "תראי את מה שהמצלמה צילמה" אמרה המנהלת והראתה לנו את הסרטון. טוב.. זה באמת נראה שאנחנו עושים את זה בתוך התא. "זה לא מה שזה נראה" מלמלתי "כן זה ממש לא היה ככה" אמר תום "רק התנשקנו" אמר וסבתא שלי העבירה את מבטה ממני אליו. אני שמחה שהיא באה. אם אמא שלי הייתה באה היא הייתה משתגעת. "העונש המירבי הוא השעייה" אמרה המנהלת "אני לא מסכימה להשעייה" אמרה סבתא שלי "אני מסכימה לריתוק כל יום אחרי שעות הלימודים למשך כל השנה" היא אמרה "מוסכם" אמרה המנהלת. "עכשיו תקחי אותם הבייתה. אני מצפה שתעשי להם שיחה" אמרה המנהלת וסבתא שלי קמה ממקומה והתחילה ללכת לכיוון מגרש החנייה. אני ותום הלכנו מאחוריה. הוא חיבק אותי. הדמעות נזלו מעיני כמו נהר. סבתא שלי הסתובבה ראתה אותנו הולכים מחובקים הסתכלה עלינו במבט עצבני והמשיכה ללכת. "היא תספר להורים" תום מלמל ועיניו הפכו עוד יותר אדומות "הם יפרידו בינינו" הוסיף. "תיכנסו" אמרה סבתא שלי בעצבים היא כל כך כעסה בחיים שלי לא ראיתי אותה ככה. אני ותום ישבנו יחד והיא ישבה מולנו. היא סימנה לנהג של הלימוזינה שיסע והיא סגרה את החלון שבינינו לבין הנהג, שהוא לא ישמע. "אני לא מאמינה עליך היילי" אמרה לי "היום בבוקר אמרתי לך להיזהר, שהחוק הזה של ההריון הוא מסוכן ובררני. אמא שלך עברה אותו. יכול להיות שאת לא תעברי. "מה?" תום מלמל הוא לא הבין כלום. "ביומולדת ה-17 שלי יציגו את הארוס שלי. אחריי שמציגים אותו אני חייבת להתחתן איתו. אבל.. יש פרצה. אם אני נכנסת להריון ממך לפני יומולדת 17 שלי, אז אנחנו יכולים להתחתן" אמרתי לו "היילי, לא חשבתי שאתם תעשו את זה כל כך מהר ותנסי להיכנס להריון כל כך מהר" אמרה לי סבתא "סבתא.. את חייבת להבין, לא עשינו בשירותים כלום" אמרתי לה ותום הנהן. "אני לא אספר להורים שלכם. יש לכם מזל".
——————
"נסיכה?" שאלה המשרתת שלי ודפקה על הדלת "כן?" שאלתי ופתחתי את הדלת "ארוחת הערב החגיגית מוכנה." אמרה לי "מי בא לארוחה?" שאלתי בזמן שסידרתי את השמלה שלי. "סבא שלך סבתא שלך, אימך, אביך החורג, אחיך ואחותך החורגים ועוד כמה אנשים" אמרה לי המשרתת הנהנתי וירדתי למטה. ירדתי במדרגות וכמעט עפתי למזלי תום תפס אותי לפני שהתרסקתי על הרצפה. הוא הניח אותי על הרצפה "תודה" חייכתי אליו "נסיכה!" שמעתי קול מאחוריי הסתובבתי וראיתי מלך ומלכה מממלכה שלא הכרתי ואיתם נער מתבגר בערך בגילי. היה לי ברור מי זה. הארוס שלי.


תגובות (7)

הוווווו, מרתק!! תמשיכיייי

07/07/2013 11:12

תמשיכיי

07/07/2013 11:24

תמשיכיי

07/07/2013 11:24

תמשיכי

07/07/2013 12:55

מהמממממם תמשיכי!!!!!!!!!!!!!

07/07/2013 14:07

בא לי לרצוח את הארוס שלה עכשיו!!! תמשכיי מהמם!

07/07/2013 15:55

מהממםםם תמשיכייי

08/07/2013 00:26
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך