פרק 28 :) תהנוו!!

חיים של נערה מתבגרת פרק 28

31/05/2013 1232 צפיות אין תגובות
פרק 28 :) תהנוו!!

"מה אתה עושה?" צעקתי ודחפתי אותו.
"תודי שתגעגת " הוא שוב התקרב ולקחתי צעד אחורה.
"אתה חרא של בן אדם,קופץ מבחורה לבחורה, לא מגיע לי אותך,מגיע לי משהו הרבה יותר טוב…" מילמלתי וראיתי את דניאל יוצא מהאולם.
"יש לך חברה,לך אליה,אולי היא תסכים לקבל אותך אחרי כל זה.." מילמלתי לו והצבעתי על עמית.
" מה זה?מה הולך פה?" איריס נכנסה.
"טוב,אני נותנת לכם חצי שעה להתאפס על עצמכם ולחזור לפה לבושים ומאורגנים לראן של המופע." היא צעקה ועוד לא קלטה מה קרה.
"יואוו איך נימאס לי מהבלאגן הזה.." אמרתי לשיר והילה בשירותים כשהתלבשנו.
"היי עדי אני יכול אותך שניה?" דניאל פתח את הדלת והציץ לוודא שאנחנו לבושות.
"עוד מעט טוב?" אמרתי לו וחייכתי
"טוב" הוא יצא מדוכא קצת.
**אחרי עשרים דקות ניכנסתי לאולם .
"אחי אני באמת מצטער,לא רציתי שזה יגיע לזה.לא הייתי צריך לנשק אותה כשהייתם ביחד.." שמעתי את דניאל אומר לאסף.
"זה בסדר..כניראה שעדי צדקה,אני לא בשבילה,אני צריך ללמוד להעריך את מה שיש לי .. אני מקווה שלחברה הבאה שליי אני לא יעשה כזה מוות" אסף אמר וצחק.
"ואני באמת מאחל לך בהצלחה איתה, מגיע לך אותך.. מגיע לה מישהו שיאהב אותה באמת ויעריך אותה.." הוא המשיך ותפח לדניאל על הכתף.
"איזה.." דניאל מילמל "היא לא רוצה אף אחד אחרי כל הבלאגן הזה.. ואני החבר הכי טוב של אח שלה.. זה לא ילך ניראה לי… היא גם לא שמה עליי.." הוא התבאס.
"מה קורה איתך?" מישהו נגע לי בגב מאחורה,זה היה דור.
"דורוש.." מלמלתי וחיבקתי אותו.
"מה יהיה איתך? דרמה קווין.." הוא אמר וצחק "מה..? דניאל?" הוא הסתכל עליי וחייך.
"לא יודעת.. נימאס לי מהדרמות,בא לי קצת שקטן.." אמרתי לו.
"ראיתי איך הוא מסתכל עלייך,הוא מת עלייך…" הוא לחש "וגם ראיתי איך את מסתכלת עליו.. אני כבר מכיר את המבט המאוהב שלך.." הוא קרץ לי.
"אבל.."
"אין אבל" הוא קטע אותי
"את צריכה להיות עם דניאל.זה סופי…" הוא אמר וסימן לי להסתכל אחורה.
"דניאל.." אמרתי בבהלה ונישקתי אותו בלחי.
"בואי אנחנו צריכים לדבר." הוא חייך ומשך אותי החוצה.
התיישבנו בדשא מחוץ לאשכול הפיס.
"תשמעי.. אני אוהב אותך" הוא מלמל "כן,כבר אמרתי לך את זה וידעת את זה מלפני ונישקתי אותך ועשיתי המון בלאגן בגלל זה ואני באמת רוצה שנפסיק לללכת סחור סחור.אני רוצה אותך עדידוש,אני רוצה שתהיי עדידוש שלי.ואני רוצה לדעת אם גם את רוצה.." הוא דיבר לאט וברור,המילים 'עדידוש שלי' נחרטו לי במוח ולא ידעתי מה לענות.
"תקשיב.. עבר עליי הרבה בימים האחרונים,המון דרמות והמון בלאגנים.אני לא בטוחה במה שאני מרגישה כלפייך , ואני לא בטוחה מה אני רוצה, מה שכן אני מתה לנשק אותך עכשיו ואני מתאפקת מאוד…"
"אז תנשקי אותי" הוא צחק וחייך.
"והחיוך הזה שלך פשוט ממיס אותי והעיניים המושלמות האלה והמבט הזה … מאוד קשה לי אוקי?" צחקתי.

"אבל אני רוצה כמה ימים,או כמה זמן לחשוב על הכל?לחשוב מה הכי מתאים לי כרגע. אתה תחכה בשבילי?" שאלתי בביטחון.
"אני אחכה בשבילך עד שתגידי לי לוותר" הוא חייך וקרץ לי.
הוא התקרב אליי ונישק אותי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך