חיי האהבה של נערים ..

13/11/2011 2307 צפיות 6 תגובות

רק שתדעו שבסיפור הזה זה כאילו מספר ב ' אני ' אבל לפעמים מחליפים דמויות . אתם תבינו כבר הכל אחר כך .

# פרק 1 #

שרר שקט מוחלט . כולם הסתכלו עליי בציפייה , לראות מה אני אעשה , אם אני באמת אקפוץ מהבניין הזה ואתאבד . ידעתי שזהו, אם אני קופץ מפה , מייקל מורגן – מת . נשמתי בקצב איטי .. כולם פחדו שרק אם יוציאו מילה אני אבהל ואפול למטה . ידי האחת , שהייתה כל כך עייפה כבר , תפסה בחלון . לאט לאט תיפסתי למעלה , וקפצתי אל תוך הדירה הגדולה שהייתה זרה לי , לא מוכרת . הייתי בתוך חדר של בת , ראו זאת בברור ; הכל היה מקושט בוורוד ומלא פוסטרים של זמרים שמילאו כמעט את כל הקיר . פחדתי שמא מישהו פתאום יכנס , וישאל אותי מה אני עושה פה , ויחשוב שאני פורץ .
השעה הייתה 12 וחצי בלילה , התקדמתי באטיות לכל חדר וחדר ובחנתי אותו , הצצתי לכיוון חדר אחד , שבו ראיתי שתי הורים מכוסים בשמיכה , ישנים . פתאום שמעתי צעדים וקולות מתקרבים אל כיוון פתח הדלת , לא היה לי מושג מה לעשות … יש לי רק כמה שניות להתחבא בסכ"ה …
———————————————————————————————————–

' את יודעת שאת מדברת בטיפשות , נכון ? ' אמרה לי נוי ואני נאנחתי .
' זה ברור , ברור לגמרי . אני מרגישה שמשהו לא בסדר . ' עניתי לה .
האורות העירו על המועדון , וברחבת הריקודים מישהו שיכור צעק , ' די למבחנים !! ' גיחכתי ושלחתי את ידי אל השולחן , לקחת עוד לגימה מהכוס בירה .
' למה משהו לא בסדר , זוהר ? '
' אני מרגישה שהוא יזרוק אותי , אוקיי ? הוא לא מתייחס אלי בימים האחרונים .. את תראי כבר מחבר בבצפר '


תגובות (6)

Gal Gal

אהבתי את הרעיון… לפחות ממה שהבנתי עד עכשיו.. !
מחכה שתמשיכי את הסיפור לראות לאן זה יתקדם מכאן ; )

14/11/2011 09:51

תמשיכי!

15/11/2011 05:33

יפה!

15/11/2011 05:53

אהבתי (: הכתיבה שלך טובה תמשיכי כדי שנראה לאן מתפתחת העלילה D:

17/11/2011 07:16

נחמד..
תמשיכי :)

17/11/2011 07:19

נ.ב: ברוכות הבאות לאתר מספרי הסיפורים מקווה שתהני איתנו ;)

17/11/2011 07:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך