חיי המרים.. פרק 1 + הקדמה

30/04/2013 699 צפיות 3 תגובות

קודם כל,
היי שמי לילה אני בת 16 שער ג'ינגי קצת מתחת לכתפיים ועיניים ירוקות :)
אני בת לאבא מיליונר העובד כעורך דין ובטח אתן חושבות עכשיו אני מפונקת והכל אבל לא.
תורידו את המחשבה הזאת אני ממש לא ילדה כזאת אני מתנהגת כמו ילדות רגילות ואני אפילו בבית ספר רגיל כמו שרציתי.
יש לי אמא שעובדת לפעמים בתור מאמנת כושר אך רוב ימות השבוע בבית.
אני בת יחידה ובגלל זה ההורים שלי כל כך מתעקים להגן עליי שלפעמים זה נמאס.
יש לנו מטפלים בבית ואחת מהן מריה שהיא זאת שמקבלת את פניי בבוקר כשאני חוזרת מהבית ספר וכל היום בבית היא המטפלת היחידה שכרה איתנו כייון שאני מאוד התחברתי עלייה והיא תמיד שם בשבילי.
אז נתחיל..
קמתי מחדש כמו לעוד יום רגיל בבית הספר חולצה לבנה וגינס צבעוני בצבעי הקשת קצר גבוה ונעלי נייק גובוהות לבנות,בושם שער-מחליק ואני יורדת למטה כשאני שומעת את האייפון מצלצל ובו כתוב: נועוש מתקשרת אני עונה וככה זה הולך:
היי נועוש
מה קורה לילוש
הכל מעולה את באה עליי עוד כמה דקות נכון?
כן בובי אני בדיוק יוצאת.
אוקיי בעי נועוש מחכה.
וניתוק
אני אוכלת מהר 2 פנקיקים עם מיץ תפוזים סחוט אומרת ביי למריה ויוצאת למחוץ לדלת ואני רואה את נועה מנפנפת עליי היא גרה ממני בדיוק 3 דקות.
ואני רצה לעברה ביידים פרוסות.
היווווווווווווווווש לילוווש
ואנחנו מדברות עד שאנחנו מגיעות לבית הספר ממש 7 דקות הליכה חח
ושם אנחנו פוגשים את הידידם הכי מהממים שיש.
בן שער חום מתותל ועיניים ירוקות הורסווות !
שון שער קצוץ שחור כפחם ועיניים כחלחלות כמו היים פשוט מושלם !
ניב שטני קצוץ ועיניי דבש מהממות !
ואנחנו אומרות שלום לכל אחד מהם עם חיבוק וממשיכות לעבר מירה גם חברה ממש טובה שלי וקופצות עלייה בחיבוק ואומרות שלום לכל שאר החברה.
ואז אני מרגישה נגיעה בכתפי ואני מסתובבת ואת מי אני רואה ?!

אהבתן?


תגובות (3)

אהבתי מאוד,תמשיכי!!!

30/04/2013 21:17

מאוד:P
תמשיכיייי

01/05/2013 00:14

אני מבטיחה להמשיך בעוד שעה בערך ♥ ותודה

01/05/2013 03:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך