דמיטריה
אני אמשיך רק אם תרצו

חילופי תלמידים פרק 1

דמיטריה 26/09/2014 794 צפיות 7 תגובות
אני אמשיך רק אם תרצו

אתם בטח חושבים שהסיפור יתחיל בארצות הברית או באיזו שהיא מדינה אז זהו שלא הסיפור בכלל מתחיל כאן בישראל, שלום שמי ג'ון (אמא שלי אהבה מאוד את השם לכן נתנה לי את השם ג'ון) אני בת שש עשרה אני הצברית הראשונה במשפחה.
לאחי הגדול קוראים הארי (לפני שנולדתי הורי גרו חמש שנים בארצות הברית ושם אחי נולד) ולאחותי הקטנה קוראים מיטל (כשהייתי בת חמש עברנו לניו זילנד לגור לארבע שנים ושם אחותי נולדה) ואבא שלי נולד ברוסיה קוראים לו שון ואמא שלי נולדה בצרפת קוראים לה גאל.
טוב, בואו נתחיל לפני ארבעה חודשים הייתה לנו בבית הספר תוכנית חילוף תלמידים, "עכשיו נקריא את שמות הילדים שעוברים בית ספר ושלהוריהם אין בעיה לעבור למדינה אחרת.
ראשונה: רוני פרקאני את עוברת לצרפת ,שניה: עומר אלקבץ את עוברת לארצות הברית ושלישית: ג'ון בוגרשוב את עוברת להולנד אלה התלמידים שעוזבים אותנו אתם כנראה תטוסו היום"
לאחר שסיימה המורה את דבריה נשמע הצלצול.
היסתקלתי לעומר ולרוני וסימנתי להם לבוא אל השולחן שלי עומר ורוני הם החברות הכי טובות שלי למה דווקא היום אנחנו צריכים להיפרד?
"אני לא מאמינה,באסה" אמרה רוני, "נדבר בסקייפ" אמרה עומר "היום אנחנו נפרדים" אמרתי ונתתי להן חיבוק.
"בגלל בעיות תכניות כל התלמידים מתבקשים ללכת הביתה תודה." אמרה המנהלת במיקרופון.
לקחתי את התיק והוצאתי את הטלפון. ידענו שאנחנו עוזבים אבל לא ידענו מתי.
"הלו, אמא המזוודות מוכנות נכון?" שאלתי את אמא שלי "כן, בעוד שעה אנחנו נוסעים אל השדה תעופה אני מחכה לך בחנייה של הספרייה. ביי."
"ביי" עניתי בחזרה,ניתקתי ורצתי אל החניה של הספרייה כשהגעתי ראיתי את האוטו של אמא ונכנסתי לבפנים. "את אוכלת ארוחת צהריים בבית ואז את מתארגנת מהר מהר ונוסעים." אמרה אמא והתחילה לנסוע.
"בסדר" עניתי


תגובות (7)

איזה קטע, אני גרתי בהולנד לפני שנה, למשך שנתיים.
זה היה כיף, ממש כיף!

26/09/2014 15:26

אני הגבתי לך ואת הגבת לי דרך אגב להמשיך?

26/09/2014 15:31

זה נחמד , אבל הכל קורה יותר מדי מהר וזה לא ממש הגיוני ואני מתה על השם שלך ( דמטריה זה השם המלא של דמי ^_^ , יותר נכון דמטריה דבון אבל לא נורא )

26/09/2014 15:50

אממ תמשיכי…
ועצה,אל תעבירי את הפרק כל כך מהר,תמשכי אותו עד לטיסה שלה להולנד.
ואשמח מאוד אם תעשי את הפרקים יותר ארוכים ככה שיהיה יותר מעניין:)

26/09/2014 16:07

כמו ששתי התגובות מעליי כתבו, העלילה עברה מהר מדי
לדעתי השמשת בסוגריים קצת יותר מהנדרש. אם את רוצה אני ירחיב על זה בפרטי.
בכל אופן אהבתי, וכן, אני רוצה שתמשיכי את הסיפור !

26/09/2014 19:21

טוהר אמה מאהון לינץ' לובאטו צודקת לקחתי את השם המלא של דמי

26/09/2014 21:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך