Strength.
לדעתי, הדבר הכי רומנטי שאי פעם כתבתי.

חכי לי, בסדר?

Strength. 16/09/2017 760 צפיות אין תגובות
לדעתי, הדבר הכי רומנטי שאי פעם כתבתי.

אהובתי, אהבת חיי, אני אוהב אותך. אלוהים, כמה שאני אוהב אותך. אין לך מושג כמה.
מה עשית לי לי מה.. שינית לי את החיים מהרגע שנכנסת אליהם. השעה עכשיו היא 02:31, ואני לא מצליח להירדם. אני צריך שתבואי, אני זקוק לחיבוק החם שלך, למגע שלך, אני צריך אותך כאן איתי, כדי שאוכל להירדם לך על הבטן, כדי למחוץ אותך מרוב אהבה.
יפה שלי, אני רוצה שתדעי שאת אחת ויחידה, מעולם לא יהיו ולא היו כמוך. את המיוחדת, המיוחדת שלי. גרמת לי להרגיש רגשות שלא ידעתי שקיימים, פתחת אותי, תיקנת אותי, הוצאת את כל הרע, יצרת אותי מחדש. את יודעת שאני חברותי וזורם, אבל לא פתוח.. קשה לי. אבל את, את.. אוי את. את הקסמת אותי מהרגע הראשון שהבטת לי בעיינים.
אני מכור אלייך, לריח שלך, למגע שלך, לנשיקה שלך, לחיבוק שלך, לקול שלך, לשיחות איתך. האהבה שלך אליי היא טהורה, אלוהים את כל מה שאי פעם רציתי. ובפעמים האלו, שכל העולם על השקט, זה רק אני ואת על גג העולם.. אני מרגיש בלתי מנוצח, אני מרגיש על הגבול בין החיים למוות. את סוחפת אותי, מרגשת אותי, עושה בי דברים שאני לא יכול להגדיר. את קסומה, את יצור אחר, את אל אנושית, אני מאוהב בך כל כך חזק.
אני אובססיבי אלייך, אני מסתכל על השעה וחושב מה איתך, מה את עושה, על מי ומה את חושבת ואיך את מרגישה. אני את, את אני, זה רק שנינו. נסיכה שלי, אני רוצה שתדעי שאגן עלייך תמיד, גם אם לא תרצי בזה יותר. אני אפרק לחתיכות את מי שרק חושב על לפגוע בך, אני אשמור אלייך, מקרוב ומרחוק.
אהובתי, הלב שלי שלך, אני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר, עוד לא המציאו את המילים בשביל לתאר כמה אני אוהב אותך, מה את בשבילי.. כמה שאת חשובה לי. אהבתי היחידה, אני רוצה שתזכרי שאת כל עולמי, ואני מוכן למות בשבילך. את האושר בחיי, את כל מה שיש לי. אני כל כך אוהב אותך, לפעמים אני מרגיש שהלב שלי כבר מתפוצץ, רק ממחשבות עלייך אני מרגיש במרתון אינסופי. חיים שלי, את ישנה עכשיו.. אבל אני בא, אני יוצא מהמיטה, מתארגן ובא אלייך, אני לא יכול, אני משתגע. אני בא אלייך, אני בא. רק חכי לי, בסדר?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך