Nataliyad
תהנו.... מחר ומחרתיים לצערי אני לא יוכל לפרסם לכם פרק , אני מזה מצתערת , אבל אתם בדיוק סיימתם למודים , ואני מתחילה ! xoxo

חלוםשהוביל למציאות פרק 39 .

Nataliyad 30/06/2015 814 צפיות 2 תגובות
תהנו.... מחר ומחרתיים לצערי אני לא יוכל לפרסם לכם פרק , אני מזה מצתערת , אבל אתם בדיוק סיימתם למודים , ואני מתחילה ! xoxo

אחרי השיעור האחרון החלטנו לעשות משהוא היום .
אמא התקשרה אלי ואמרה שיש לי תור למאוחר יותר הערב, אז החלטתי שצריך ללכת לטייל קצת מלא זמן לא יצאנו כולם.
" אני רוצה גלידה " אמרתי כולם הסתכלו עלי כאילו אני משוגעת , " בקור הזה?" עומר כמעט השתגע .
"כן" קבעתי , הסתכלתי על יישי לכבל אישור ממנו.
" טוב אם האישה ההריונית אמרה אז זה מה שיהיה !" נוי קבע ויישי נסע לגלידריה .
נכנסנו כולנו לגלידריה המוכר שהיה שם הסתכל עלינו כאילו נפלנו מהירח , הזמנו כול אחד מה שהוא רצה , כשעומר לקח את הגלידה שלו אחרון , הוא אמר למוכר, " זה היה רעיון שלה !" והצביע עלי , הסתכלתי עליו עצבנית , הוא הבין את הרעיון והתחיל ללכת מהר ,מהר החוצה בורח , הלכתי אחריו מהר , יישי הביט בנו משועשע כשהגעתי לעומר נתתי לו בעיטה לרגל .
" עוד פליטת פה מיותרת וזה במקום שאתה לא רוצה שזה יהיה " הזהרתי אותו מנופפת מולו את הגלידה שלי , הוא התאפק לא לצחוק אבל לא הצליח והוא פרץ בצחוק בעודו משפשף את הרגל .
כולם החילו לצחוק אחריו , אפילו המוכר היה נראה משועשע .
יצאתי מהגלידריה עם פרצוף חמוץ הידקתי לגופי את המעיל ואכלתי את הגלידה שלי , " נו בואו כבר נלך לבית של יישי " צעקתי אליהם.
הם התקדמו לאט לרכב , אני כבר הייתי בפנים חגורה , יישי התחיל בנסיעה , לא לפני שהזהיר לא ללכלך לו את הרכב .

כולם התיישבו על הספה והדליקו טלוויזיה וצפו בסרט שבדיוק התחיל , לקחתי את יישי ומשכתי אותו לחדר שלו , " מה ?" הוא שאל אותי כשסגרתי את הדלת בשקט .
הסתכלתי עליו חוששת , לא יודעת איך להתחיל , " מה ?" הוא עודד אותי .
" אמממ" התחלתי וגירדתי באף מלחץ , למה אני לחוצה אני כולה צריכה לבקש ממנו סליחה שהתפרצתי עליו מוקדם יותר היום.
" סליחה .. על זה שהתפרצתי עליך מקודם " אמרתי והשפלתי את מבטי לרצפה , בחיים לא חשבתי שלהודות בטעות שעשיתי כלפי בנאדם שאני אוהבת יהיה קשה כול כך .
" מה ?.. מתי ?" הוא שאל מבולבל , הסתכלתי עליו לראות אם הוא רציני , הוא היה רציני , " נו מקודם כשהבהלתה אותי מאחורה וצעקתי עליך" הזכרתי לו .
" אהה , זה , בסדר היה לך כול הזכות לצעוק עלי הבהלתי אותך " אמר עם חיוך ותפס את הפנים שלי .מראה לי שאין לי מה לדאוג ."
" יופי" נשמתי עמוק, " ועכשיו לחלק הכי חשוב , למה אתה מעשן ?" שאלתי אותו , הוא נשם עמוק וצעד צעד אחורה , הסתכלתי עליו מחקה לתשובה שתספק אותי .
" תקשיבי , פעם עישנתי כמו קטר אבל הפסקתי כי לא רציתי את זה, אבל זה עוזר לי כשאני עצבני , או סתם כשני בסערת רגשות , או מודאג, את יודעת זה מרגיע " הוא תרץ את עצמו .
" אבל זה לא ברי " ואני בהריון וזה מזיק לבריאות של התינוק, וחוץ מזה אני לא אוהבת את הריח של העישון זה מסריח " התלוננתי .
"תקשיבי , בואי נעשה הסכם , אני מעשן סגריה בבוקר, בצהרים , ובערב." הוא הציע ,
" יש לי רעיון יותר טוב , כמו שאמרת תעשן בבוקר בצהרים ובערב אבל בשעות מסוימות , ואם פספסת את השעה אתה לא יכול לעשן " אמרתי וחיוך התפשט על פני . הוא חשב קצת על מה שהצעתי יכולתי לראות את הגלגלים של המוח שלו עובדים ." טוב " הוא אמר לבסוף " .
" מצוין " אמרתי מאושרת חייכתי והתקדמנו בחזרה לסלון , איך שהתיישבתי אמא התקשרה אלי , עניתי לה מהר , " בואי עכשיו אני לוקחת אותך עכשיו לבדיקה " היא אמרה לפני שהצלחתי להשחיל מילה .
" אוקי " אמרתי וניתקתי את הטלפון , יישי הסתכל עלי בשאלה , " אני צריכה ללכת לבדיקה עכשיו "בסברתי לו.
" את רוצה שאני אבוא איתך ?" שאל , חשבתי שניה על מה שהציע , זה היה מפתה מאוד אבל אמא תהייה איתי .
" לא אני אסתדר, זה לא צריך לקחת מלא זמן " אמרתי " נהנה בקשר בטלפון ." אמרתי והצבעתי על הטלפון שלי .
" אוקי " הוא אמר והתיישב על הספה .

נשכבתי על המיטה והאחות סמה לי מלא מבחנות על הבטן ונתנה לי לשתות איזה חומר מטוק בטרוף , הדבר היחיד שיכולתי לחשוב עליו זה לא להקיא .
היא הסתכלה על מה שיצא מהמדפסת קווצה את הגבות שלה יצאה מהחדר וחזרה עם רופא אחרי כמה דקות , הוא גם הסתכל על התוצאה אבל הוא היה יותר רגוע , " מה ?" שאלתי אותם , הם לא ענו לי , התחלתי להילחץ , הסתכלתי על אמא שלי , היא נראתה גם לחוצה , הרופא הוריד לי את המוניטור עשה לי אולטרסאונד, הם הסתכלו על התמונה שיצאה , לי הכול היה נראה רגיל לא הבנתי מה הם רואים שהלחיץ אותם .
" אתם מוכנים להגיד לי מה לעזאזל קרה ?" התעצבנתי עליהם , הרופא הסתכל עלי , כאילו סם לב רק עכשיו שאני פה , הסתכלתי עליו מחקה לתשובה ממנו , " שלום אני דר ' אהרונוב, אני רואה משהוא שקצת מלחיץ אותי , אני בדיוק סיימתי להתלמד, אז אני לא רוצה להלחיץ אותך לפני שאני בטוח במה שאני אומר לך , אני הולך לקרא לעוד רופא ואני חוזר" האו אמר.
" מה שבטוח זה שכבר הלחצת אותי !" אמרתי משעינה את הראש שלי על המיטה מחכה לגזר הדין שלי .
חיקיתי כמה דקות והרופא עוד לא חזר , " אמא ." קראתי לה , רציתי שהיא תרגיע אותי אבל היא רק משכה בכתפיים שלי ואמרה שהיא לא יודעת מה קרה , היא התיישבה לידי וחיבקה אותי מנסה להרגיע .
מה כבר יכול להיות , מה הוא ראה שהדאיג אותו , מה זה בגלל שהוא לא זז כול היום ורק בבוקר קצת ?! לא הפסקתי לחשוב מה יהיה , כול המחשבות שלי הובילו לדבר אחד, התינוק בסכנה , אם הם לא אומרים לי כלום אז הוא בטח בסכנה דמעות עמדו לי בעיניים ,עם כמה שבהתחלה לא רציתי את התינוק הזה עכשיו כבר נקשרתי אליו , אני לא יכולה לאבד אותו .
אבל אז , קול קטן במוח שלי לחש לי , ' אבל בבוקר הוא זז לך , מיד אחרי שבקשת מאלוקים ,הוא לא היה נותן לך תקווה רק כדי להרוס לך אותה ' נצמדתי לקול הזה , לקול שנתן לי תקווה , לא רציתי לחשוב על משהוא אחר .
הטלפון שלי רטט ועל הצג היה רשום ' אישי שלי יישי ' ככה רשמתי אותו בטלפון שלי באיזה לילה ששנינו לא הצלחנו לישון והוא צחק עלי שאני מתנהגת כאילו אנחנו נשואים , אז אמרתי שאם כבר אז כבר ורשמתי אותו ככה .
אמא ראתה שאני לא יכולה לענות לו עכשיו והיא לקחה ממני את הטלפון וענתה לו במקומי.


תגובות (2)

מה את לא עושה לי את זה ממש לא!!!!!
מה זה אין פרק!?!?!??! את רוצה שאני ימות ממטח!?!??
אומייגאד אם התינוק מת !!!!!
את חייבת להמשיך!!!!
(בהצלחה בלימודים!!!!)
הפרק מהמם כמו תמיד יפעשלי!!!

30/06/2015 20:49

חיימשלי נו תמשיכיייייייי כבר!!!!!
אני במתח מטורףףףףףףףףףףף!!!!!!
נטלי זה לא בסדר !!! תמשיכי!!!!
(חחח הרבה סימני קריאה ….)

04/07/2015 18:44
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך