Queen_B
זה לא יצא כמו שחשבתי :( אני אשמח לתגובות וביקורות (אני לא נעלבת)! זה מרגיש לי כאילו רצתי בסיפור אבל אני לא הצלחתי לעשות את זה אחרת! שבוע טוב לכולן/ם.

חלום מתוק או סיוט מתמשך-פרק 1:

Queen_B 07/03/2015 841 צפיות 2 תגובות
זה לא יצא כמו שחשבתי :( אני אשמח לתגובות וביקורות (אני לא נעלבת)! זה מרגיש לי כאילו רצתי בסיפור אבל אני לא הצלחתי לעשות את זה אחרת! שבוע טוב לכולן/ם.

נכנסנו למועדון והדבר הראשון שראיתי זה שני אנשים מתחרמנים אחד על השני,הסתכלתי עליהם בעיוות פנים והמשכתי עם אוראל ודין לבר.
"שלוש גראגוס" אוראל אמרה לברמן.לבנתיים בחנתי את המועדון ולא התאכזבתי ראיתי הרבה פנים יפות ,רציתי כבר להתחיל "לצוד". "בבקשה" אמר הברמן בזמן שהוא הגיש לנו את השתיה .
"אתן באות לרקוד?" דין שאל ,אני ואוראל הנהנו לחיוב וקמנו לרקוד .לדין ישאר נדבקו בלונדינית ושחרחורת ואני ואוראל לבנתיים רקדנו ביחד, "הבחור בשעה שלוש עושה לי עיניים. זזתי!" היא אמרה עם חיוך והנהנתי לאישור,בחנתי את הבחור הוא היה חתיך ,טוב זה הגיוני אוראל מושכת מאוד היא בעלת שער שחור פחם עיניים ירוקות-חומות שפתיים דקות וגוף מרשים.
רקדתי לבד וזזתי בחושניות מסחררת ,עד שהרגשתי שני ידיים גדולות ושריריות מונחות על מותניי ונעות איתי בקצב המוזיקה.נהנתי מהתחושה אז זרמתי ממשיכה לרקוד , סובבתי את ראשי בכדי לראות את הגבר מאחורי והתפללתי שזה לא איזה מכוער עם בטחון בשמיים,למזלי הוא היה נראה מושלם היו לו עיניים ירוקות ובהירות ,שיער שחור פרוע,זיפים קטנים וחמודים שהוסיפו לו מראה יותר סקסי ושפתיים בשרניות שגורמות לך לרצות לטרוף אותן!
חייכתי לעברו -ובאותו הרגע לא הייתי הכי צלולה -התחלנו להתקרב יותר ולהיות יותר צמודים,הרגשתי את הנשימות החמות שלו על עורי ,הוא התחיל להגניב לי נשיקות גדולות בצוואר ולאט לאט עבר לשפתי הוא רפרף על שפתיי בעדינות לא יכולתי להתאפק ונשיקתי אותו הוא היה קצת בהלם אבל מהר מאוד הוא זרם והתחלנו להתקדם לכיוון פינה במועדון שהתגלתה כחדר,נכנסנו מהר והמשכנו להתנשק הוא הרים אותי והתקדם איתי לכיוון המיטה שהייתה בחדר הורדתי ממנו את החולצה והתגלה לפני מראה מלהיב של קוביות ,בדיוק כשהוא הפשיט ממני את השמלה הדלת נפתחה שנינו הסתובבנו וראיתי את אוראל כשהיא הבינה את המצב היא ישר הסתובבה "תתלבשו בבקשה ותום אנחנו הולכות" אוראל אמרה,הבחור היה קצת בהלם "מצטערת " אמרתי בזמן שאני מתלבשת והולכת לאוראל שחיכתה בחוץ. "מה זאת אומרת הולכות" שאלתי מופתעת זה לא התאים לאוראל לומר את זה אנחנו אף פעם לא הולכות מוקדם "אוי תום את לא זוכרת? סיכמנו שהולכים מוקדם היום, מחר יש מבחן!"
"אנחנו באנו רק לפני איזה חצי שעה."
"השעה כבר שלוש!"אמרה והתחילה להתקדם לכיוון היציאה נאנחתי והלכתי איתה בלית ברירה "רגע,איפה דין ?"שאלתי "הוא נשאר כאן " ענתה
"אוף אנחנו הולכות והוא נשאר להנות "התבכיינתי לה " לפחות אצלך משהו זז,לא חשבת על כלום אני בקושי נהנתי מרוב לחץ שאני ישתכר ולא נחזור בזמן"אמרה בתסכול.

"ביי" אמרתי לאוראל בזמן שיצאתי מהרכב "לילה טוב" היא אמרה ושלחה לי נשיקה באוויר "אני יבאו בבוקר להחזיר לך את האוטו "הודיע לי ,הנהנתי והיא נסעה לביתה. התגנבתי לבית בשקט החזקתי את נעליי העקב ביד אחת ועליתי במהירות במדרגות כשהגעתי לחדר החלפתי לפיג'מה ונרדמתי במהירות.


תגובות (2)

אהבתי את ההתחלה .. תמשיכי :)

07/03/2015 22:13

אני שמחה שאהבת אני ימשיך מחר♡

07/03/2015 22:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך