Queen_B
אני יותר מאשמח לתגובות ♡♡♡

חלום מתוק או סיוט מתמשך-פרק 3::

Queen_B 11/03/2015 727 צפיות אין תגובות
אני יותר מאשמח לתגובות ♡♡♡

באתי הביתה אחרי בי"הס ומיהרתי להכין אוכל , "אוי איך שאני רעב! מה את מכינה?" עומר שאל מהכניסה בזמן שזרק את התיק של חדר כושר על הרצפה , "שניצל וסלט,רוצה?! שאלתי "ברור ענה . למרות שהוא הזיעה הוא היה נראה טוב,לעומר יש עיניים אפורות-ירוקות,שיער שחור וגוף שרירי .
סיימנו לאכול,עליתי לחדר להחליף לבגדים נוחים יותר ,אפשר להשתגע מהחום הזה!
לבשתי שורט ממש קצר שהבליט לי את הרגליים השזופות והארוכות שלי וגופייה דקה לא הכי צנוע במיוחד בגלל אזור החזה אבל זה לא לי אכפת כי אני בבית.

התחלתי לעשות עבודה שיש לי להגיש עוד חודש בגלל שהיא מורכבת, ומרוב מחשבה וריכוז רציתי שוקולד,והרבה! ירדתי למטה ופניתי ישר למטבח התחלתי לחפש שוקולד בין המגירות, פתאום הרגשתי סוג של צביטה בבטן "אמאלה" צעקתי בבהלה והסתובבתי מהר, וראיתי את בן בוכה מצחוק,בן זה ה-BFF של עומר, ואז שמתי לב לעומר שעמד לידו וחייך שניהם היו לבושים בשורט ים אז שיערתי שהם בברכה שבחצר האחורית. "מה את מחפשת?" עומר שאל "שוקולד " אמרתי בקצרה והמשכתי לחפש "רוצה להצטרף אלינו?!" בן הציע לי "שום להצטרף, אני לא רוצה שיתחרמנו עליה " עומר אמר עצבני ואני גלגלתי את עיניים והלכתי לחפש שוקולד במקרר "יש סיכוי את מביא לי בירה?" שמעתי קול לא מוכר שואל אותי והבנתי שהוא מתכוון אליי "יש מצאתי" אמרתי בצרחה קטנה "כך" אמרתי בזמן שהיסתובבתי וקפאתי במקום כשראיתי מי זה . הסתכלנו אחד על השני כמה שניות יותר מידי "אני מכיר אותך מאיפשהו,אני רק לא יודע מאיפה" הוא אמר בזמן שלקח ממני את הבירה, זה היה הבחור שפגשתי במועדון 'המושלם' . השיער החום והגלי שלי היה אסוף בקוקו מרושל אז פיזרתי אותו במהירות כדי להסתיר את פניי מעניו. "ככה את מתחיל עם בנות?, עלוב" בן אמר בגיחוך , "לא מתחיל איתה אני אומר לך אני מכיר אותה!" הוא אמר שוב "טוב די תעצרו את החרא הזה אף אחד לא מכיר את אף אחד,ייאלה תעופו חזרה לבחוץ " עומר אמר. "רגע איך קוראים לך?" החתיך שאל "עלאק לא מתחיל איתה " בן מלמל, הרמתי את ראשי והתקדמתי ליציאה מהמטבח "כוסעמקערס אני יודע מאיפה!" נעצרתי במקום והסתובבתי באטיות לכיוונו , הדבר האחרון שאני צריכה זה שאח שלי ידע שברחתי למועדון וכמעט החבר שלו נכנס לי לתחתונים. "נו מאיפה?" בן אמר בחוסר עניין " כשיצאתי למו…"
"נפגשנו בישיבה בבית של דין" קטעתי אותו, "נו ביום הזה שלא רצינו שההורים שלו ידעו" רמזתי לו שאני לא רוצה שהבנים ,עומר ובן, ידעו "כן נכון" הוא אמר בחיוך שהתחיל להבין. "מה עשיתה בבית של דין?" עומר שאל אותו "אהה…אני..כאילו חבר שלי אלך לשם אז הוא לקח גם אותי" אמר בגמגום קל "טוב " עומר אמר בפרצוף מוזר.
" יבשתם אותנו,כמה זמן לוקח להביא בירה ?" איזו בלונדינית צבוע באה עם בגד ים,הגזמתי אולי איזה בד דק שמכסה לה רק את הפטמות גם זה בלחץ . "מי זו?" שאלה והסתכלה עליי כאילו אני ג'וק. "אחותי, ועכשיו אנחנו באים" עומר אמר אחרי שהוציא כמה בקבוקי בירה מהמקרר.

שכבתי על המיטה כשהמחשב נייד על הברכיים שלי ואני אוכלת שוקולדים, "איפה השירותים?!" פתאום שמעתי את הקול של החתיך, וצעקתי מתוך בהלה " אוי תפסיק כבר להבהיל אותי!" אמרתי בעצביים.
"תמשיך ישר ושמאלה "הוספתי ואז במקום ללכת הוא התקדם לכיווני "למה את לא רצית שאני יגיד מאיפה אני מכיר אותך" הוא שאל בזמן שאתיישב על מיטתי. "בוא נחשוב ביחד אתה באמת שאח שלי יגיב טוב לחרא הזה?" שאלתי "אז בא לך להגיד לי למה הלכת משם? אני דווקא התחלתי ליהנות" שאל בחיוך סקסי "זה לא עניינך!"אמרתי בתוקפנות. " אז איפה אמרת השירותים?" הוא שאל שוב " ישר ושמאלה" עניתי ביובש וחזרתי להקליד את העבודה. שמתי לב שהוא עדיין לא הלך אז הרמתי את ראשי מהמחשב ותפסתי אותו בוהה בי יותר נכון בגוף שלי . כשהוא קלט שאני מסתכלת עליו הרמתי גבה הוא חייך וקם לכיוון הדלת " אל תגיד שנפגשנו במועדון!" אמרתי מהר לפני שיצא מהחדר " אני יחשוב על זה" הוא וקרץ "רגע איך קוראים לך?!" "ינאיר" הוא אמר בחיוך מרוצה "ולך?" שאל "תום" אמרתי ,הוא קרץ לי והלך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך