סיפורונת
מקווה ש-♥

חלום- פרק 6- רייצ'ל

סיפורונת 30/11/2011 754 צפיות 4 תגובות
מקווה ש-♥

אמא עדיין לא מבינה שאני צמחונית, היא אומרת שאני יותר מדי רזה ושאני אפסיק לאכול ככה ועכשיו אני נזכרת ביום אחד שרבנו על זה שאני הופכת לצמחונית, זה היה לפני איזה שלושה חודשיים.
"רייצ'ל- תורידי את המגפיים, תורידי מהם את הבוץ או כל דבר אחר שנדבק לך, תורידי את התיק שלך ושבי לאכול" עשיתי כרצונה והתיישבתי לאכול.
בחוץ היה 5 מעלות צלזיוס והיה דיי קר ובבוקר כשהיה שיעור מדעים, היינו צריכים לצאת החוצה ונכנסו לתוך איזה בוץ או שלג, זה לא היה ברור.
אמא שלי הגישה לי צלחת עם נתח בשר עסיסי ונשמע ממנו צלילי התפוצצויות קטנות כאלה, כמו שיש כששמים פופקורן במיקרוגל אבל יותר קטנים ואז נשמעו כמו פיצוצים קטנים כאלה ובצד היא שמה לי סלט ונתנה לי כוס מים.
"אמ… אמא, שכחת שאני צמחונית?" אמא שלי צחקה ואז נתנה לי שניקה במצח ואז אמרה "זאת הפעם הראשונה שאני שומעת על השינוי הזה, לכבוד מה זה?" איזה שקר גמור, אמרתי לה לפני חודש שתהיה מוכנה כי אני מתחילה להפוך לצמחונית ואז היא בדיוק דיברה בטלפון ואמרה "אהה.. כן? אוקיי" וממש הסתכלה עליי ולכן הבנתי שהיא עונה לי והינהנתי ועליתי למעלה.
"זה לא לכבוד משהו אמא, אמרתי לך שאני הופכת לצמחונית כבר לפני חודש" אמא שלי הביטה עליי כאילו לא מבינה על מה אני מדברת "אוקיי… אז לפחות תוכלי קצת בשר, את חייבת" הנדתי בראשי בחיוך "לא תודה" עכשיו אמא שלי נעצה בי מבט "רייצ'ל זה לטובתך, תתחילי לאכול לפני שבאמת תהיי רזה" התחלתי לאכול את הסלט ועשיתי כאילו אני לא שומעת אותה "שמעת אותי גברת צעירה?!" קראה אמא שלי בעוד היא חטפה מהצלחת שלי את הסלט והצביעה לעבר נתח הבשר שנח לו על הצלחת שלי "לא" עשיתי מבט נגעל אבל זה לא עבד על אמא והיא חתכה את הנתח לחצי "אני אוכל חצי ואת חצי, אוקיי?" עשיתי פרצוץ נגעל- מתחנן לא לאכול ואמא הנידה בראשה "זה לא יעזור לך, עכשיו!" חתכתי חתיכה קטנטנה והכנסתי לפיי, בהתחלה עשיתי קול נגעל כזה כי באמת היה לי מגעיל כי לא אכלתי כבר חודש בשר ואחריי זה בלעתי את זה בתיאבון ואמא שלי ראתה את זה וחייכה אליי "רואה זה לא כזה נורא" ואז פרחתי את עיניי לרווחה וניסיתי להסביר לה "ל..לא! אני..אני.. לא אוכלת את זה" אמא יצאה מחדר האוכל ושמעתי אותה אומרת "אל תדאגי, אם תרצי עוד יש במקרר" ואז אני זוכרת שפקתי את הראש חזק בשולחן, ואפילו עדיין נשאר סימן על השולחן.
—–
"רייצ'ל!" שמעתי קול גברי ומוכר "אבא!" קראתי וירדתי למטה במהירות לאבא שלי. אבא שלי הוא בעצם טייס מקצועי ולכן לא רואים אותו הרבה בבית, החלום של אבא שלי הוא להיות שחקן, והוא דיי טוב במשחק אבל חבל שהוא בחר להיות טייס ולעשות במקצוע הזה בגרות במקום שיעשה בגרות במשחק ויגשים את החלום שלו.
לאבא שלי ישר שיער חום חלק כזה שבא לך כל הזמן לגעת ולהרגיש כמה נעים הוא, ויש לו עיניים תכולות ואף בינוניי כזה והיה כיף לדבר איתו על כל נושא אפשרי, הוא פשוט נחמד וזהו, טוב יש ל עוד תכונות כמובן ומזה אתם מבינים שאני חולה על אבא שלי, אפילו לא אכפת לו שאני אהיה צמחונית! ואתם יודעים מה הכי כיף לעשות עם אבא שלי?! שבכל קיץ כשהנוא טס לאיזה מקום, הוא קונה לנו שני כרטיסים מוזלים ואנחנו טסים איתו לכל מיני מקומות.
"לאן הפעם נסעת אלכס?" אבא שלי הפנה את מבטו לאמא שלי ששאלה אותו את השאלה הזו ואז הוא חיבק אותה כמו שהיא אוהבת ואמר "לתאילנד" ואמא שלי חייכה חיוך מגרה "נו?… ואיך שם?" אבא שלי פשוט חייך אלייה בחזרה והתקרב לדלת חדר האוכל "נהדר" אמר ונכנס לחדר האוכל ואמא שלי נכנסה אחריו ואז שמעתי אותה אומרת "הבת שלך לא רוצה לאכול כלום! היא רק צמחונית" ואז אבא שלי ענה לאמא שלי "זה גיל התבגרות אנה, היא בטח תצא מזה עוד מעט" ואז אמא שלי נחרה בבוז "עוד מעט?! היא כבר יותר משלושה חודשיים ככה!" ואז פשוט עליתי למעלה, לא רציתי לשמוע יותר, זה הספיק לי.


תגובות (4)

מה רק אמרתי!? תאכלי ספוג רקוב מילקי.!

01/12/2011 11:44

אינמילים:))))

01/12/2011 11:44

מילקי הכל מאהבה! כן?! לא לעשות רגשי! 3>

01/12/2011 11:45

לא התכוונתי להגיב פה! מעאעאעאעא!

01/12/2011 11:58
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך