Nataliyad
כותבת אהבה חולה עליך ואני מזה מצטערת שאני לא יכולה להמשיך בשבילך , אני אנסה במיוחד בשבילך כן להמשיך בסופי שבוע . xoxo/

חלום שהוביל למציאות פרק 40 , הייתם מאמינים ..40 ..

Nataliyad 05/07/2015 829 צפיות 4 תגובות
כותבת אהבה חולה עליך ואני מזה מצטערת שאני לא יכולה להמשיך בשבילך , אני אנסה במיוחד בשבילך כן להמשיך בסופי שבוע . xoxo/

אז ככה ריציתי לעשות לכם פרק יותר ארוך , אבל לא היה לי זמן . לצערי אני צריכה לבסר לכם עדיין שלא יהיה לכם פרק לעוד הרבה זמן , אתם יודעים מה זה לא להיות על המחשב למשך חודש?!
חולה עליכם ואני מזה מצטערת , אם אני אצליח בסופי שבוע להעיף את אמא שלי מהמחשב אני אכתוב לכם עוד פרק.

אחרי עשר דקות מאז שאמא סיימה לדבר עם יישי שני רופאים נכנסו הוא הציג את עצמו ונגש לבדיקות ," טוב דופק, אני כן שומע " הוא אמר בעודו מכוון את המכשיר ," אבל לפי מה שרואים באולטרסאונד הוא לא זז" המשיך .
" אהה, דוקטור" אמא שלי התפרצה , " גם לי כשהייתי בהריון איתה ועם אחיה לשניהם יה דופק איתי והם בקושי זזו בחודשים האלה , רק בחודשים היותר מאוחרים הם זזו" הרופא הסתכל עליה וחשב .
בחוץ נשמעו קולות ויכוח , איזה אחות צועקת על מישהו , " תני לי להיכנס" שמעתי קול מוכר קורה ," אמא זה יישי תכניסי אותו" בקשתי ממנה , היא התרוממה וניגשה לדלת , היא פתחה אותה מלמלה כמה דברים לאחות שהייתה ליד הדלת ושניהם נכנסו , יישי הסתכל עלי מהצד מבט מרחם ואוהב מרוח על הפנים שלו אני שונאת את המבט המרחם אבל עכשיו אני זקוקה לרחמים שלו שיעטפו אותי , אני זקוקה לאהבה שלו .
אני מפחדת.
הוא שלח לי מבט מעודד, אמא והרופא דברו עוד קצת ,בסופו של דבר הרופא הסתובב אלי הקלה נסוכה על פניו .
" טוב לפי מה שאמא שלך אומרת , אין מקום לדאגה , אבל אני כן רוצה שתבואי לבדיקות כול שבוע , כדי שנשמע את הדופק שלו , וכשיש לך הזדמנות לאכול מתוק , תאכלי כדי שתרגישי אותו , שימי לב לתזוזות שלו ואם הוא לא זז במשך מלא זמן אז בואי אלי, בלי לקבוע תור אני אטפל בך כשיהיה לי זמן " הוא סיים .
" אוקי , תודה.." מלמלתי עדיין לחוצה , הוא הסתכל עלי לעוד כמה שניות " את יכולה להירגע יש לו דופק אומנם חלש אבל הוא יציב והוא כן זז אבל תנועות קטנות , זה בסדר הוא בסדר גמור , רק צריך להיות עם זה במעקב " הרגיע אותי . " אוקי " נשמתי עמוק וניסיתי להירגע , הייתי ממש קרובה לאבד את מה שהחזיק אותי מלהתפורר , עם כמה שבהתחלה לא רציתי את הילד הזה עכשיו אני לא יכולה לחשוב על זה שלא יהיה לי אותו , הוא עזר לי להתגבר על הכול , הוא עזר לי לאסוף את עצמי ולהחליט שאני חייבת להתקדם הלאה , אם לא בשבילי אז בשבילו .
התיישבתי על המיטה עוד מסדרת את המחשבות שלי , מנסה להירגע עד הסוף . יישי הגיע אלי ועטף אותי אל בין זרועותיו הנחתי את ראשי בשקע צווארו נושמת את הריח שלו , אחרי שנרגעתי הוא הוריד אותי מהמיטה והוביל אותי ליציאה , אמא הלכה לטפל בעוד כמה דברים שנשאר לה וביקשה מיישי שייקח אותי הביתה לנוח , היא נתנה לי נשיקה חיבוק והלכה .
" לאיפה את רוצה ללכת ? אליך או אלי ?" יישי שאל כשהתחיל בנסיעה , הסתתי את מבטי מהדרך והבטתי בו , " לא יודעת " אמרתי בקנות , רציתי את המיטה שלי אבל המיטה של יישי יותר נוחה ולא באה לי לשמוע את הסרטים של יוני עכשיו. הוא המתין לתשובה ממני ," נראה לי שנלך אליך" הצעתי , " אוקי " הוא אמר הסתכל עלי לשנייה וחזר להסתכל על הדרך .
" נעשה לך סופלה ," הוא אמר עם חיוך מתוח על הפנים , חייכתי , לא יכולתי שלא , החיוך שלו מדבק.. טוב אני אראה סרט ואז יואכל סופלה בטור ארוחת ערב ." גיחכתי .
" את יכולה לשבת על השיש ולצפות בי ." הוא הציעה החיוך התפשט על פני הוא מכיר אותי כול כך טוב , " זה בדיוק מה שאני אעשה ! וקבעתי ויצאתי מהרכב כשיישי כיבה את המנוע , נכנסנו שנינו לתוך הבית ויישי התחיל במלאכה .
התיישבתי על השיש מסתכלת על יישי מתרוצץ במטבח , יש לציין שהוא סיים להכין את הכול ממש מהר, תוך עשרים דקות כבר היה חצי מוכן בתנור , כשסגר את התנור הוא התקדם אלי הזיז את השיער שלי המטולטל שלי אל מאחורי אוזני והביט לי בעיניים , שמתי את ידיי על כתפיו והוא הניח את שלו על מותניי נשבתי בתוך עיניו , לא יכולתי להזיז את הראש סנטימטר ממנו, העיניים שלו הסתכלו לתוך העיניים שלי , " על מה את חושבת ?" שאל אותי ברוך , " על העיניים שלך " אמרתי מיד כמו שאופייני למי שמהופנט , הוא חייך , " ועל מה אתה חושב ?" שאלתי אותו גם .
" זה לא ברור? עליך " אמר בנימה מתלוצצת .וחיוך צדדי הופיע לו על הפנים , " מתי עישנת בפעם האחרונה?" שאלתי ברגע שנזכרתי בהסכם שלנו .
"מה הקשר עכשיו ?" שאל מבולבל , " אנחנו בקטע כול כך רומנטי עכשיו ואת משנה את הנושא לסיגריות ?!" שאל בתדהמה .
" מה אתה רוצה נזכרתי בזה ולא הצלחתי לבלום את הפה שלי " אמרתי והשפלתי מבט , היי הצלחתי להשפיל מבט התנתקתי מההפנוט , חשבתי לעצמי בשמחה , יישי צחק , החזיק את הסנטר שלי והרים את מבטי שאני אחזור להסתכל לו בעיניים .
שוב העיניים שלו הפנטו אותי , חיוך ממזרי התפשט על פניו , הוא יודע שהוא מהפנט אותי והוא אוהב לעשות את זה כול פעם מחדש, התנור צפצף ויישי הסית את מבטו מהעיניים שלי , " אתה אוהב לעשות לי את זה .." התלוננתי , הוא הסתכל עלי מחייך והניח על הרצפה את התבנית , הוא התקדם אלי והרים אותי , הוא הניח אותי על הספה וכסה אותי בסמיכה שהייתה על הספה , " אני מביא לך סופלה לאכול ואז הולכים לשון ", קבע לי ואני הנהנתי כמו ילדה טובה .
השעה כבר הייתה מאוחרת , טוב יחסית מאוחרת , כולה היה שבע אבל זה נראה כאילו עשר בלילה עכשיו , יישי חזר מהמטבח עם שני צלחות סופלה עם גלידה , הוא התיישב לידי וגנב לי חצי מהסמיכה , הדלקנו טלוויזיה ואכלנו בשקט .
רעם חזק עורר אותנו מהבהייה בטלוויזיה , מרוב בהלה הצלחת כמעט התהפכה לי ויישי לא הפסיק לצחוק עלי בגלל זה.
גשם חזק טפטף ושמענו את סופי מיללת .
" אולי תכניס אותה ?" הצעתי . הוא הסתכל עלי , חשב קצת וקפץ מהספה הוא הכניס אותה לבית ונגב אותה שלו תרטיב אותנו .
סופי ישר קפצה על הספה לידי והניחה את הראש על הרגלים שלי , כשסיימתי להתענג על האוכל אספתי את הצלחות של שנינו ושתפתי אותם .
" איך היה ?" יישי שאל כשחזרתי להתכרבל מתחת לסמיכה החמה . " אממ… נחמד .." התגריתי בו .
הוא הסתכל עלי בשוק מהשקר שספרתי לו עכשיו , " שקרנית " הוא הכריז והתרומם לדגדג אותי , " די.. די .. יישי זה מסוכן " צעקתי לו אבל הוא המשיך בשלו , " אם לא תגידי לי את האמת אני לא אפסיק" אמר .
" אוקי, אוקי , זה היה מאוד טעים ,מרוצה ?!" אמרתי צוחקת .
" כן " הוא הכריז והתיישב בחזרה , נשענתי בחזרה לאחור ונשמתי אוויר לראותי , מזמן לא צחקתי ככה , רגל ליטפה את בטני מצד ימין לצד סמאל , " הוא זז" הכרזתי מאושרת , הסתכלתי על הבטן בליטה קטנה טיילה לה על בטני , יישי הסתכל וחייך , " אז הכול בסדר איתו ." אמר מאושר בדיוק כמוני .
" רוצה להרגיש ?" שאלתי מלאה באושר , זה היה כול כך נעים , הוא הנהן והושיט את היד לקחתי את ידו והנחתי אותה על האזור של הבליטה , יישי חייך כשהרגיש אותו זז, ישבנו ככה עוד כמה דקות נהנים לראות שהוא כן זז.
לבסוף החלטתי ללכת לישון צחצחתי שיניים ועליתי למיטה יישי באה אחרי הנחתי את ראשי על חזה שלו והבטן שלי הייתה צמודה ליישי גם .
הוא לא הפסיק לזוז שם בפנים , " אני מרגיש אותו זז" יישי אר צוחק .
" כנראה שהיה לו טעים הסופלה שלך " אמרתי והסתכלתי עליו , הוא נתן לי נשיקה קטנה וחייך , הזעפתי פנים , והוא התחיל לצחוק, אבל נתן לי נשיקה אמתית , " כנראה שאני צריך לעשות לך יותר מהסופלה שלי " יישי אמר .
" אני לא יכולה להתווכח איתך " אמרתי עצמתי עיניים , יישי העביר את קצוות אצבעותיו לאורך הזרוע שלי ונרדמתי .


תגובות (4)

מושלם! תמשיכייייי

05/07/2015 14:23

הייקוראת חדשה ברוכה הבאה..

05/07/2015 14:30

אהובתי מהממת שלי חיימשלי חיכיתי כל כך הרבה לפרק!!!!!!!
הפרק מהמם אני חולה על הזוג המהממממם הזה!!!
ישי כול כך חמוד !!!
הוא דואג לה כל כך!!!!
פליז תמשיכי!!!

05/07/2015 14:35

מאמי שלי …חולה עליך..

05/07/2015 15:16
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך