Nataliyad
סורי שזה פרק קצר. לא הספקתי.. שיהיה לכולם שבת שלום , מקווה שתהנו מהפרק . xoxo . כותבת אהבה אל תאכלי אותי פליז.. חולה עליך :*

חלום שהוביל למציאות פרק 48 .

Nataliyad 13/08/2015 752 צפיות 2 תגובות
סורי שזה פרק קצר. לא הספקתי.. שיהיה לכולם שבת שלום , מקווה שתהנו מהפרק . xoxo . כותבת אהבה אל תאכלי אותי פליז.. חולה עליך :*

השעון מעורר של יישי התחיל לצלצל , וכרגיל יישי המשיך לישון , "יישי " אמרתי ישנונית , ותקעתי לו מרפק בצלעות .
הוא מלמל משהוא , הוריד את היד מהבטן שלי והתמתח אחורה לכבות את השעון , קור התפשט במקום שיישי הזיז את היד , הידקתי את השמיכה אלי ,המיטה זזה כנגד המשקל של יישי הוא התרומם וניגש למקלחת. עצמתי עיניים מייחלת לישון עוד קצת .
משום מקום נזרקו עלי בגדים " קומי להתלבש את לא רוצה לאחר " יישי אמר "צריך להראות לאחותך את הבית ספר ואמא שלך עם הלחץ שלה בטח כבר משגעת את רועי ואשרת " הוסיף
התיישבתי במיטה עדין חצי ישנה, התארגנתי מהר והלכנו הביתה לראות מי הולך עם מי ולאן , אמא אמרה שהיא תיקח את אשרת איתה עכשיו ותרשום אותה לבית ספר ובחזור היא תחזור אתנו .
לקחנו את הדברים שלנו ונסענו ." איך את הולכת להסביר את זה לנוי וכולם?" יישי שאל והעביר להילוך אחורי.
" אין לי מוסג יש לך רעיונות ?" שאלתי ותוכנית זדונית כבר התחילה להרכם לי בראש," אני בעד לתת לה להבין לבד .. אל תספרי לה ונראה איך היא תגיב כשהיא תראה את אשרת ". חיוך סקרן התפשט לו על הפנים.
"את יודעת את התגובה של מי אני הכי רוצה לראות ?" הוא הפנה את מבטו אלי לשנייה מצחקק.

" הוא לא יבדיל !" אמרתי בביטחון , הוא הסתכל עלי בספק ," אני אומרת לך עומר יסתכל עלי ולא יבדיל אם אני עם בתן או לא , כמה פעמים אני עשיתי שינוי תדמית רציני והוא לא אמר כלום , הוא לא הבדיל בכלל" הסברתי .
" טוב נראה מה הוא יעשה ." הוא החנה את הרכב בחנייה ואמא חנתה מיד אחרינו ,נגשנו ביחד למנהלת אני ואמא נכנסנו ראשונות יישי חיכה לנו בחוץ , כשאשרת נכנסה המנהלת הסתכלה עלינו מבולבלת ומופתעת , החנקתי צחקוק והתיישבתי . אמא טיפלה בכול התפסים , המנהלת אמרה שהיא יכולה היום להסתובב האזור להכיר את הבית ספר והיא יכולה להתחיל ללמוד ממחר. יצאנו מהחדר אני ואשרת ,אמא רצתה לדבר עם המנהלת עוד קצת .
הראיתי לה את הדשה האחורי שאני אוהבת ללכת לשם , את הקפיטריה כול הכיתות ספריה והכי חשוב, איפה אנחנו יושבים כולם לאכול , ראיתי את עומר מרחוק , אני ויישי פנינו ישר לאשרת , " תקשיבי , זה חבר ילדות שלי ואני מתה לראות את התגובה שלו כשהוא יראה אותך, יישי אומר שהוא יזהה שזה לא אני ואני אומרת שהוא לא , כי הוא לא " הוספתי והסתכלתי על יישי , הוא הרים ידיים כאות כניעה . " אז את יכולה לזרום איתו , כדי שנראה אם הוא מזהה או לא ." שלבתי את ידי מתחננת שהיא תסכים .
" טוב " היא אמרה מחייכת " תודה " זרקתי לה ומשכתי את יישי והלכנו להתחבא.
עומר ראה אותה וחיוך גדולה התפרס על הפנים שלו , הוא התקדם אליה נתן לה נשיקה על הלחי והתקדם איתה לכוון הכיתה. הסתכלתי על יישי " אמרתי לך ?!" אמרתי מרוצה . הוא הסתכל על עומר פעור פה " צחקתי והתקדמתי אליהם .
" עומר " צעקתי , הוא נעצר הסתובב אלי וכשראה אותי לבש הבעה מבולבלת , יישי מאחורי צחק ואני הצטרפתי לא יכולה להתאפק. עומר התקדם אלינו ואשרת מאחוריו צוחקת גם, " איך לעזאזל לא ראית הבדל ?" שאלתי והצבעתי על הבטן הגדולה שלי. הוא היה פעור פה , " מה הולך פה , מי זאת , למה היא פה ומאיפה היא צצה ." הוא שאל המום .
" עזוב סיפור ארוך מידי כדי לספר אותו מיליון פעם" אמרתי " אבל זאת אחותי התאומה האבודה " הוספתי .
" אני לא מאמין עליך , יש לך אחות תאומה ואת לא אמרת לי כלום ?"הוא שאל המום , " אני מכיר אותך כמעט כול החיים שלך " הוסיף קצת פגוע .
" אני לא ידעתי על זה עד שבת גם ,היא פתאום הופיע משום מקום " הסברתי .
הסתובבתי לשנייה וראיתי את נוי ומתן , עומר גם ראה אותם , הוא משך אותנו לצד והתחיל לרקום מזימה מיוחדת.


תגובות (2)

וואי אני התפוצצתי מצחוק מהקטע שעומר לא זיהה את אוראל חחחח זה היה מצחיק
הפרק מהמם חולה עלייך גם ומתה עלייך חחח
את חייבת להמשיך כמה שיותר מהר!!!!
אוהבת המון ומלא

13/08/2015 13:59

אוראל ?! זה אושרת .. את כנראה קוראת יותר מידי סיפורים .חחח

13/08/2015 18:22
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך