Nataliyad
טוב תהנו כנראה יהיה לכם עוד פרק היום בערב. xoxo.

חלום שהוביל למציאות פרק 49

Nataliyad 17/08/2015 748 צפיות 4 תגובות
טוב תהנו כנראה יהיה לכם עוד פרק היום בערב. xoxo.

נוי ומתן התהלכו להם מחזיקים ידיים עומר העמיד אותי מאחורי איזה עץ וישב במקום הקבוע שלנו על הדשה עם אשרת הוא הכריח אותה להישען על יישי נוי ומתן התקדמו אליהם מחויכים, מתן הנהן לכולם לשלום ונעצר כשראה את אשרת החיוך של נוי נמחק ברגע שהיא ראתה אותה , היא הצביע עליה באצבע מאשימה ולבשה את הפרצוף המפחיד שלה ," מי את ומה עשית עם אריאל " היא צעקה , עומר נבהל לרגע , ונוי התקדמה לאשרת בצעדי ענק ואשרת ברחה ממנה , " מי את ?, מה הולך פה ?" היא רדפה אחריה עד שעומר הואיל בטובו לצאת מהשוק שלו ולעצור אותה בין פרצי הצחוק שלו .
יישי התרומם להסביר לנוי י זאת ואני יצאתי מהמחבוא , אני עדיין בשוק שבכלל הצלחתי להחביא בטן הריון של תחילת חודש שביעי ., יישי הצביע עלי והראה לנוי איפה אני היא רצה אלי וחבקה אותי כאילו לא ראתה אותי שנה .
" היי, מה יש לך ?" שאלתי אותה מודאגת , הי לא מתנהגת ככה בדרך כלל .
" סתם , חלמתי חלום הזוי עליך ועל זה שחטפו אותך שוב ונבהלתי כשלא ראיתי אותך " היא אמרה ומשכה באפה .
" ממתי את חולמת עלי?!" שאלתי מתלוצצת .
" מהיום " היא אמרה ודחפה קלות את כתפי ." טוב אפשר להבין מה היא עושה פה ?" היא שאלה והצביע על אשרת .
" טוב אז ככה.." הסברתי להם את כול מה שקרה בשבת , כולם היו בשקט, אף אחד לא דבר.
" צריך לעקל את זה " נוי הפרה את השתיקה ומיד אחריה הצלצול , התרוממנו כדי להיכנס לכיתה " אני מצטערת , בטח הבהלתי אותך " נוי התנצלה בפני אשרת .
" אה, לא משנה " ביטלה בהניף יד." אני שמחה שיש לאחותי חברה כול כך מיוחדת " הוסיפה" אני הולכת לספריה " היא פנתה אלי ועלתה במדרגות לקומה השנייה .
בשנייה שהשיעור הסתיים הטלפון שלי צלצל , היה רשום על הצג 'אמושי שלי'
" הכול בסדר היא מסתדרת מצוין אנחנו יושבים בייחד לאכול " פתחתי את הסיחה .
" מה ..לא.. אני צריכה שתעקבי את אשרת , את כולם בחוץ האמת אני עושה לה מסיבה לכבוד חזרתה הביתה ואני מביאה את כול המשפחה .. יהיה ממש כיף אבל אני צריכה עוד זמן". היא אמרה בנשימה אחת .
" אוקי תנשמי , אני הולכת עם יישי לאולטרסאונד ובדיקות דם אז אני אקח גם אותה אבל לגבי רוע אני לא יודעת מה לעשות איתו .." התנצלתי .
" זה בסדר הוא עוזר לי פה .." היא ארה לחוצה כמו שהיא תמיד כשיש לה משהוא לעשות .
" טוב בסדר אז נתראה בערב ?" שאלתי .
, כן בשש " היא אמרה מהר ונתקה, מה ,מה אני אעשה עד שש ? שאלתי את עצמי .
"מה עם שש ?" אשרת הופיע מאחורי והבהילה אותי " אל תופיעי מאחורי אף פעם ": הדגשתי, " ואמא הביאה משהוא שידביר לנו את הבית והיא לא רוצה שנהייה בבית עד שש" שקרתי , היא הנהנה בולעת חלק את השקר שלי .
" בארבע יש לי אולטרסאונד אני ויישי הולכים בייחד רוצה לבוא איתי ? " שאלתי אותה מקווה שהיא לא תהרוס לי ותסרב .
" את רוצה שאני יהיה שם ?" היא שאלה מופתעת .
" כן , למה את מופתעת ." שאלתי בתמימות , היא שתקה לא יודעת איך להסביר את עצמה , " עזבי לא משנה " אמרתי ולקחתי את היד שלה מתקדמת לחדר האוכל לקחת משהוא לאכול וללכת לשבת עם כולם .

יישי לקח אותנו לאולטרסאונד אבל הפעם נכנסתי רק עם אשרת , האחות הקבוע שלי הייתה שם , היא חייכה אלי חיוך גדול , היא הייתה מאושרת ולא רק בגלל שאני הגעתי .
" מה זה האושר הזה שיש לך בעיניים ?" שאלתי אות נדבקת מהחיוך שלה.
" אני מאמצת ילד " היא קראה באושר .
" יא . איזה יופי , הצטרפתי לאושר שלה ואשרת רק עמדה בצד מחכה שיבחינו בה .
" זאת אחותי התאומה " הסברתי לה את הכול תוך כדי שהיא עושה את הבדיקה ,היא הייתה בשוק כמובן אבל בלעה את זה יפה ." חיים שלכם ממש מסובכים " היא אמרה ופניה נבולות קצת .
" זה בסדר אל תצטערי אנחנו נעבור את זה בייחד עכשיו " אשרת אמרה לה והובילה אותי החוצה ליישי .


תגובות (4)

אההה ותודה ענקית לכותבת האהבה שעזרה לי היום ודרבנה אותי לכתוב לכם כי אם לא היא לא היה לכם פרק ..
אז תודות לכותבת האהבה בבקשה ..

17/08/2015 12:59

מושלמת שלי חיימשלי מהממת שלי !!!חחח פרק מהמם!!!
מעניין מה יהיה במסיבה!!!
איזה חמודה נוי!!! איזה דואגת היא!!!
כל הכבוד לאחות שהחליטה לאמץ את הילד!!
כת חייבת להמשיך כמה שיותר מהר!!!

17/08/2015 13:24

    חיימשלי עזרתי לך בכיף אני פה בשבילך תמיד!!!

    17/08/2015 13:25

יואוווו סיפור אדיר אני כבר מחכה לערב.. :)

17/08/2015 15:17
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך