Nataliyad
טוב אנשים , אל תהרגו אותי אבל מחר אני לא יכולה לפרסם עוד פרק למרות שהוא מוכן לי בראש כבר.. אני הולכת ליום כיף ... ויהיה לי בהחלט כיף !! xoxo. נ'ב : לא נוראה שזה קצר נכון ?!..

חלום שהוביל למציאות פרק 54

Nataliyad 23/08/2015 756 צפיות תגובה אחת
טוב אנשים , אל תהרגו אותי אבל מחר אני לא יכולה לפרסם עוד פרק למרות שהוא מוכן לי בראש כבר.. אני הולכת ליום כיף ... ויהיה לי בהחלט כיף !! xoxo. נ'ב : לא נוראה שזה קצר נכון ?!..

אמא של יישי חזרה והיא התיישבה על הכיסא מושיטה לי את השוקו , פתחתי את המכסה כדי לראות מה יש בפנים והופתעתי לגלות שיש בפנים שוקו מהביל .
" איך ידעת ?" שאלתי בפליאה .
" ציפור קטנה ופצוע לחשה לי שאת אוהבת שוקו " היא אמרה , הסתכלתי על יישי לא מבינה , " מתי בדיוק הספקתה לספר לה?" שאלתי מופתעת .
" יש מצב שכשדיברתי איתה עליך אמרתי לה משהוא על זה , אבל אני בשוק שהיא זוכרת אני מקשקש לה מלא דברים כשאני מדבר איתה" הודה .
" טוב שיהיה , לי זה טוב " משכתי בכתפי וכרבתי את רגלי אל גופי עד כמה שאפשר.
" שלום לכולם " רועי ואשרת נכנסו מחויכים .
" וואו מה זה החיוכים האיילה ?" יישי שאל את רועי שהחיוך שלו היה מרוח על כול הפרצוף .
" הוא נעמד מולנו ואשרת לידו .
" זוכר שהצלתי לך את התחת אתמול ?" שאל בהרמת גבות.
" כן בטח איך אפשר לשכוח ?!" יישי אמר בצחוק .
" אז המפקד של המשטרה התלהב מהמקצועיות שלי, והציע לי ללמוד על חשבונם, מכיוון שאין לי גרוש על התחת , להיות חוקר במשטרה " אמר מאושר.
" וזה מה שאתה רוצה להיות ?" שאלתי בפליאה .
" כן זה מה שאני רוצה להיות אני רוצה להיות חוקר ולפענח מקרי פשע " ויש לי את הלוק והידע כדי להבין פושעים ככה שזה לא צריך להיות כול כך קשה" אמר.
" רק אל תיפול מהעץ" יישי עקץ אותו , לרועי ירד כול הרוח מהמפרשים " אם לא הייתי עכשיו שוכב על מיטת בית חולים פצוע , ולא הייתי קורע את התחת שלי כדי להציל אותך אתמול , הייתי הורג אותך על הביעוס תחת הזה" הצהיר .
אני ואשרת פרצנו בצחוק משחרר ,שתיתי עוד לגימה מהשוקו והוצאתי את הקרואסון מהשקית שלו והתחלתי לאכול .יישי גנב לי ביס .
" הייי, אסור לך " אמרתי מרחיקה ממנו את הקרואסון .
"לא אכפת לי , " הוא אמר בפה מלא .
כולם צחקו והיה אווירה משחרת בחדר , סוף סוף יכולתי לצחוק באמת לא להעמיד פנים שהכול בסדר , הרגשתי צורך עז לחבק את יישי אז הנחתי את השקית בצד ממש ליד השוקו והסתובבתי אל יישי , דמעות קטנות עמדו בעיניי " מה יש?" יישי שאל .
" הורמונים " הסברתי ודרשתי חיבוק , " אוי כמה שהתגעגעתי לפינוקי הזה שלך " הוא אמר עוטף אותי בין זרועותיו החסונות .
" טוב אני חושב שצריך ללכת " רועי אמר לאשרת " את בסוף תאחרי גם לשיעור השלישי שלך" הוסיף.
" אוף, למה אתה חייב לבאס?" היא שאלה ,נשקה לי ללחי ויצאה, ומיד אחריה רועי.
" טוב אני אראה מתי אפשר לשחרר אותך מפה " אמא של יישי אמרה , יישי הנהן לה והמשיך ללטף לי את הראש כאילו הייתי ילדה קטנה.
" אוף אני שונאת הורמונים " אמרתי לבסוף, מצחקקת .
" כן אולי כדאי שתסיימי עם ההורמונים האיילה מהר" יישי הציעה.
" כאילו שזה באחריותי " אמרתי , ומיד אחרי זה הייתה שתיקה מביכה .
" תגידי לא היית רוצה לסיים עם זה כבר?" הוא שאל , פניו העידו על כך שהוא רציני".
" אני לא יודעת , אני מפחדת " מלמלתי אחרי מחשבה קצרה .
" והיית רוצה שאני יהיה שם ?" שאל .
" לא יודעת , אני לא רוצה שתראה אותי ככה, אני רוצה שתהיה איתי כול הזמן אחרי הלידה" אמרתי .
" אוקי מקובל עלי " אמר ," ממילה אני לא חושב שהייתי מסתדר להיות בפנים איתך " הוסיף לבסוף .
" אל תדאג יש לנו עוד חודשיים וקצת לחשוב על זה לעומק , מלמלתי וקפצתי מהמיטה .
" הלכתי לשירותים" הודעתי , " טוב " הוא אמר .
שמחתי שעכשיו הכול מסתדר , אני יכולה להירגע , יש לי חודשיים של שקט ואז יהיה לי טיטולים להחליף , וכול הבלגן שיש אחרי לידה .
נשמתי עמוק מרוצה מהרגע ומהשקט שבאה איתו .
עד שהרגשתי את ההתכווצות שלא השאירה מקום לספק " פאק.." צעקתי והתקפלתי נשענת על הקיר .
" מה קרה " יישי שאל בדיוק כשירדו לי המים .
כמה אירוני, חשבתי לעצמי לפני שנייה אמרתי שיש לי עוד חודשיים .
" ירדו לי מים " מלמלתי בלחץ, מפחדת ממה שעומד לבוא .


תגובות (1)

חחחח קודם כל!
חיימשלי תהני ביום כיף שלך!!!
דבר שני פירסמה היום שניי פרקים אז לא זה לא כל כך נורא שהפרק השני קצר דבר שלישי (חחחח כמה דברים יש לי להגיד לך!…) את כתבת את הפרק מדהים!!! מהמם!!! נדיר!!!! מושלם!!!!
איזה חמוד מצד אמר של ישי לזכור מה אריאל אוהבת !!!

איך היא יולדת בחודש השביעי ???!
התינוק יהיה פג!!!!
אבל אני בטוחה שאת תסתדרי כבר!!!
אז אהובתי חיימשלי מהממת שלי נדירה שלי חחח את חייבת להמשיך מחרתיים (ואם יתאפשר לך מחר אז אני יהיה יותר ממאושרת!!!)
אוהבת המון ומלא!!!

23/08/2015 19:56
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך