מי שמחפש אהבה כמו בסרטים, אל לא לשכוח-שאהבה כזאת יש רק באגדות.... כי האהבה היא כואבת, האהבה מאכזבת האהבה תולשת לך את הנשמה ומשאירה אותך ללא נשימה! שבוע מבורך

חלק מחיי ❤️ 3

17/01/2016 784 צפיות אין תגובות
מי שמחפש אהבה כמו בסרטים, אל לא לשכוח-שאהבה כזאת יש רק באגדות.... כי האהבה היא כואבת, האהבה מאכזבת האהבה תולשת לך את הנשמה ומשאירה אותך ללא נשימה! שבוע מבורך

-פריקה-
בסביבות חודש אתה נמצא איתה,
בסביבות כחודש אתה מנסה להיות לא מי שאתה.
אתה נלחם בעצמך-ומנסה להיות מישהו אחר, מי שאתה לא באמת.
אני חייבת לשאול בכדי להבין
האם אתה שלם במקום הזה?!
עוד כמה זמן אתה חושב שתוכל להתמיד ׳במשחק׳ הזה?!
האם אתה שמת לב שהפכת להיות תוקפן כלפי אותם אנשים ששם לצידך?!
האם אתה מרגיש לפעמים שייתכן ואתה פוגע בהם כדי לנסות לרצות את עצמך?!
האם שמת לב שהפכת בתקופה קצרצרה לחסר סבלנות?!
להיות עם ׳פתיל קצר׳?
יש מצבים שלאחרונה-אני מרגישה שקצת הלכת לאיבוד…..
שאתה ׳מקריב׳ דברים-שלא בטוח כשתבין שאיבדת אותם יהיה לך קל או שתוכל להשלים עם זה….
ואם אעביר את זה בנימה אישית, כלפי- כן.
לאחרונה, אני מרגישה קצת כמו ׳שק איגרוף׳…..
אני למשל יכולה לשאול אותך-באמת לא הבנת?!
ואתה מתקשר אליי, עצבני, צועק ומאד לא רגוע או קשוב ואומר לי : ״ מה נראה לך, אני משקר?!?!?!
אם אמרתי לך לא הבנתי אז לא הבנתי. הבנת אותי? הייתי ברור?!״
תגיד-אתה באמת חושב שאני לא מאמינה לך או שאני חושבת שאתה משקר לי? האם זה נראה לך שאני מעוניינת לעצבן אותך? לפגוע בך? להכעיס אותך? או למרר לך את ׳חיי הדבש׳ שאתה מנסה ליצור?
ממש לא!
אהיה כנה-
כן.
זה פוגע מאד, זה משפיל מאד ומאד לא מכבד….
יש רגעים-שאני חושבת לעצמי שאולי כדאי ואפילו רצוי, שאחזור להיות מאחורי הקלעים…
שאחזור להיות שקטה, רואה ואינה נראת, איתמר- אתה חשוב לי, ואולי לכן קשה לי לראות אותך במצבים האילה!
אתה לא אתה!!!!!!
אני לא מכירה אותך לא מהיום ולא מאתמול, מספיק הרבה זמן כדי לאמר לך שהמקום שאתה נמצא בו לא עושה לך בכלל טוב, הוא עולה לך ביוקר!
אני לא אגיד לך כלום, כי אילו הם חייך…
רק תזכור:
אל תרחיק על ידי פגיעה (ולפעמים זה מחוסר שימת לב) אנשים שאכפת להם ממך….
כי לא בטוח- שכאשר תשים לב הם יהיו מוכנים לתת לך את האופציה לפגוע בהם שוב!
אם זה מה שבחרת לעצמך, לך ותהיה מאושר…
אבל תנסה להבין את החזרה שלי אל מאחורי הקלעים….
אשאר שם-אביט בך מרחוק, אשמור עליך מעצמך מהצד, אבל תבין-שקשה לי להיות במקום הזה של כעס כלפי שהוא לא תמיד מוצדק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך