חמישה כוכבים – פרק 1

time machine123 30/01/2018 614 צפיות אין תגובות

אביה הסתכלה דרך החלון הפתוח בנוף היפהפה , והיא חשבה על אמה שנפטרה כשהייתה רק בת שש. אמה , דניאלה ניסתה להציל אותה מטביעה והיא טבעה בעצמה לבסוף.
היא לא הבינה איך אפשר להשאיר חיים שלמים מאחור ולנסוע לכפר שם היא תתחיל מחדש.
היא כולה רעדה מהתרגשות , ולא ידעה אם היא בכלל תוכל למצוא חברים חדשים והאם החברות הישנות שלה הבינו למה היא עזבה . אביה ידעה שסבא לא יכול להתנהל עם המלון " חמישה כוכבים" לבדו. אחרי הכול , הכול נשאר במשפחה.
" מה , אביה? את מתחרטת? את יודעת אני יכול לעשות אחורה פנה ואנחנו נחזור לשם באמת. אני לא רוצה לגרור אותך נגד רצונך למקום שאת לא רוצה להיות בו. " קרא פיני ונעץ בה עיניים שואלות.
" לא , אבא . אני בכלל לא מתחרטת לרגע. הבאת איתך את החפצים של אימא?" שאלה אביה בפליאה והתבוננה בו ממושכות.
" כן , הבאתי את החפצים של אימא איתי , לא שכחתי שום דבר. הכול מצוי בתא המטען." אמר פיני בהרהור.
באמצע הדרך , משהו השתבש במכונית. היא פתאום נעצרה.
אביה הבינה שהיה פנצ'ר באחד הגלגלים. אביה קמה ממקומה ויצאה לבדוק מה קרה לגלגל.
בדיוק חנה מולה קטנוע , עצר בחור כבן שמונה עשרה . הוא הבחין בה והתבונן בסקרנות.
" אני פשוט תקועה ויש פנצ'ר , אז חשבתי שתוכל לעזור לנו בזה לא שאתה יכול, כן." הוסיפה אביה בביישנות .
יותם בא לקראתה , הביט בה בסקרנות ואז אמר: " אני אתקן לכם את המכונית , תני לי רק דקה , בסדר?" אמר יותם וחייך חיוך מקסים .
" וואו , תודה. אבל לא היית צריך. אני יכולה לפתור את זה בעצמי." הוסיפה אביה בביטחון.
הוא בא לעבר המכונית ופשוט תיקן שם משהו. אביה עקבה אחר פעולותיו בסקרנות.
היא כל כך התפעלה ממנו.
" אז נתראה מתישהו , מיס רדיאטור?" הוסיף יותם בגיחוך והעביר בה מבט מלא פליאה.
" אני חושבת , אני באמת לא יודעת." היא אמרה בהיסוס והביטה על אביה , הוא חיכה לה עדיין במכונית .
" טוב , אני חייבת ללכת. להתראות." היא אמרה בביישנות. לאחר מכן , היא התקדמה הלאה עם אביה לעבר בית המלון " חמישה כוכבים" .
איילת השחר נעמדה מחוץ ללובי וחשבה . לידור הציץ בפניה והיא מיד הסמיקה מהתרגשות , מחשש שיגלה מה היא באמת הרגישה אליו.
" מה?" קראה איילת השחר במבוכה. עידו הוסיף להביט בה כמה דקות ספורות ולא אמרה כלום.
" לא כלום." ענה לידור בחולמניות, " איך את רוצה שנמשיך לדבר בזמן שאת עובדת?" אמר בהרהור.
"מצידי שלא נמשיך לדבר!!" אמרה איילת השחר בעצבנות. לידור ויתר ושקע עמוק בעיסוקיו.
איילת השחר הלכה לנקות את החדר שהיה נעול מבפנים , והיא לא הייתה יכולה לפרוץ אותו.
" סליחה.. מישהו שם? אני חייבת לנקות את החדר." היא אמרה בלי נשימה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך