' חסרת מעצורים ' פרק 2

רקדנו ושתינו, הייתי ממש שיכורה.. יותר מידיי שיכורה אפשר להגיד. " סהר נעלם לי " אמרתי לרונה, חברה טובה שלי. " ראיתי אותו הולך עם מישהי לשירותים " אמרה.
" מ..מה " אמרתי, מקווה ששמעתי לא נכון.
" ראיתי אותו הולך עם מישהי לשירותים " אמרה שוב המפגרת.

' חסרת מעצורים ' פרק 2:
הלכתי לשירותים בפאב, פתחתי את הדלת וראיתי את סהר מנשק איזה בלונדינית בצוואר בעוד ידיו משוטטות על גופה, מפשיטות אותה מהבגדים.
" אני לא מאמינה… " מלמלתי בכאב, הוא אפילו לא שמע אותי ! הוא כל כך היה עסוק בבלונדינית שלו, שהוא לא שם לב שחברה שלו עומדת בכניסה לשירותים ורואה אותו בוגד בה.
יצאתי משם, טורקת אחרי את הדלת. כבר לא היה לי אכפת אם הוא יראה אותי או לא, הוא בן אדם מגעיל. הוא שיחק בי, פשוט שיחק בי. ואני לא שמתי לב לזה !! הייתי כמו עיוורת, מטומטמת. טיפשה. מפגרת.
הלכתי לעבר החבורה שלנו, כולם היו שיכורים ורקדנו. הבנות הסתכלו עליי במבט שואל, " אני בסדר " אמרתי, מחייכת אליהן חיוך מאולץ בהחלט. הדמעות היו חנוקות עמוק עמוק בתוך הגרון שלי.

" התגעגעתי אלייך בייבי " הוא חיבק אותי מאחור ונישק את צווארי.
" בטח התגעגעת " אמרתי בלעג, מתנתקת ממגעו.
" מה יש לך " גיחך.
" מה יש לי ? מה יש לך ! " התעצבנתי עליו והתרחקתי ממנו.
" על מה את מדברת ? " התמם האידיוט השקרן והמניאק.
" אני ראית אותך סהר, הבלונדינית..מוכר לך ? " שאלתי בלעג ויצאתי במהירות מהמועדון, מתיישבת בחוץ.

" אני לא הייתי ממליץ לך לשבת פה ב2 לפנות בוקר, שיכורה, בחושך מחוץ למועדון " שמעתי קול גברי וצרוד מאחוריי.
" לא אכפת לי מה אתה מציע " אמרתי, לא מסתובבת אליו, מנגבת את הדמעות מפניי.
" אז מה עובר עלייך.. דברי " אמר, מתיישב לידי כאילו אנחנו כבר חברים טובים.
" חבר שלי בגד בי..תפסתי אותו עם מישהי בשירותים " אמרתי בפשטות.
" יש לו אוצר כזה בחיים והוא בוגד בך.. הייתם הרבה זמן ביחד אני מבין " אמר.
" חד הבחנה אתה.." גיחכתי.
" סתם.. היינו ביחד חצי שנה.. כן, אפשר להגיד שהיינו הרבה זמן " הוספתי.
" את נראית דווקא חכמה, את יפה, ומצחיקה.. אני אשמח להכיר אותך יותר לעומק " אמר.
" גם אני אותך " חייכתי אליו.

כעבור 5 דקות מצאתי את עצמי יושבת על השייש בשירותים, כשהבחור שהרגע הכרתי, מסתבר שקוראים לו תומר, הוא בן 18 וחצי.. גדול ממני בשנה בדיוק. בקיצור, מצאתי את עצמי יושבת על השייש בשירותים כשתומר עומד בין רגליי, ושנינו מתנשקים בשיא התשוקה והלהט….


תגובות (6)

בבבבבקשה תמשיכי!!! בבבקשה!!

31/01/2014 21:03

המשךךך

01/02/2014 03:15

תמשיכייי!!!

01/02/2014 04:05

תמשיכי(:

01/02/2014 04:42

מהמםםםם תמשיכייי

02/02/2014 07:12

תמשיכיייי

06/02/2014 12:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך