חשבתי שהוא האחד שלי…

ציפור החופש 26/06/2015 922 צפיות אין תגובות

חשבתי שהוא שלי לנצח, חשבתי שאני אהבת חייו היחידה….
האמא לילדיו, האישה של חיו..
הכל היה כל כך מושלם!
תקופה ארוכה של אהבה מלאת אושר, שמחה, צחוק ואהבה בלתי פוסקת!!
נזכרת איך הכל התחיל שפגשת בי לראשונה וזאת הייתה אהבה ממבט ראשון כמו שאומרים .. ונשיקה אחת קטנה שאמרה הכל ! מאותו הרגע הבנו שאנחנו החצי המשלים של השני .
שני ילדים היינו, טיפשים מאוהבים שחושבים שהעולם קטן לידם והם יכולים על כולם ושום דבר בעולם הזה לא יכול להפריע לנו…
נזכרת בשפתיים הרכות שלך , המבט הזה שהיית מביט בי בלי הפסקה, המבט המאוהב שאתה כל כך מאושר שאני שלך !! איך כל חיבוק היה ממלא אותי באושר, הידיים שידעו ללטף ולהרגיע כשצריך.. הכל היה כל כך מושלם !
אהבנו כמו ילדים, קונים מתנות בלי הפסקה, נפגשים כל דקה כי לא יכולנו רגע אחד מהשני . איך תמיד העיניים חיפשו אותך ! רק עוד חיבוק, עוד נשיקה , עוד מילת אהבה שתמלא את כל החלל הריק…
איך נשבענו אחד לשנייה שנישאר לנצח ביחד . "בובי , בעלי , הגבר שלי " רק לך קראתי ככה כי איתך הרגשתי באמת מזאת אהבה .
איך הלב שלי דפק בחוזקה כל פעם שהייתי רואה אותך וכשהיית נוגע בגופי נשמעתי הייתה נעצרת לרגע וגופי היה משתתק מחום גופך .
היית הכל בשבילי מוכנה לקבל אותך כמו שאתה ! לא חשבתי אף פעם לשנות אותך כי עם כל הבעיות שהיית עושה עדיין אהבתי אותך כמו שאתה !
הייתי עיוורת לאהבה כמו שאומרים. הייתי מאוהבת בך עד השמיים שלא ראיתי את זה בא .. הרגע הzה שאתה מתרחק בלי סיבה, נעלם ואז אתה אומר לי " אהבה שלי אני לא יודע איך לספר לך את זה אבל אני מבקש שתסלחי לי אני אוהב אותך ! "… היו כמה דקות של שקט והמילים שלא רציתי לשמוע נאמרו .. " הייתי עם מישהי אחרת "ואז לאט לאט הרגשתי את הלב שלי נשבר לרסיסים . לא מבינה איך זה יכול לקרות הריי אהבנו , הכל היה כל כך מושלם !
והמשכת לומר לי " לא מגיע לך גבר כמוני " שאתה לא הגבר שאני רוצה להקים איתו משפחה שאתה כל כך מצטער ולא רוצה לפגוע בי יותר כי אני יקרה לך .. ואתה לא מוכן לקשרים רציניים ומעדיף לתת לי ללכת בשביל לתת למישהו אחר להעניק לי את אהבה שמגיעה לי . עוד מעט עוברת לה שנה, שנה שאני בלעדייך, שנה שאני מנסה לחפש את הגבר הזה שאתה רוצה שיהיה לי אבל בתוך תוכי תמיד יהיה שלך ..
עם מי שלא הייתי , לא מצאתי את אהבה הזאת שהרגשתי כשהייתי איתך .. אולי אתה במקום אחר עכשיו אבל אותי השארת מאחור עם חור בלב !
אני מאחלת לי למצוא מישהו יותר טוב מימך שימלא לי את החלל הריק שיש לי בלב ..
אני כל כך שונאת ואוהבת אותך בו זמנית ! מאחלת שתמצא את השקט שלך למרות שחשבתי שאני השקט בחייך אבל כנראה מילים הם רק מילים אצלך והן חסרות משמעות !
אז תודה לך על שנתת לי ליפול כדי שאקום פי 10 יותר חזקה !
עכשיו אני בדרך חדשה … הדרך בלעדייך !


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך