אנאבל שקיירוב
טוב אז ככה,החלטתי שזה יהיה כמו מין משחק כזה שאתם בוחרים דברים מסוימים כשאני מתקשה מה לבחור XD
טוב אז תבחרו,או 1, או 2 טוב?
אהה וסורי שזה קצר,אני פשוט לא יודעת איך להמשיך את זה,אני מתלבטת בין 2 דברים אז תבחר אופציה אחת 3:

חתול שחור-פרק 7

אנאבל שקיירוב 20/05/2013 888 צפיות 12 תגובות
טוב אז ככה,החלטתי שזה יהיה כמו מין משחק כזה שאתם בוחרים דברים מסוימים כשאני מתקשה מה לבחור XD
טוב אז תבחרו,או 1, או 2 טוב?
אהה וסורי שזה קצר,אני פשוט לא יודעת איך להמשיך את זה,אני מתלבטת בין 2 דברים אז תבחר אופציה אחת 3:

"אינני מבינה מדוע חתולות נוחרו כמו טרקטור" הפנתי את מבטי אל נלה שליקקה את ידיה הקידמיות.
"את לא מתייחסת אליי,הא?" אמרתי בלחש בעודי קמה מהמיטה,דפיקות עזות נשמעו מעבר לדלת.
"יבוא" אמרתי באמירה מהירה והדלת נפתחה לרווחה, שלושה משרתות נכנסו לתוך החדר כאשר אחת מהן מחזיקה שמלה בידה.הסתכלתי אליהן בתמיהה והן הינהנו אחת לשניה.
"אדון לוקאס ביקש שתמדדי את השימלה." אמרה אחת מהן,הפנתי את מבטי אל השמלה ושמתי לב-היא לבנה..הלוקאס הזה..תכנן כבר הכול.
"אין סיכוי" מחיתי את דבריהן בשלילה. "אין אופציה אחרת" כל המשרתות הסתכלו עליי,ואמרו כיאילו שלא שמעו מה שאמרתי מיקודם, "קודם כל את צריכה להתקלח" הן אמרו בפה אחד וידעתי שאני לא יכולה להתנגד אז עשיתי כדבריהן.

התרחצתי ומייד לאחר מכן הן החלו להלביש עליי את השימלה,במילים אחרות,חנקו אותי.
"זה..יותר..מידי..צמוד.." אמרתי והרגשתי שאני מתכווצת,המשרתות לא ויתרו והמשיכו לנסות להלביש אותי בשמלה הלבנה,לאחר רבע שעה של נסיונות כושלים,הן הצליחו. "מה שנותר עכשיו זה להחליט איזה מראה נעשה לך" אחת מהמשרתות אמרה לפתע.
"את צודקת מרים" אמרה משרתת אחת שעמדה מולי," שבי!" אחת מהן ציוותה עליי ואני ,התיישבתי.
הן החלו לעשות עליי כל מיני ניסויים,תסרוקות שונות,כעבור כמה שעות הסיוט נגמר והן עזבו אותי לנפשי.

"עבר עלייך יום קשה,הא?" תום עמד בפתח הדלת הפתוחה. הנהנתי לחיוב. "אני יכול להכנס?" הוא שאל ואני הנהנתי בפעם השניה וצחקתי.
"מה?" הוא הסתכל עליי בתמיהה."אתה לא צריך לשאול אותי כל פעם,ואם אתה עומד בכניסה לדלת ואני לא בריב אם לוקאס הזה או משהוא דומה כמובן שאתה יכול להכנס" עניתי לו בחיוך והוא הנהן לאות הבנה.
הוא התיישב על השרפרף שעמד בקצה החדר וכמו תמיד דממה מעיקה החלה להשתרר בחדר.
"כל כך שקט כאן" הוא אמר לפתע.
"אתה צודק" השבתי לו.
"יש לך רעיון מה לעשות?" הוא שאל אותי ונענעתי את ראשי לשלילה.
"רגע,מה השעה עכשיו?"
"לא יודע" הוא משך בכתפיו.
"למה?" הוא שאל אותי."סתם ככה אני רוצה לדעת כמה זמן עבר מאז ההתעללות*"
"התעללות?" הוא שאל.
"סיפור ארוך.."
"טוב" הוא ענה וזה מה שדיי אהבתי בו,לא שואל שאלות אם אומרים שלא רוצים להגיד..
"ארין" שמעתי קול מהקומה התחתונה.
-switchi-
טוב,
עכשיו ככה,יש לכם שתיי בחירות,
1. ללכת לבדוק מי קורא לך
2.להשאר בחדר.


תגובות (12)

להישאר בחדר כי זה לוקאס ויש לארין זכויות להישאר בחדר ולדבר עם מישהי שהיא באמת אוהבת!! LOVE YORE STORY וגם את לא עשית הרבה זמן 10 ימים והיום עשית! אז תעשי עוד פרק היום ומחר כפול פליז!!!

20/05/2013 10:31

1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/05/2013 10:36

טוב בנתיים זה תיקו XD
אני חושבת שזה יהיה קצת(אבל קצת) אבל אני חושבת מענייין …
ב…
ב.
ב
ב
ב
ב
ב
ב
ב
בשניהם XD
אוקי תודה שני ולירון,בנתיים זה תיק,מחכה לספיר >

20/05/2013 10:42

להישאר בחדר (כי היא אם תום, כאילו דה!!)
תמשיכי (=

20/05/2013 10:48

*עם

20/05/2013 10:49

2!!!! להישאר הרוב קובע!!! ואז לוקאס בא לחדר והורה לארין ללכת לבדוק משהו חתונה ואז באלגן תמשיכי (קול זומבי) תמשיכי (פאפי פייס!!)

20/05/2013 11:01

2!!!! להישאר הרוב קובע!!! ואז לוקאס בא לחדר והורה לארין ללכת לבדוק משהו חתונה ואז באלגן תמשיכי (קול זומבי) תמשיכי (פאפי פייס!!)

20/05/2013 11:01

1!!!!!!!!!!!!!!!11

20/05/2013 11:04

תמשיכיייייייייי ואוו איך שאני אוהבת את הסיפור הזה
ומה שתעשי היה טוב בשבילי
מחכה להמשך…
אוהבת שרית

20/05/2013 12:28

חחח עכשיו זה שווה XD
חח צריך מישו שישבור את השוויון XD

20/05/2013 13:27

לאא!!
אין שובר שיוויון, לא מרשה לכם, שאף אחד לא ישבור!!!!!!!!!!!
היא נשארת בחדר נקודה (שתנעל אותו וככה לוקאס לא יכנס. חיחיחי עד שהיא אם תוםXOXOXOXOX)

20/05/2013 13:35

חחחחח XDD
טובוש,אם אתם מעדיפים שהיא תשאר בחדר אוקיי ^^
XDDD

21/05/2013 04:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך