Empire
אני מקדישה את הפרק הזה לangel with a shotgun היא ילדה מדהימה ואני מקווה להכיר עוד כמוהה 3>

חתכים -פרק 10-

Empire 13/05/2014 886 צפיות 4 תגובות
אני מקדישה את הפרק הזה לangel with a shotgun היא ילדה מדהימה ואני מקווה להכיר עוד כמוהה 3>

היומיים האחרונים היו בסדר. טוב לא. כאבי הבטן מתחזקים, ואני חוששת שיש לי חיידק.. אני צריכה ללכת לבדוק את זה..
לגבי איתן. הממ. ככה ככה.. נדמה שכשאין לו עם מי לדבר הוא מדבר איתי ומקדיש לי מלא תשומת לב. אבל אם פתאום זאתי שהוא אוהב שולחת הודעה, כנראה שאני invisible.
לגבי אדם. כל יום אני חושבת עליו עוד ועוד דברים טובים.. אתמול התעצבנתי עליו אבל לא חושבת שהוא קלט את זה. הוא די סינן אותי, ואז אמרתי לו משהו על הצרצר שמפריע לי בחדר, הוא אמר שיש לו את אותו דבר ואז אמרתי לילה טוב. בלי סמיילי בלי כלום. הוא לא נראה לי הבין את המסר..
אימא שלי. אוח אימא שלי.. מעצבנת.
בעצם היא כבר לא אימא שלי מבחינתי..
אבא שלי ביקש ממנה את הפנקס צ׳קים כדי לשלם לי על הבית ספר אחרת אני לא אצא לטיול שנתי. היא אמרה שהיא לא תיתן ומצידה שאני לא אצא לטיול.. לקחה לו את כל הכסף מהבנק.. מאיפה היא חושבת שנאכל?!?
באמת שאני כבר לא יכולה לסבול אותה.. חושבת רק על עצמה..
סיפרתי את זה לאדם.. את האמת, הוא די תמך ואמר שהוא מקווה שיהיה טוב.
איתן רק שאל מה קרה, עניתי לו והוא לא ענה חזרה.
הכאבים של אבא שלי גוברים, הוא לא יכול לאכול דברים מוצקים יותר.. רק ממש רכים ומרק, מעדנים וכו׳.. ולה לא אכפת בכלל. פי.
ביום ראשון, נעדרתי מביה״ס, אז חברה שלי אמרה למורה למה ההורים שלי לא יכולים לבוא לאסיפת הורים. יום למחרת, היא דיברה איתי על זה, פיתחה שיחה, והייתה ממש תומכת..
המדריכים שלי במדצי״ם (מדריכים צעירים) מעצבנים אותי יותר בכל יום.
לא מספיק שכשהייתי חולה עם חום ולא באתי לטקס יום השואה הם צעקו עליי ועל עוד 3 בנות, וזה לא שלא הייתה לי סיבה מוצדקת, הם פשוט היו זבלים. המדריכה יותר מעצבנת מהמדריך, ואני שוקלת לעזוב.. אבל אני אנסה להחזיק עוד טיפה.
בלי להיות מרושעת, אני שונאת ילדים. אלא אם כן זה יהיה ילד שלי, אני שונאת ילדים. אני אוהבת אנשים בגילי ובוגרים שמבינים את המוזיקה שלי ואת תחומי העניין שלי.. שאני לא צריכה להסביר להם כל צעד ושעל בחיי, והם יבינו לבד. ולכן להיות מדריכה צעירה לא יתאים לי.. בתור מדצניקית אני צריכה להדריך ילדים בגילאים נמוכים (8-10) ואני לא ממש מרוצה מכל העניין. עד עכשיו נשארתי בגלל הטיולים, הפעולות הכיפיות והמדריך החתיך. (^^)
אבל על הטיולים אני כבר לא יכולה לשלם, הפעולות כבר לא כיפיות. והמדריך הוא כמו כלבלב של המדריכה ה^%#*$ הזאת.. אז עוד מעט ואני עפה משם.
אז.. אני כבר צריכה ללכת להתארגן לפעולה.. אכתוב בקרוב(;


תגובות (4)

אעאעא איזה כיף לי3>
חולה עלייך,נשמה!
אני תמיד אהיה פה בשבילך :)
תגידי לאיתן-פעם הבאה-שילך לחפש ת׳חברים שלו!
הוא עצבן אותי…
הו וגם המדצ״ים המעצבנים האלה!
שילכו כולם,שימי פס אדום!!
לאב יו3>

13/05/2014 16:13

אני מקווה שבכול יסתדר ותוכלי לצאת לטיול,תהני בפעולה…
♥♥♥לין

13/05/2014 16:48

חחחחחח תודה בננות3>

13/05/2014 16:54

גמאני שונאת ילדים!!!!!!!!!!!!!!! אני כל כך מבינה אותך!!!!! תמשיכי!!!!!!!!

13/05/2014 17:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך