Empire
מצטערת שלא כתבתי הרבה.. לא היה לי ממש חשק ועכשיו מרוב העצבים פרקתי כאן בבקשה, אם יש פה מישהי שיכולה לענות לי עכשיו ולשכנע אותי לא לחתוך, אני ממש קרובה.

חתכים -פרק 11-

Empire 18/05/2014 852 צפיות 3 תגובות
מצטערת שלא כתבתי הרבה.. לא היה לי ממש חשק ועכשיו מרוב העצבים פרקתי כאן בבקשה, אם יש פה מישהי שיכולה לענות לי עכשיו ולשכנע אותי לא לחתוך, אני ממש קרובה.

בזמן האחרון איתן נהיה ממש מגעיל, הוא הוציא לי כבר את החשק לדבר איתו, אני שונאת אותו כרגע. הוא גורם לי לרצות לחתוך, הוא גורם לי לרצות לשטוף את עצמי בדם, חתך אחר חתך.. אני מתאפקת, לא לומר, לא לעשות.
ובניגוד אליו אדם נהיה מושלם יותר ויותר.. מחמיא לי, שומר עליי, אומר לילה טוב ומעודד אותי.
ביום רביעי דיברתי רגיל עם איתן.. כעסתי עליו קצת שהוא בקושי מתייחס אליי, ואז זה קרה.
איתן: ״קבעת למחר תור?״
אני: ״לא״
איתן: ״למה??? (מלא סמיילי זועפים)״
אני: ״ככה״
איתן: ״מה ככה???״
אני: ״ככה״
איתן: ״סאליייי״
אני: ״מה?״
איתן: ״תקבעי!״
אני: ״בסדר״
איתן: ״אל תגידי לי בסדר זה לא בסדר (סמיילי בוכה)״
אני: ״מה אתה רוצה?״
אחרי כמה דקות שהוא לא ענה שלחתי עוד הודעה
אני: ״אל תסנן אותי ואחר כך תשחק אותה אכפתי טוב?״
איתן: ״אל תדברי אליי ככה שאני רוצה לעזור (סמיילי עצוב)״
אני: ״אוי סליחה אני ממש מצטערת אחי״
איתן: ״תקבעי מחר סאלי״
אני: ״אני אקבע מתי שיצא לי״
איתן: ״טוב״
אני: ״לילה טוב״
איתן: ״לילה טוב״
לא דיברנו ביום חמישי בכלל. לא בוקר טוב, לא לילה טוב, לא שלום, כלום. וזה די היה קשה, אבל התאפקתי כי באמת כעסתי עליו.
ביום שישי בבוקר קיבלתי ממנו הודעה.
״סאלי אני מצטער אני אידיוט מטומטם ומפגר (סמיילי עצוב)״
אני: ״אתה לא יכול לחיות בלעדיי הא״
איתן: ״אני אידיוט ולא מגיע לי שתסלחי לי״
אני: ״חחחחחח אני טיפוס סלחן״
איתן: ״אני אוהב אותך (סמיילי עצוב)״
אני: ״אני יותר״
איתן: ״אני יותר״
אני: ״אני יותר ושתוק״
איתן: ״את שונאת אותי?״
אני: ״לפעמים״
ואז כבר דיברנו רגיל..
גם היום לא דיברנו כל היום, שלחתי לו לילה טוב, הוא אמר שהוא לא במצב לדבר, שאלתי מה קרה, הוא אמר שהוא לא רוצה לדבר על זה. כן, זה מסביר את העובדה שהוא בוואטצאפ, מדבר עם אחרים. הוא אמר שהוא יגיד לי מחר, ואני מצידי לשרוף אותו.. כי באמת כבר נמאס לי מהיחס הזה. אני מספרת לך הכול. אתה אומר לי שאתה מספר לי הכול אבל בעצם אתה מדבר עם אחרים ומספר להם הכול ולי אתה לא מוכן לספר? לך לעזאזל. הוא לא שווה חתך אחד.
אני ואדם מתקרבים ומגלים אחד על השני יותר ויותר דברים במשותפים. שנינו דתיים לשעבר, לשנינו יש צבע עיניים ירוק, שנינו מקיאים בנסיעות, ולשנינו אין תמונות מהתקופה שהיינו קטנים.
החלטתי להתחיל לאהוב את עצמי, ואמרתי לו את זה. הוא ביקש ממני לחייך, ואמרתי לו שיום יבוא ואני אחייך. הוא אמר שהוא מחכה ליום הזה. היום הוא ביקש ממני לשלוח לו תמונה שלי מחייכת, וכששלחתי הוא אמר שיש לי חיוך מושלם. אני מתחילה להתאהב, ועל הדרך גם לפחד שהרגש שלי לא יהיה הדדי.


תגובות (3)

פרק מושלםֱֱֱֱ!!!!!!!!!!!
המשך!!!!

18/05/2014 00:29

אם את צריכה לדבר את יכולה לשלוח לי הודעה למייל ( [email protected])
בנוגע לסיפור מחכה שתמשיכי..

18/05/2014 10:45

מצטערת אני לא יכולה לאמר לך לא לעשות משו כשאני עצמי עושה אותו אז סליחה שאני מגעילה ואני חייבת להגיד שאני ממש אוהבת את זה שאת כותבת מציאותי ועל עצמך ואני ממש אוהבת את הסיפור הזה! תמשיכי!!!!!!!

18/05/2014 18:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך