Empire
מצטערת שלא כתבתי הייתי נורא עסוקה ולמדתי המון;)

חתכים -פרק 14-

Empire 29/05/2014 809 צפיות 4 תגובות
מצטערת שלא כתבתי הייתי נורא עסוקה ולמדתי המון;)

השבוע האחרון היה עמוס.. היו 2 מבחנים חשובים ומפחידים וסוף סוף אני חופשיה! למרות שיש לי אנגלית ואזרחות, אבל אין מה ללמוד. זה קל.
חוץ מהלמידה, התמכרתי לFall Out Boy. פשוט מדהימים.
אני לא יודעת מה יהיה עם אדם. באמת שלא. מצד אחד הוא אמר שנמאס לו שבנות אומרות לו שהן אוהבות אותו, כי נמאס לו לומר שלא יצא מזה כלום, מצד שני, הוא הכי תומך בעולם הכי מדהים. הוא קורא לי ״חיוך שלי״ ואומר שיש לי את החיוך הכי בעולם והכי מתאים לי רק לחייך.. דיברנו, ואז באופן הכי לא קשור הוא אמר ״נודר שאני מת עלייך״. הוא גם הזמין אותי לגלידה^^
הוא אומר שהוא מתגעגע כשאנחנו לא מדברים הרבה.. ושאל אותי היום מתי הוא יראה אותי. אמרתי לו שהוא יראה אותי, שלא ידאג, יש חופש גדול.. והוא אמר ״יופייייייי״
אני די מפחדת מפגישה ראשונה. איך להתנהג? מה לומר? מה אם השיחה תתקע או משהו? אני חושבת שכדאי ללכת לסרט.. ככה לא נצטרך לדבר כל כך הרבה, למרות שהוא פטפטן לא קטן, אבל נוכל לראות את הסרט וגם לדבר עליו אחרי.. אני די רוצה לפגוש אותו כבר. אני רוצה שהוא ינשק אותי באמצע הסרט והסרט לא יעניין אותנו בכלל, רק מה שיש בינינו. הוא כל כך מדהים. אני כל כך מאוהבת.. זה לא קרה לי מעולם.. לכן היה לי קשה לאבחן את זה. אבל כן. אני חולה במחלת האהבה. מדברים על מחלות.. התמכרתי לאנטומיה של גריי. פשוט מכורה זה מדהים! ותמיד רציתי להיות רופאה, ועכשיו החלום הזה אפילו גבר, כי כשאני רואה את הניתוחים והטיפולים אני אפילו רוצה להיות רופאה יותר.. אני משתוקקת לסיים את הלימודים באוניברסיטה ולהתקבל לבית חולים בחו״ל. אפילו ללמוד בחו״ל.
איתן? היסטוריה. את האמת שכבר שכחתי ממנו.
הסיפור הוא שהוא לא ענה להודעה שכתבתי לו.. ואחרי יום שאל אותי אם אני זאת שהתקשרה אליו מחסום. מה שהוכיח שהוא יכל לענות, פשוט לא ענה. אוח זה היה כל כך דוחה. הוא אמר לי שאני ׳הכי׳ חשובה. בנאדם שפאקינג הכי חשוב לך אתה לפחות עונה לו! לך לעזאזל!
אז חסמתי אותו, מחקתי את המספר, את השיחה.. סוג של חסימה מהחיים שלי.. יש לו עוד דרך אחת של התקשרות איתי הוא פשוט לא מנסה.. אז אני כבר לא חושבת עליו, באמת שלא. זה שאני עכשיו כותבת עליו זה רק כדי לעדכן אתכם. כי את האמת.. בן אדם שמתנהג אליי ככה לא שווה את היחס שלי בכלל. שילך לחברות שלו ושזה יתפוצץ נראה מי יתמוך בו.
לי יש את מי שיתמוך בי.. הוא פשוט לא מספר כלום לאף אחד וכשאני הגעתי הוא סיפר לי. שיספר לכלבה שהוא מאוהב בה. נראה אם זה יחזיק מעמד.
בקיצור.. אני חופשיה! הגעתי הביתה לאחר המבחן במתמטיקה שהיה סוף סוף קצת קל, מה שמעצבן זה שהבנות בכיתה שלי חושבות שהכול בא לי בקלות, ולפי מה שהן אומרות אני לא צריכה ללמוד. חמודות אני השקעתי המון במיוחד למתמטיקה.
אכלתי, התקלחתי, אני צריכה לכתוב משהו קטן בשביל סוף בית ספר, ואחרי זה עוד פרק של האנטומיה.. סוף סוף חופש^^


תגובות (4)

הו. תמשיכיי :>

29/05/2014 18:28

האנטומיה זה אובססיה אצלי!!

29/05/2014 18:52

תמשיכי!!!!!!!!!!!

29/05/2014 19:38

וואוו
זה קורה לי בדיוק מה שכתבת על שאמרו לך:"הכל בא בקלות ולא צריכה ללמוד" וזה עצוב שזה מה שחושבים עלי אבל איך אומרים? הקנאה אוכלת את האדם!!!
בהצלחה נשמה אוהבת אותך

29/05/2014 20:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך