Empire
הפרק היום לא משהו, מצטערת.. שוב השמות בדויים, סיפור אמיתי, בבקשה תגיבו כדי שאוכל להמשיך3>

חתכים -פרק 2-

Empire 01/05/2014 1170 צפיות 3 תגובות
הפרק היום לא משהו, מצטערת.. שוב השמות בדויים, סיפור אמיתי, בבקשה תגיבו כדי שאוכל להמשיך3>

אתמול היה יום מדכא, מהול גם בשמחה. לא הרגשתי כל כך טוב אז אחרי שעה של לימודים חזרתי הביתה, וישנתי במשך שלוש שעות. כולם אומרים לי שבזמן האחרון אני מרגישה לא טוב והסיבה נפשית, אומרים שאני לוקחת ללב יותר מדי. אחת אחרת אמרה שבגלל שאני מקיאה כל דבר שאני אוכלת בשבועיים האחרונים (אני לא שולטת בזה), מתפתחת אצלי בולימיה. איתן הסכים איתה וביקש ממני לומר לו בכל פעם שאני מקיאה. אני לא רוצה להיות בולימית.. אז מאז שהילדה הזו אמרה לי אני מנסה כמה שיותר להחזיק את זה בפנים. אתמול אכלתי חצי מהאוכל שהיה לי בצלחת, וישר נהייתה לי בחילה, החלטתי לקחת קל בטן, כדי לא להקיא.
ראיתי סרט שגרם לי לחשוב כמה אני Forever Alone, ואז חברה שלי אמרה לי שהילד שהיא נדלקה עליו שהיה איתה במחנה קיץ לפני כמה שנים, שלח לה הודעה לפתע. אני נורא מאושרת בשבילה, ונורא מדוכאת בשבילי.
איתן בקושי שולח לי הודעות.. אני מנסה לא להראות לו שאני זקוקה לו אז אני מחכה שהוא ישלח. ואכן, כשסיימתי בית ספר קיבלתי ממנו הודעה, וניסיתי להיות יבשה, אבל הוא לא נותן לי.
איתן: ״היי מלאך שלי״
אני: ״היי.״
איתן: ״אני מת לישון (סמיילי בוכה)״
אני: ״אתה לא יכול (סמיילי משפיל פנים)״
איתן: ״איך ידעת?״
אני: ״יש לך מדצים היום.״ (מדריכים צעירים)
איתן: ״איזה זיכרון (3 סמיילים עם עיני לב)״
אני: ״(סמיילי מוציא לשון)״
איתן: ״מה עושה?״
אני: ״בדיוק סיימתי בית ספר.״
כן, לא שיחה נורא מעניינת. לא יודעת.. יש לו את מצבי הרוח שלו. פעם בא לו לענות פעם לא בא לו.. וכשאני כועסת עליו מיד אחרי זה אני מרגישה אשמה, כי תמיד יש לו סיבה מוצדקת.
החיים שלי לא משהו, קצת משעממים, שום דבר מרגש או מאתגר לא קורה לי, שום בן לא מתחיל איתי.
כשהייתי קטנה, לא היה לי אכפת מיופי, לאט לאט גדלתי, יופי נכנס לי ולסביבה שלי לתודעה, ולאט לאט בכל יום הרגשתי פחות יפה. כנראה בגלל זה, גם עכשיו למרות שרבים אומרים לי שאני יפה, אני עדיין לא מצליחה להאמין להם. אפילו לא לאיתן.. אני רוצה לשנות את זה, אבל לא יודעת איך.. איך אני אסתכל במראה ואגיד לעצמי שאני יפה אם אני לא מאמינה בזה?


תגובות (3)

דייי… זה פשוט מושלם.
תמשיכי!!@

01/05/2014 17:37

קראתי את הפרקים שלך ואהבתי :) אני ממש עצובה שזה מה שקורה לך. אני חושבת שתצאי מזה בקרוב מאוד ואני מקווה שהכל יסתדר בינכם :)

01/05/2014 17:55

תמשיכייייייייי

01/05/2014 18:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך