Empire
די התאכזבתי כשלא קיבלתי תגובות פעם קודמת.. בבקשה תגיבו הפעם;)

חתכים -פרק 4-

Empire 06/05/2014 849 צפיות 4 תגובות
די התאכזבתי כשלא קיבלתי תגובות פעם קודמת.. בבקשה תגיבו הפעם;)

טוב אני דלוקה על מישהו. הוא פשוט מקסים. קוראים לו אדם, ואנחנו מדברים כבר זמן מה.. אבל רק עכשיו ממש נדלקתי. הוא ממש מצחיק וחמוד, הוא שלח לי הודעת שמע בוואטצאפ והקול שלו.. וואו. אחרי שהוא שלח הוא אמר שיש לו קול זוועה, ואם אני רוצה באמת לשמוע שאני אשמע בטלפון ולא באודיו, ואז הוא התקשר אליי. כמו שציינתי בעבר, אני לא ממש אוהבת לדבר בפלאפון, במיוחד כי אני מפחדת שהשיחה תיתקע. אבל עניתי.. והשיחה לא נתקעה, להפך, הייתה שיחה ממש זורמת, מצחיקה וכיפית. בסופו של דבר ניתקתי, כי אמרתי לו ״שתוק שתוק.״ בצחוק, ואז הוא אמר ״מה תעשי לי?״, אמרתי שאני אנתק. ואז היה כמה דקות של ״ביי.״ – ״ביי.״ – ״ביי.״ – ״ביי.״, לאחר מכן הוא אמר ״את לא מפסיקה להגיד ביי ואת בכלל לא מנתקת.״ אז אמרתי ביי אחרון וניתקתי.
הקול שלו, כמו שאמרתי, וואו.. והוא כל כך מצחיק וזורם, ואני יודעת שיופי זה לא הכול, אבל נוסף על האופי הוא גם ממש מושלם ביופי שלו. יש לו שיער חום כהה, עיניים חומות בהירות, יש לו שרירים, והוא לגמרי הטעם שלי.
אני יודעת שזה לא יתקדם ליותר מידידות. הוא גר נורא רחוק, ואין מצב שנצא או משהו כזה, אבל נחמד שיש כאלה חמודים שאני מכירה.
בנוגע לאיתן. אני נורא כועסת עליו.. נמאס לי מאותו יחס שוב ושוב ושוב, ואני ממש רוצה שהוא יפסיק להתנהג אליי ככה. העובדה שהוא יכול לדבר איתי ובכל זאת לא עושה זאת מעצבנת אותי. הוא יודע שאני כועסת, אבל בדיוק כשהתחלנו לדבר על זה נדפק לו שוב הפלאפון.. אז כנראה שלא נדבר על זה היום. אז אחרי שהוא לא דיבר איתי כל היום, הוא שלח הודעה.
איתן: ״מה קורההה?״
אני: ״חיים, מה איתך?״
ואחרי שהוא לא ענה הרבה זמן, שלחתי עוד הודעה-
״wow freakin wow\"
איתן: ״שניה סאלי.״
אני: ״לא משנה באמת.. אני עייפה לילה טוב ;)״
איתן: ״לא נוו..״
אני: ״חח לילה טוב.״
איתן: ״(סמיילי עצוב) לילה טוב..״
אני: \"WTF, למה אתה עושה פרצוף עצוב?״
איתן: ״כי אני מאכזב אותך.״
אני: ״אה סבבה.״
איתן: ״(סמיילי עצוב) הלכת בסוף לעל האש?״
אני: ״כן.״
איתן: ״איך היה?״
אני: ״אתה לא צריך להעמיד פנים שזה מעניין אותך חח ביי.״
איתן: ״(פרצוף מופתע)״
אני:״מה?״
איתן: ״סאלי מה נסגר?״
אני: ״דלת למה?״
איתן: ״די נו.״
אני: ״חח מה אתה רוצה״
וכאן נקטעה השיחה.. אז אמרתי לו לילה טוב למקרה שהוא יראה את זה. הוא ביאס אותי, אבל אז אדם שימח אותי. אז לא אכפת לי יותר ;)
עצמאות היה כיף בלילה, מבאס ביום. בלילה הייתי עם חברות בהופעות, היו קצת די-ג׳ייז שגרמו לי לקצת קצב, וחברות שלי גרמו לי לצחוק, אז נהניתי. הלכתי לישון אצל חברה.
והיום הגיע.. והשנה לא היה כמו שתמיד, שכל המשפחה ביחד, שאבא עושה על האש וכולם בשולחן יחד. כשחזרתי מחברה שלי הלכתי הביתה לרבע שעה בערך, ואז הלכתי לגן ליד הבית, אכלתי כמה כנפיים וחזרתי הביתה. היה מדכא, בזמן שאימא שלי לא חזרה הביתה אתמול, הלכה שוב לישון אצל חברה מחוץ לעיר. זה די מצחיק בהתחשב בזה שהיא אמרה שהיא לא יוצאת בכלל..
אני מנסה שלא לשקוע בדיכאון. מחר בית ספר, אוח. ממש לא בא לי.. אבל יומיים ואז שישי, אז נתמודד.
אני אגיד לכם לילה טוב עכשיו;)


תגובות (4)

אני ממש מזדהה איתך בנוגע לאיתן..שונאת כאלה…..תמשיכי!!!!

07/05/2014 00:14

תמשיכיי!! מיד!! :)
~קוראת חדשה~

07/05/2014 07:41

תמשיכי…

07/05/2014 07:53

ואווו ממש ואווו אין לי מילים סיפור ממש יפה תמשיכייי

07/05/2014 08:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך