Empire
וואי קצת חפרתי הפרק.. תודיעו לי מה חשבתם.. אם אתם קוראים את זה, לא כל כך קשה להשאיר תגובה ולשמח אותי, נכון?

חתכים -פרק 7-

Empire 10/05/2014 843 צפיות 6 תגובות
וואי קצת חפרתי הפרק.. תודיעו לי מה חשבתם.. אם אתם קוראים את זה, לא כל כך קשה להשאיר תגובה ולשמח אותי, נכון?

דיברתי עם איתן רק קצת היום, אבל זה לא ממש הפריע לי כי את כל היום העברתי עם אדם. הוא מצחיק אותי כל כך, והקול שלו.. אוחח כל כך סקסי. הוא שלח לי סרטון מצב שלו, איך לעזאזל הילד כל כך מושלם אחרי בית ספר? ולאט לאט הוא מתחיל להראות משהו. אולי זה ילדותי אבל הוא אמר לי לאביו, ובזמן כל כך קצר זה די מוזר. הוא גם קורא לי נסיכה שלי, וכשהייתי צריכה לנקות ואמרתי שאני הולכת הוא שלח לי אודיו שלו שואל לאן את הולכת? אל תלכי. ואני פשוט.. אוח. עוד דבר חיובי שיש באדם, הוא מאמין באלוהים, ואיתן לא, ואני כן.. אלוהים זה רכיב עיקרי בחיי, ולא רק שאדם מאמין באלוהים, הוא גם שומר שבת.. ואת האמת? אני חושבת שיהיה לי נורא קשה שבת שלמה בלעדיו. פאק, כבר עכשיו קשה לי.
כשהדלקתי נרות שבת ביקשתי שיקרה בינינו משהו, שאיכשהו נהפוך לזוג וגם אם נצטרך להיפגש רק פעם בשבוע זה מספיק לי, תבינו, הילד מדהים.
כן, אני לא יודעת אם זה נקרא אהבה כי לא התאהבתי שנים, אולי אני סתם נדלקת כרגע וזה יעבור לי.. ואולי בגלל שאני מרגישה כל כך בודדה ויש מישהו שמדהים בכל כך הרבה רמות, זה מה שגורם לי לרצות אותו יותר.. בכל מקרה, אני רוצה אותו, אבל יש לי הרגשה שלא רק איתי הוא מדבר ככה.. אולי עם כל הידידות שלו, אז מה מיוחד בי כדי שנהפוך לזוג? כנראה שלא יקרה.
חברה שלי כל הזמן נכנסת לי לאייפון, למרות שיש סיסמא שאני תמיד משנה, היא איכשהו מגלה אותה ומחטטת לי בשיחות. והיא התחילה לחטט בשיחה שלי ושל איתן, רציתי להרביץ לה.. היא התחילה לשאול שאלות. אוח תעזבי אותי בשקט באיזה זכות את עושה את זה?!? אז שיניתי את הסיסמא לקוד גישה לא פשוט, עם מילים במקום מספרים, והסיסמא כל כך לא צפויה שאין מצב שהיא תנחש אותה לבד.
אבא שלי מרגיש רע יותר מיום ליום.. הקול שלו נחלש יותר ויותר, נהיה לו אדום מסביב לגרון כתוצאה מהכימותרפיה, הוא סובל מכאבים קשים בכל הגוף ובמיוחד ברגליים, והוא ממשיך לשגע אותי עם אימא שלי. האמת? כבר לא אכפת לי ממנה.. מצידי שלא תבוא לפה יותר, וגם לא אכפת לי לא לראות אותה לתקופה ארוכה.. היא כבר לא מעניינת אותי, כשאני נפגשת איתה אין לי כוח לזה. היא חושבת שהיא בת 18 רעננה שיכולה לעשות מה שבא לה ולצאת בחוץ עד שעות מאוחרות, ושניהם משגעים אותי עם הבקשות שלהם.
הכאבים בבטן רק הולכים ומתחזקים. איתן אמר לי ללכת לרופא כי זה כבר הרבה זמן ככה, והוא דואג, וגם אבא שלי אמר את זה. בנוסף לכך קיבלתי מחזור, אבל אני יודעת שזה לא רק בגלל המחזור כי יש לי את זה יותר משבועיים, ויש לזה תסמינים שלא קשורים למחזור, שהם די מבחילים אז לא אציין את שמם.
השבוע יהיה ממש עמוס ולחוץ, יש לי מפמ״ר במחשבים, ו2 מבחני דמי באנגלית 4-5 יח״ל.
לאחר מכן יש לי מבחנים יותר מפחידים.. מפמ״ר כולל את כל מקצועות המדעים (פיזיקה, ביולוגיה וכימיה), מבחן במתמטיקה 4 יח״ל (שממנו אני הכי מפחדת), עוד מבחן בלשון ובנוסף מבחן מסכם באזרחות. ועם כל זה, יש את ל״ג בעומר, טיול שנתי, שבועות, כל הדברים האלה. אני גם יוצאת לטיול מצטיינים (כן, מי שמצטיין יוצא לטיול, יצאתי לאיזה 3 בכל שנה, שזה המון) וגם לסופרלנד/ללונה פארק (עוד לא ידוע. בבית ספר שלי כל שנה הולכים בסוף השנה או ללונה פארק או לסופרלנד) אז כנראה שיהיה לי בקושי זמן לכתוב;(
מצטערת אם השורות האחרונות שכתבתי היו משעממות חחחחחחח ^^
כשהתחלתי לכתוב את הסיפור לא ידעתי שהוא יתגלגל למקומות כאלה. את האמת? חשבתי שזה יהיה משעמם, כי בתכלס? החיים שלי משעממים. כנראה שאיתן ואדם עושים אותם לקצת יותר מעניינים.. [:


תגובות (6)

למה קראת לסיפור חתכים? (את לא חייבת לענות אם זה אישי)

10/05/2014 01:13

אם תקראי מהתחלה תביני..

10/05/2014 01:19

קראתי את ההתחלה עכשיו והבנתי

10/05/2014 01:42

זה סיפור ממש יפה!!!!!! אני ממש מבינה אותך בקשר לאדם ואיתן!!!

10/05/2014 09:09

קראתי עכשיו את כול הפרקים…וממש אהבתי איך שאת מציגה את הכול….אני מקווה שהכול יסתדר לך…אהה יש המשך?
♥♥♥לין

10/05/2014 11:28

תמשיכי..

10/05/2014 20:33
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך