lucky
הסיפור הזה בשלבי התפתחות ונסיון. רוצה תגובות ומה כדאי לשפר .

טומבוי – הקדמה

lucky 22/12/2013 1310 צפיות 3 תגובות
הסיפור הזה בשלבי התפתחות ונסיון. רוצה תגובות ומה כדאי לשפר .

תמיד הייתי טומבוי , אותו ג׳ינס רחב וטריקו רחבות  אצלי זה בגדים יומיומיים ,אני תמיד מתבלטת ליד הפאקצות והפרחות .. 
אבל אני אני ואף אחד לא ישנה אותי .  

*****************************
היי אני אליה אמסילי , גרה באשקלון , רחוב תפוח , אני טומבוי , לא התאהבתי אף פעם .. תיכון ״יובלים ״. 
רוקדת היפ הופ , משחקת כדורגל , כןכן אני בת !. 
אני בת 15 כיתה ט׳ , יש לי חברות שלא תתפסו שאני טיפוס מתבודד , חברות שלי לא כמוני , אבל הם לא פאקצות הם .. באמצע .  אני לא יכולה לסבול חצאיות , שמלות ועקבים !
יש לי עיניים כחולות ושיער ג׳ינג׳י ארוך חלק .  
אני רזה ודי גבוהה . לא סובלת את עידו .
המשפחה שלי : 
אורן אמסילי – אבא שלי מנהל בחברת הייטק מסוימת , אנחנו די עשירים , אבל לא כל כך אכפת לי , לאבא שלי אין בעיה שאני טומבוי . לאבא שלי יש עיניים חומות דבש ושיער חום . 
איילה אמסילי – נשית מאוד , לא סובלת לראות את הבת שלה ככה טומבוי , יש לה שיער ג'ינגי ועיניים כחולות . הכל אצלה מותגים , לא שומרת על פשטות אף פעם . 
אווה אמסילי – אחותי הגדולה נשית כמו אמא שלי , שיער חום ועיניים חומות דבש , יש לה חבר , אמא שלי נורא גאה בה . 
***********
חברות שלי 
( הדמויות מדברות על עצמן ) 
שיינה אזולאי – היי אני שיינה , שיער חום עיניים ירוקות אוהבת מאוד את אליה . התאומה של אוריה הקרציה .
אוריה אזולאי- אני לא טומבוי מאוד נשית אבל עדיין שומרת על נכונות , ולא עפה על עצמי . שיער חום שוקולד עיניים ירוקות התאומה של שיינה . 
( הערת המחברת – יש לה עוד חברות אבל הם דמויות ממש שוליות אם יהיה צורך אני יעלה עליהם פוסט )
*********
מלכי השכבה .. 
(י וט ) 

עומר ויצמן – ערס מן השורה , אוהב בנות נשיות , קשה לי עם בנות שמתנהגות כמו בן , בדיוק השנה הגעתי לאשקלון , גרתי פעם באשדוד . כיתה י ׳׳.                             
כל הזולות למינהם נמרחות עליי .  שרירי עיניים ירוקות ממש , שיער שחור .
עידו לוי – סטוציונר , אוהב בנות נשיות , בתיכון ״ יובלים ״ כבר 4שנים כיתה י׳ 
לא סובל את אליה . עיניים כחולות ושיער בלונדיני מי שנוגע באחותי מת ….. 
^^^^^^^^^^^^^^^^
פאקצות / פרחות 
( אליה מדברת על הדמויות )
ימית – שיער בלונדיני צבוע ארוך עיניים חומות , איך נגיד בצורה יפה ? מתנהגת כמו זולה . 
אושר – אותו דבר חיקוי . שפוטה בעיקר של ימית . 


תגובות (3)

נשמע מעניין מחכה לסיפור

22/12/2013 10:19

תמשיכי מידד אני רוצה לשמוע את ההמשך כי איך נגיד את זה אני גם כן טומבוי ומעניין אותי לקרוא את הסיפור

22/12/2013 10:21

תמשייייכיייייי מזה נשמע מעניין

22/12/2013 14:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך